problemen met adsense

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Henk

henk

22/09/2007 18:36:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb een paar problemen met adsense zoeken op je site:\
hij gebruikt een enorme padding bij de zoekresultaten, en margin-bottom: -100px; help niet (padding ook niet). Weet iemand hoe dit op te lossen valt?
en dan zul je zien dat als je bepaalde zoekopdrachten invoert, er ook bepaalde resultaten iets naar rechts verschoven zijn! hoe komt dit?
En dan natuurlijk nog een ander klein probleempje: ik wil voor alle oversekste bezoekers safesearch afhebben (per ongeluk aangevinkt), maar hoe kun je dat in de code veranderen? Hier kun je de zoektermen invoeren:
http://www.owicro.com/index.php

Alvast bedankt!

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 18:52:38

Niek Weevers

Niek Weevers

24/09/2007 13:58:00
Quote Anchor link
Waarom maak je zo'n website?

Henk

henk

28/09/2007 20:15:00
Quote Anchor link
ik vind het leuk om met html en php een beginnetje te maken, zodat ik later een veel grotere en ingewikkeldere site kan maken, maar we zitten nu een paar dagen verder en ik heb nog steeds geen oplossing gevonden, weet iemand er hier een? want ook in ie6 en andere veelgebruikte browsers krijg ik deze problemen te zien...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.