Probleempje in Explorer 06

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Walter

Walter

30/03/2007 17:32:00
Quote Anchor link
Ik heb in samenwerking met een collega deze site gemaakt http://www.levenement.nl
In alle browser loopt hij perfect. (Dus in expl 07, netscape, opera, safari en fire fox behalve in explorer 6.

Als je een aantaal malen op de knopen drukt dan gaat de browser alles door elkaar gooien. Tekst over plaatsje heen, Net of hij een layer over de pagina legt. Zie voorbeeld hier
http://www.sfoto.nl/bug

Wie weet hier een oplossing voor ????, Want mijn klant wil ook dat hij in explorer 6 goed zichtbaar is. De site bestaat uit, html, xhtml en css. We hebben bijna alles uit geprobeerd maar niets werkt

Alvast bedankt

Walter

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 19:50:55

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

30/03/2007 17:36:00
Quote Anchor link
k weet niet of het helpt maar probeer je site valid te maken..
maar k vind uhm wel vet space eigenlijk

Walter

Walter

30/03/2007 17:52:00
Quote Anchor link
Hoi Nico,

We zullen een poging gaan wagen, Bedankt voor de snelle reaktie

Walter

Jelmer -

Jelmer -

30/03/2007 18:28:00
Quote Anchor link
Het ziet er heel erg naar uit dat dit een echte bug is in Internet explorer, en niet eentje in de zin van dat hij zich niet aan de standaarden houdt.

Ik denk dat je het zal moeten zoeken in de manier waarop de pagina opgebouwd wordt. Probeer eens die kleine pagina's ertussenin met divs & css in plaats van tables op te bouwen. Verder is puur giswerk, aangezien niemand dit waarschijnlijk ooit met opzet erin heeft gebouwd en er dus ook zeker geen documentatie over bestaat.

Misschien dat je nog iets kan vinden met Google over deze bug (je zal vast niet de eerste zijn) maar ik weet de kenmerken en de oorzaak niet, dus zoektermen verzinnen wordt al lastig :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.