problemen met IE7 qua menu
Een probleem!
Ik heb het al ooit eerder gehad, maar ben natuurlijk weer vergeten wat de oplossing was.
Op de website van beeldvanger media (nu te zien op http://www.beeldvangermedia.nl/index.php?preview=yes ) heb ik een een probleem met mijn menu. In alle browsers staat hij netjes naast elkaar behalve (goh..) in Internet Explorer. Wat doe ik fout.. Zie ik weer iets over het hoofd? (A)
Alvast bedankt!
Ik heb het al ooit eerder gehad, maar ben natuurlijk weer vergeten wat de oplossing was.
Op de website van beeldvanger media (nu te zien op http://www.beeldvangermedia.nl/index.php?preview=yes ) heb ik een een probleem met mijn menu. In alle browsers staat hij netjes naast elkaar behalve (goh..) in Internet Explorer. Wat doe ik fout.. Zie ik weer iets over het hoofd? (A)
Alvast bedankt!
Gewijzigd op 09/06/2010 17:27:04 door Bjorn Couwenberg
Niet veel, maar toch even melden.
W3C Validator: Result: 3 Errors
CSS Validator: Sorry! We vonden de volgende fouten (1)
W3C Validator: Result: 3 Errors
CSS Validator: Sorry! We vonden de volgende fouten (1)
Ja W3C heeft idd drie fouten.. maar dat is slechts dat de hyperlinks nog geen doel hebben ...
CSS validator is een last-child.. wat volgens mij vanaf css2 toch goedgekeurd is..?
Ik heb wel ontdekt dat het menu in internet explorer 8 wel lijkt te werken. IE7 vertoond hier het probleem dus wel... Wat is er tussen 7 en 8 anders dat dit probleem kan veroorzaken?
CSS validator is een last-child.. wat volgens mij vanaf css2 toch goedgekeurd is..?
Ik heb wel ontdekt dat het menu in internet explorer 8 wel lijkt te werken. IE7 vertoond hier het probleem dus wel... Wat is er tussen 7 en 8 anders dat dit probleem kan veroorzaken?
Gewijzigd op 09/06/2010 17:26:43 door Bjorn Couwenberg
.menubottons li
moet nog een float left krijgen.
Misschien voor de volgende keer, als je er nu echt niet uitkomt kijk naar een website met vergelijkbaar menu en bekijk daar de code van.
Misschien voor de volgende keer, als je er nu echt niet uitkomt kijk naar een website met vergelijkbaar menu en bekijk daar de code van.
Gewijzigd op 09/06/2010 17:52:04 door Milo S
Milo S op 09/06/2010 17:51:03:
.menubottons li
Ja hebbes.. Stom! Het was echt een over het hoofd zie puntje, want dat wist ik ergens wel.
Goede tip, en ga hier voortaan ook vaker gebruik van maken.. Toch enorm bedankt voor deze tip!