Probleempje met script of webser

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Julia van Etten

Julia van Etten

21/03/2013 20:43:19
Quote Anchor link
Ik heb een werkend script gekocht. Op andere domeinnamen werkt hij wel. Maar op het hoofdaccount werkt hij niet. Ik moet dus een htaccess aanmaken. Dit geprobeerd. Echter krijg ik een foutmelding als ik hem de root van public_html zet. Hij laat niet door.

Hij werkt op 2 andere domeinnamen. De ene werkt en daar wordt naar gelinkt als ik bijv. op op mobiele telefoon klik, dan gaat hij naar deze site. De andere heb ik door gelinkt naar mijn hoofddomein. Die werkt niet, laat niet door. Te vee redirect en de code is oneindig.

Maar ik ga dus ook een site voor de tablet ontwikkelen en daarop heb ik de hoofdwebsite als controle gezet en die werkt 100%.

Dus er zit geen fout in de code, want anders kan hij niet werken. Klik op www.mijndomeinnaam.nl/index.php werkt hij gewoon. Maar als ik dus gewoon www.mijndomeinnaam.nl laad, dan werkt hij niet. Dan krijg ik de foutmelding. Maar de andere doen gewoon super goed. Dus als ik hem gelijk kan redirecten
dus www.mijndomeinnaam.nl naar www.mijndomeinnaam.nl/index.php dan moet hij wel gaan werken.

PHP hulp

PHP hulp

21/12/2024 03:30:12

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/03/2013 20:45:55
Quote Anchor link
Okee, maar dan is de foutmelding wel interessant om te noemen ;-)
En wat is nou precies je vraag?

Julia van Etten

Julia van Etten

21/03/2013 20:49:20
Quote Anchor link
Hoe ik het beste kan doorlinken, zodat het redirecten wel werkt. Ik krijg het niet voor elkaar.

Ik heb het geprobeerd van de http://www.htaccessredirect.net/

En omdat het wel moet werken, maar niet werkt, vroeg ik me af of ik het op een andere manier, de website gelijk kan doorlinken.

in html werkt het wel, maar dan wordt de website niet door gelinkt naar andere websites. Het moet dus in php.

Toevoeging op 21/03/2013 20:51:01:

Julia van Etten op 21/03/2013 20:49:20:
Hoe ik het beste kan doorlinken, zodat het redirecten wel werkt. Ik krijg het niet voor elkaar.

Ik heb het geprobeerd van de http://www.htaccessredirect.net/ dan een tekstbestand gemaakt en die later in de rooth weer gewijzigd naar .htaccess En dan krijg ik dus ook een foutmelding.

En omdat het wel moet werken, maar niet werkt, vroeg ik me af of ik het op een andere manier, de website gelijk kan doorlinken.

in html werkt het wel, maar dan wordt de website niet door gelinkt naar andere websites. Het moet dus in php.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.