Probleem met sessies :(

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

08/07/2004 18:26:00
Quote Anchor link
Op mijn site http://www.11bevocie.nl kun je je inloggen als lid. Hierbij wordt gebruik gemaakt van Sessions. Op mijn eigen server draait ie goed, maar nu hij gehost wordt bij Ladot heb ik het volgende probleem:

Je logt je in als lid, dan ga je naar één van de onderwerpen, en hoppa; je bent weer uitgelogd. Dan klik je nog een keer op een willekeurige pagina, en ziezo, nu ben je opeens weer ingelogd! Ik snap er geen reet van...

Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is? Je kunt inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord test/test. Eventueel wil ik je ook nog wel het index-bestand e-mailen. HELP!!!

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 00:29:15

Dbr Br

Dbr Br

11/07/2004 20:28:00
Quote Anchor link
Dan zou ik dat eens nagaan bij Ladot.

Mitch X

Mitch X

11/07/2004 20:42:00
Quote Anchor link
Staat boven elke pagina wel
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?
session_start();
?>

of niej?

11/07/2004 22:27:00
Quote Anchor link
Ja, boven elke pagina staat session_start()

Ik maak de sessies nu aan door $_SESSION['blabla'] = "is_set", kan dat ook op een andere manier, of moet ik session_register gebruiken?

Bij Ladot heeft men nog nooit gehoord van een probleem met sessies, en ze kunnen me ook niet verder helpen. Heb trouwens wel meer problemen bij Ladot. Iemand nog suggesties hoe ik dit sessie-probleem kan afhandelen?

Rick

Rick

11/07/2004 22:59:00
Quote Anchor link
een sessie moet je op deze manier aanmaken:

$_SESSION['naam_van_de_waarde'] = 'waarde';
session_register is verouderd en zou ik niet gebruiken.

test het gewoon eens met 2 bestanden ofzo

Bestand1.php
Code (php)
1
2
3
4
<?php
session_start();
$_SESSION['sessie'] = 'blaat';
?>

<a href="Bestand2.php">Bestand2</a>

Bestand2.php
Code (php)
1
2
3
4
<?php
session_start();
var_dump($_SESSION);
?>

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.