Problemen met scripts overzicht
Valt het mij op dat de scripts niet meer te bekijken zijn? Of bijvoorbeeld deze categorie? http://www.phphulp.nl/php/scripts/8/.
Maakt niet uit waar je op klikt, je komt steeds terug op de categorieën overzicht..
ja dat val mij ook op
Ik had vanmiddag een script geplaatst waarbij je uit een database een menu haalt en die je dan kan hersorteren. Maar die is nu ook weg.
Tutorial overzicht geld hetzelfde.
Ik denk dat Bas even de .htaccess moet gaan aanpassen, zo rond de mod_rewrite gedeeltes
Bij inloggen en bij stemmen in de poll komen er gare php errors voorbij.
Voorbeeld als je stemt (waar trouwens ook nog gemeld dat je dat forum niet inmag, alleen als je op een knop duwt bij het stemmen =S ):
Maar die text, is inderdaad een php error omdat er een andere versie draait.. zo te zien tenminste...
Ik heb de text kunnen kopieren:
Code (php)
1
Warning: Unknown(): Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively. in Unknown on line 0
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door niek s
Quoten werkt ook niet.
Raar. Ik ga er even naar kijken.
volgens mij zit het probleem in de htaccess bestanden
Er missen ook forum berichten die ik nu niet meer terug vinden kan die er wel waren.
Ik heb een soortgelijk probleem. Als ik op een titel klik in mijn inbox kom ik op dezelfde pagina terecht, alsof ik hem refresh.
Op alle plekken waar het verkeerd gaat wordt er gewerkt met de rewrite engine van htaccess. Vandaar dat ik al eerder zij dat ik denk dat daar het probleem zit.
Mag ik dan even vragen waarom je dat nog een keer meld?
Omdat ik er de 2e keer uitleg bij geef waarom ik denk dat het daar verkeerd gaat. Deze uitleg geef ik naar aanleiding van de post van Jan, want ook de PB's gaan met de rewrite engine
Daarom zie je nu andere dingen. Komt door dns die langzaam is.
Bas heeft net de login gekregen voor de nieuwe server. Kan zijn dat er nog wat kleine tweaks nodig zijn.
Groeten,
Arjen
edit: scripts, tuts, berichten: niets wil. heeft iemand voor mij een kopie van de splikslinternlieuwe 'mysql error functie..'? heb ik nu eiglijk nodig...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
Zijn problemen met de .htaccess.. Ben er mee bezig nu.. :) Word zo gefixed hopelijk..
dus misschien ook cookie probleem..
edit: het is inderdaad wat robert zegt.. (hieronder)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Terence Hersbach
Scripts werkt weer, tuts en toevoegen nog niet.
Scripts doen het idd weer. Erg raar want ik heb de fout nog niet kunnen vinden. Hij doet het *opeens* weer. Echt vaag dit :)
Dit probleem had ik een uur geleden ook met m'n in- en outbox berichten :)
Anyhow, the problemen zijn verholpen!