probleempje met profielscript
R
16/02/2006 20:14:00hey mensen ik heb een profielscript maar ik heb een vreemd probleem
ik heb een velf genaamd profielinhoud, heb daar een ubb script voor,, en laat dan zien met
print bb_bericht($row[profielinhoud]);
als je ubb code gebruikt werkt dat ook gewoon netjes, maar het probleem is dat wanneer je geen ubb code intikt maar gewoon HTML dat hij dan een html output laat zien,, maar dat wil ik niet,, hoe kan ik dat oplossen
in de tabel is de type van profielinhoud "TEXT"
ik heb een velf genaamd profielinhoud, heb daar een ubb script voor,, en laat dan zien met
print bb_bericht($row[profielinhoud]);
als je ubb code gebruikt werkt dat ook gewoon netjes, maar het probleem is dat wanneer je geen ubb code intikt maar gewoon HTML dat hij dan een html output laat zien,, maar dat wil ik niet,, hoe kan ik dat oplossen
in de tabel is de type van profielinhoud "TEXT"
PHP hulp
15/11/2024 08:45:07Arjan Kapteijn
16/02/2006 20:16:00Je bedoeld htmlentities?
R
16/02/2006 20:22:00Arjan Kapteijn
16/02/2006 20:25:00Met htmlentities voorkom je in ieder geval dat die html codes door de browser uitgevoerd worden. Met eregi zou je dan bijv. alles tussen < & > kunnen verwijderen.
met strip_tags() gooit hij alle html eruit, en er blijft ook niks van over zoals bij htmlentities wel het geval is(bij htmlentities word het alleen neit meer uitgevoerd)