Problemen met database verbinding
http://www.hrnetwerk.nl
als jullie op die link klikken dan krijg je in beeld Fout: Kan geen verbinding maken met de database.
Ik heb alleen een database aangemaakt vanmiddag en sindsdien werkt het niet meer!
Wat heb ik fout gedaan ?
edit by moderator
Titel aangepast.
Ik loop stage bij een HR bedrijf. als jullie op die link klikken dan krijg je in beeld Fout: Kan geen verbinding maken met de database.
Ik heb alleen een database aangemaakt vanmiddag en sindsdien werkt het niet meer!
Wat heb ik fout gedaan ?
edit by moderator
Titel aangepast.
Gewijzigd op 16/03/2012 00:15:15 door Bas IJzelendoorn
Kijk eens of de database nog bestaat.
Op het moment heb ik 13 databases.
En staat de oude daar nog tussen?
leg is stap voor stap uit wat je hebt gedaan allemaal.
Wat heb je precies gedaan vanmiddag?
Ik kon via de PHPMyAdmin geen database aanmaken want daar heb ik geen rechten voor. Dus dat moest ik via de DirectAdmin aanmaken. En daarin zitten 13 gebruikers. Die zijn volgens mij gekoppelt aan één of meerdere databases.
Wat ik nu gedaan heb is het volgende;
Ik heb een gebruiker aangemaakt en vervolgens een database aangemaakt.
Ik heb op mijn eigen stukje ruimte op de website www.hrnetwerk.nl een forumpje gemaakt en daarmee zitten knooien.
Ik keek vervolgens later op de website zelf en dan kon dus niet.
Ik heb toen weer mijn gebruiker verwijderd. In de hoop dat die het weer zou doen maar tevergeefs. www.hrnetwerk.nl/joey/forum die werkt nog wel..
www.hrnetwerk.nl/joey/forum werkt dus niet omdat ik die gebruiker verwijderd heb.
Gewijzigd op 15/03/2012 18:12:27 door Joey Schroder
Toevoeging op 15/03/2012 18:16:46:
Nee ik heb alleen mijzelf verwijderd.
Maar kan aan mij liggen maar dat is toch apart wanneer je een gebruiker maakt en in die gebruiker een database maakt met table's dat de rest het niet meer doet?
Waarschijnlijk heb je nog een gebruiker gewijzigd / verwijderd, Directadmin wijzigt niet uit zichzelf gebruikers
Voor zover ik weet heb ik alleen een gebruiker aangemaakt. En die vervolgens weer verwijderd. Alle gebruikers die er voorheen in stonden staan er nog in en de databases die er moeten zijn zijn er ook allemaal..
En kan het zo zijn dat iemand anders met de website zelf bezig is geweest?
en nu heb je geen stage meer?:P
Hulp heeft iedereen nodig en om dat ook nog eens in hoofdletters te vragen is helemaal nergens voor nodig.
haha epic topic is epic. als je geen backup hebt ben je screwed
he... er staat weer een en ander op de site... blijkbaar heeft iemand een backup gevonden :)
Ik heb de pagina's doorgenomen en de login gegevens zijn op 1 of andere manier veranderd.. Maar het is alweer deels terug dus morgen weer een dag :)
En ik had dringend hulp nodig omdat deze website veel bezocht wordt door HR managers etc vandaar ;)
Gewijzigd op 15/03/2012 19:55:26 door Joey Schroder
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/home/hrnet/domains/hrnetwerk.nl/public_html/includes/functions.php on line 293
Ja dat zie ik ook wel staan maar bij mij is de schik van php er vandaag wel weer vanaf. Morgen weer een dag :)