Probleempje met stukje php
Patrick Vaarkamp
20/02/2008 21:19:00Hallo
Ik heb een probleempje met onderstaand stukje uit een php script. Er moet een veld aan toegevoegd worden maar dat lukt mij niet.
Het "orgineel":
if(!empty($_POST['naam'])and(!empty($_POST['bericht']))){
Dit heb ik geprobeert:
if(!empty($_POST['naam'])and(!empty($_POST['bericht'])and(!empty($_POST['antispam']))){
--------------
if(!empty($_POST['naam'])or(!empty($_POST['bericht'])or(!empty($_POST['antispam']))){
--------------
if(!empty($_POST['naam'])and(!empty($_POST['bericht']),(!empty($_POST['antispam']))){
Wie kan mij vertellen wat de juiste oplossing is?
Ik heb een probleempje met onderstaand stukje uit een php script. Er moet een veld aan toegevoegd worden maar dat lukt mij niet.
Het "orgineel":
if(!empty($_POST['naam'])and(!empty($_POST['bericht']))){
Dit heb ik geprobeert:
if(!empty($_POST['naam'])and(!empty($_POST['bericht'])and(!empty($_POST['antispam']))){
--------------
if(!empty($_POST['naam'])or(!empty($_POST['bericht'])or(!empty($_POST['antispam']))){
--------------
if(!empty($_POST['naam'])and(!empty($_POST['bericht']),(!empty($_POST['antispam']))){
Wie kan mij vertellen wat de juiste oplossing is?
PHP hulp
22/11/2024 06:49:02Jesper Diovo
20/02/2008 21:21:00Je opent na iedere and een haakje. En die sluit je na de empty functie niet af. Ook niet op het einde, zo snel gekeken. Gebruik dus wat spaties in je if conditie om meer overzicht te creëeren. Ga daarna de haakjes tellen en kijken of je even veel haakjes-open hebt, als haakjes-dicht ; ).