Probleem met JOIN
KrissCross
20/08/2008 13:59:00Ik gebruik nu dus een koppeltabel, maar wil nu een CMS maken. Daarin moet het mogelijk zijn om data uit de koppeltabel aan te passen of te verwijderen. Maar het kan zijn dat een team 3 kleuren had, en dat dat er 2 moeten worden. Of dat 2 van de 3 kleuren gewijzigd moeten worden.
Hoe doe ik dat? Het enige wat ik kan bedenken is om alle kleuren die gekoppeld zijn aan het id van dat team te deleten en dan de nieuwe kleuren toevoegen, want dmv UPDATE gaat me dit niet lukken toch?
Hoe doe ik dat? Het enige wat ik kan bedenken is om alle kleuren die gekoppeld zijn aan het id van dat team te deleten en dan de nieuwe kleuren toevoegen, want dmv UPDATE gaat me dit niet lukken toch?
PHP hulp
24/11/2024 13:29:30KrissCross
24/08/2008 11:17:00KrissCross schreef op 20.08.2008 13:59:
Ik gebruik nu dus een koppeltabel, maar wil nu een CMS maken. Daarin moet het mogelijk zijn om data uit de koppeltabel aan te passen of te verwijderen. Maar het kan zijn dat een team 3 kleuren had, en dat dat er 2 moeten worden. Of dat 2 van de 3 kleuren gewijzigd moeten worden.
Iemand een idee?