Probleem met IF en Else, script stopt
Patrick
18/05/2007 01:10:00Beste leden,
in mijn form heb ik een aantal textfields staan, namelijk:
Naam
Adres
etc.
en de volgende optie dmv radiobuttons:
Foto uploaden aan? Ja (value 0) en Nee (value 1)
Als de value 0 is, willen de leden dus een foto uploaden en wil ik dus het script draaien om dat te doen, dat check ik zo:
Het probleem nu is dus, als foto uploaden als Ja word aangevinkt, dan draait het upload script netjes, maar de rest van het form word niet meer gecheckt en word niet in de database opgenomen.
Ook krijg ik dan een leeg scherm, dus geen melding van succesvol gelukt.
Hoe krijg ik het nu zo dat het script, als foto uploaden op Ja staat eerst het uploadgedeelte draait en dan verder gaat met het checken en inserten van de rest, zonder te stoppen met het script na het uploaden?
in mijn form heb ik een aantal textfields staan, namelijk:
Naam
Adres
etc.
en de volgende optie dmv radiobuttons:
Foto uploaden aan? Ja (value 0) en Nee (value 1)
Als de value 0 is, willen de leden dus een foto uploaden en wil ik dus het script draaien om dat te doen, dat check ik zo:
Code (php)
Het probleem nu is dus, als foto uploaden als Ja word aangevinkt, dan draait het upload script netjes, maar de rest van het form word niet meer gecheckt en word niet in de database opgenomen.
Ook krijg ik dan een leeg scherm, dus geen melding van succesvol gelukt.
Hoe krijg ik het nu zo dat het script, als foto uploaden op Ja staat eerst het uploadgedeelte draait en dan verder gaat met het checken en inserten van de rest, zonder te stoppen met het script na het uploaden?
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.