Probleem met sessies :(
Op mijn site http://www.11bevocie.nl kun je je inloggen als lid. Hierbij wordt gebruik gemaakt van Sessions. Op mijn eigen server draait ie goed, maar nu hij gehost wordt bij Ladot heb ik het volgende probleem:
Je logt je in als lid, dan ga je naar één van de onderwerpen, en hoppa; je bent weer uitgelogd. Dan klik je nog een keer op een willekeurige pagina, en ziezo, nu ben je opeens weer ingelogd! Ik snap er geen reet van...
Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is? Je kunt inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord test/test. Eventueel wil ik je ook nog wel het index-bestand e-mailen. HELP!!!
Je logt je in als lid, dan ga je naar één van de onderwerpen, en hoppa; je bent weer uitgelogd. Dan klik je nog een keer op een willekeurige pagina, en ziezo, nu ben je opeens weer ingelogd! Ik snap er geen reet van...
Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is? Je kunt inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord test/test. Eventueel wil ik je ook nog wel het index-bestand e-mailen. HELP!!!
PHP hulp
27/11/2024 00:29:15Dbr Br
11/07/2004 20:28:00Mitch X
11/07/2004 20:42:00Ja, boven elke pagina staat session_start()
Ik maak de sessies nu aan door $_SESSION['blabla'] = "is_set", kan dat ook op een andere manier, of moet ik session_register gebruiken?
Bij Ladot heeft men nog nooit gehoord van een probleem met sessies, en ze kunnen me ook niet verder helpen. Heb trouwens wel meer problemen bij Ladot. Iemand nog suggesties hoe ik dit sessie-probleem kan afhandelen?
Ik maak de sessies nu aan door $_SESSION['blabla'] = "is_set", kan dat ook op een andere manier, of moet ik session_register gebruiken?
Bij Ladot heeft men nog nooit gehoord van een probleem met sessies, en ze kunnen me ook niet verder helpen. Heb trouwens wel meer problemen bij Ladot. Iemand nog suggesties hoe ik dit sessie-probleem kan afhandelen?
Rick
11/07/2004 22:59:00een sessie moet je op deze manier aanmaken:
$_SESSION['naam_van_de_waarde'] = 'waarde';
session_register is verouderd en zou ik niet gebruiken.
test het gewoon eens met 2 bestanden ofzo
Bestand1.php
<a href="Bestand2.php">Bestand2</a>
Bestand2.php
$_SESSION['naam_van_de_waarde'] = 'waarde';
session_register is verouderd en zou ik niet gebruiken.
test het gewoon eens met 2 bestanden ofzo
Bestand1.php
<a href="Bestand2.php">Bestand2</a>
Bestand2.php