probleempje

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van de warehouses. Op dit moment wordt er nog gebruik

Bekijk vacature »

WordPress & Azure Developer

Dit ga je doen Zowel front- als back-end development aan de online website omgeving; Het up-to-date houden van alle WordPress-sites; Koppelingen maken tussen applicaties; Meedenken en adviseren over verbeteringen; Development door middel van WordPress, Javascript, HTML en CSS; Werken binnen Scrum/Agile team. Hier ga je werken Voor een grote overheidsinstelling in Den Haag zijn wij opzoek naar een WordPress developer, met kennis en ervaring op het gebied van Azure. De organisatie zit in een grote transitie waarbij de gehele website/online omgeving vernieuwd zal gaan worden. Binnen dit Scrum/Agile team ben je verantwoordelijk voor deze grote migratie/ombouw van de omgeving. De

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Het onderhouden, ontwikkelen en testen van front-end software van diverse klant- en medewerkersapplicaties; Het ontwikkelen van maatwerk front-end oplossingen in Vue.js en participeren in een scrumteam; Mede-verantwoordelijk voor het begeleiden en coachen van drie junior front-end developers; Verantwoordelijk voor code-reviews en het opstellen van de juiste documentatie zoals userstories en API ontwerp; Participeren in diverse projecten t.b.v. optimalisatie van diverse applicaties; Het opzetten van API koppelingen met externe applicaties. Hier ga je werken Betreffende organisatie is gevestigd in de regio van Swifterbant en is al ruim 20 jaar lang bedreven in het ontwikkelen en aanbieden van

Bekijk vacature »

.NET Developer Azure

Dit ga je doen Het ontwerpen en bouwen van diverse applicaties (C#, ASP.NET, MVC); Het ontwikkelen van Webservices (WCF); Het meewerken aan de transitie naar Azure; Het samenwerken met collega's binnen een Scrumteam en meedenken over de User Stories; Het bouwen van unittesten; Meedenken over nieuwe tooling, ontwikkelingen en technologieën in de markt. Hier ga je werken Je komt te werken bij een organisatie die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van verschillende portalen. Deze portalen worden gebruikt door diverse partijen en jouw taak is om ervoor te zorgen dat deze optimaal functioneren. Je wordt onderdeel van een Scrumteam en werkt

Bekijk vacature »

OutSystems Developer

Dit ga je doen Het van scratch af aan ontwikkelen van applicaties met OutSystems; Het aanhaken bij diverse projecten binnen de organisatie; Schakelen met de business; Meedenken over de mogelijkheden van het platform binnen de organisatie. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap, bestaande uit standaard- en maatwerkapplicaties. De maatwerkapplicaties worden ontwikkeld door een inhouse development team. Het doel voor de komende periode is het verder vernieuwen en optimaliseren van het huidige applicatielandschap. Zo staat de organisatie aan

Bekijk vacature »

Senior Applicatie ontwikkelaar Java

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving We verwachten van je,

Bekijk vacature »

Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij komt terecht binnen een informeel team waarin je verantwoordelijk bent voor de backend systemen voor grote klanten als Ziggo en KPN. Als Medior Java developer werk je in teamverband en soms individueel. Gedurende de werkweek zal je veelvuldig sparren met je collega’s voor een goede implementatie van de software. Ben jij een echte Java developer? Ben je geïnteresseerd in de nieuwste technieken en de laatste ontwikkelingen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Eisen Wat wordt er van jou verwacht? • Minimaal HBO/WO denk- en werkniveau; • Analytisch sterk, open

Bekijk vacature »

Front end developer React Sportgames

Functie Als Front end developer ga jij aan de slag bij een gave en bekende organisatie op het gebied van sportgames. Jij gaat aan de slag in een scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als scrumteam werken ze in drie wekelijkse sprints en begin je iedere ochtend met een stand-up. Als Front end developer werk jij bij deze organisatie voornamelijk met Javascript, html, css en React. Er wordt veel gebruikt gemaakt ook van C#, Docker en Kubernetes. Het team hecht veel waarde aan het leveren van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

Als Lead webdeveloper bij KUBUS ben je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de webapplicatie en services van BIMcollab. In je rol als lead developer zoek je als vanzelf op een creatieve manier naar het optimum tussen benodigde implementatie-tijd, de performance van de applicatie en een snelle go-to-market van features, aansluitend bij onze geautomatiseerde test- en release train. Hierbij bewaak je in samenwerking met de andere senior ontwikkelaars in je team de architectuur van de applicatie en adviseer je de product owner over noodzakelijke refactoring om de onderhoudbaarheid van het platform te verbeteren. Ons

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

Low Code Developer - Consultant

Functie omschrijving Wil jij fungeren als een spin in het web en samenwerken met klanten? Voor een leuke en interessante opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een Low Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten en het leiden van projecten. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en heb jij verstand van datamodellering en NO CODE Platformen? Lees dan snel verder! Bij deze rol horen de volgende werkzaamheden: Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform,

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »
Damiaan

Damiaan

15/11/2008 17:43:00
Quote Anchor link
mijn probleem is als volgt ik wil er voor zorgen dat ik geld kan opnemen en
storten

als iemand mij zou willen helpen heel erg bedankt :)

ik heb geen idee of ik dit mag poste....(mijn website)
(http://www.dontsurfhere.com/beta/test.php)

dank eddy maar het probleem licht juist bij regel 33

daar zet ik dus een standaard waarde vast bij $bankmoney2

$bankmoney + $bankmoneyadd en dat moet dus ook
$bankmoney + $bankmoneywit kunnen zijn :|

misschien iets in de trant van?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php

if($_POST[''] == "$bankmoneyadd"){

$bankmoney2 = $bankmoney + $bankmoneyadd;

}
elseif($_POST[''] == "$bankmoneywit"){

$bankmoney2 = $bankmoney - $bankmoneywit;
}

?>

of?

Code (php)
1
2
3
4
5
<?php

$bankmoney2
= $bankmoney - $bankmoneywit OR $bankmoney + $bankmoneyadd;

?>

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
<?php
error_reporting(E_ALL);
ini_set("display_errors", 1);

$bankmoney ="99999";
$time ="12:00";
$bankmoneyadd =$_POST['bankmoneyadd'];
$bankmoneywit =$_POST['bankmoneywit'];

if ( $_POST[''] == $bankmoneyadd ) {
    echo "no deposit";
}
else {

echo "<center><table border=\"1\"><td>you added \$$bankmoneyadd to your bank</td></table>";
}

if ( $_POST[''] == $bankmoneywit   ) {
    echo "<br>no deposit2";
}
else {

echo "<br><center> <table border=\"1\"><td>you have withdrawn \$$bankmoneywit from your bank</td></table>";
}

$bankmoney2 = $bankmoney + $bankmoneyadd;

echo "<td align=\"center\" width=\"400\"><center> <form method=\"post\" action=\"\" name=\"f\">
  <table border=\"1\" cellspacing=\"0\" cellpadding=\"2\" bordercolor=\"black\" width=\"100%\" \">
  <tr>
  <td class=\"header\" align=center colspan=2><font color=\"#000000\">Bank Account</font></td>
  </tr>
  <tr>
  <td bgcolor=\"#FFFFFF\"><font color=\"#000000\">Bank Account:</font></td><td bgcolor=\"#FFFFFF\"><font color=\"#000000\">\$$bankmoney2</font></td>
  </tr>
  <tr>
  <td bgcolor=\"#FFFFFF\"><font color=\"#000000\">Time Left:</font></td><td bgcolor=\"#FFFFFF\"><font color=\"#000000\">$time</font></td>
  </tr>
  <tr>
  <td class=header align=center><font color=\"#\">Add Funds</font></td>
  <td class=header align=center><font color=\"#\">Withdraw Money</font></td>
  </tr>
  <tr>

<td align=center bgcolor=\"#\"><font color=\"#\">\$<input type=\"text\" name=\"bankmoneyadd\" size=\"10\" class=\"tbox\">
</font></td>
<td align=center bgcolor=\"#\">
<font color=\"#\">\$<input type=\"text\" name=\"bankmoneywit\" size=\"10\" class=\"tbox\"> <input type=\"submit\" name=\"withdraw\" value=\"Do it\" class=\"tbox\">

</font></td>"
;

?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Damiaan

PHP hulp

PHP hulp

05/11/2024 15:38:53

Jesper Diovo

Jesper Diovo

15/11/2008 19:26:00
Quote Anchor link
1. Ik snap je niet.
2. Kijk eens naar het script dat je post, de bbcode parser geeft al aan dat het fout zit.

- SanThe -

- SanThe -

15/11/2008 19:30:00
Quote Anchor link
Zet dit bovenin je script.
Code (php)
1
2
3
4
5
6
<?php
error_reporting(E_ALL);
ini_set("display_errors", 1);

// rest
?>

Damiaan

Damiaan

15/11/2008 19:44:00
Quote Anchor link
sorry misschien ben ik wat onduidelijk

ik heb geen idee of ik links mag posten.... (http://www.dontsurfhere.com/beta/test.php)
dat is de out put....

mijn vraag is eigenlijk hoe zorg ik er voor dat ik met 1 string ""$bankmoney2""

2 verschillende outputs kan krijgen op me page

dus bijvoorbeeld ik neem 10euro op dan moet er 10euro van $bankmoney2 gehaald worden maar het moet ook kunnen dat ik 10euro stort dan moet $bankmoney2 10euro groter worden.

Damiaan

Damiaan

15/11/2008 19:46:00
Quote Anchor link
@jezpur

als je Warning: dat bedoeld dat komt omdat ik een comment er bij heb proberen poste LOL

Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.

--

--

16/11/2008 00:35:00
Quote Anchor link
Geen strings bij elkaar optellen en variabelen kopieren. Bovendien zit de funcite waar je om vraagt niet al in het script maar moet dit erbij gemaakt worden en dat gaat waarschijnlijk niemand doen.

Damiaan

Damiaan

16/11/2008 05:11:00
Quote Anchor link
ik vind het ook goed als het 2 strings zijn evert maar wat ik moet(mag:P) hebben is 1 output....

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

16/11/2008 05:39:00
Quote Anchor link
vertel mee eens het antwoord op aap + Tasmaan.
of 999 + Apenvoedsel.

De enige string die je bij elkaar op kan tellen is the answer to life, the universe and everything.
Voor de rest tel je geen string bij elkaar op.

Eddy E

Eddy E

16/11/2008 10:06:00
Quote Anchor link
Regel 8 en 9 worden dit:

Code (php)
1
2
3
4
<?php
$bankmoneyadd
= intval($_POST['bankmoneyadd']);
$bankmoneywit = intval($_POST['bankmoneywit']);
?>

Regel 33 blijft ongewijzigd.

Er zitten wat fouten in met de $.
Logisch dat je dat gebruikt, maar doe dat dan zo:

Code (php)
1
2
3
4
<?php
$geld
= 100;
echo 'Ik heb $' . $geld . ' verzameld';
?>

Er komt dan te staan: Ik heb $100 verzameld.
Dus escape die variabelen.
En dat geldt voor heel je echo van html.
Gebruik dit:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
<?php
// fout
echo "<a href=\"link.php\" name=\"linken\">$link</a>";

// goed/beter
echo '<a href="link.php" name="linken">' . $link . '</a>';
?>

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.