Problemen met scripts overzicht
Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »
mebus schreef op 18.12.2006 16:02:
FF weggevinkt:)
GR. mebus
GR. mebus
Zelfde hier.....
Ik had de boeken afgevinkt, maar perongelijk mijn verkerede wachtwoord ingevult onderaan de pagina (ik vind het trouwens erg iritant dat dat nodig is, met name omdat de invoer niet onthouden word). Maar toen kreeg ik ook nog de melding dat ik mijn naam niet had ingevuld...
Edit:
boeken worden niet meer weergegeven (terwijl ik geen wachtwoord invulde) en het vinkje staat er nog...
nog niet helemaal goed.
nog niet helemaal goed.
Edit:
Daardoor krijg ik ook de volgende melding:
Ga naar het PHP scripts categorie overzicht.
Geen PHP scripts gevonden
Er zijn geen PHP scripts (meer) gevonden in de door jou opgegeven categorie. Ga naar het gehele PHP script overzicht.
Ga naar het PHP scripts categorie overzicht.
Geen PHP scripts gevonden
Er zijn geen PHP scripts (meer) gevonden in de door jou opgegeven categorie. Ga naar het gehele PHP script overzicht.
goed gezien ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Erik Rijk
Als het goed is moet alles het nu goed doen :) Zo niet, dan fix ik dat straks. Rij nu ff naar een andere locatie toe :).
Kijk bas lief aan(A)(A)
Edit:
Ik bedoel dus het profiel Mebus, ik kan mijn profiel nu niet meer aanpassen
Ik bedoel dus het profiel Mebus, ik kan mijn profiel nu niet meer aanpassen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP Newbie
GR. mebus
edit: de boeken zijn nu weg als ze weggevinkt heb en me profiel heb geupdate maar zodra ik na me instellingen weer ga staat php boeken nog steeds aangevinkt:S
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh
mebus schreef op 18.12.2006 16:23:
Bas als (u) wilt wil je dan php boeken omruilen met de forum links?:)
Kijk bas lief aan(A)(A)
Kijk bas lief aan(A)(A)
of iets dat je zelf de volgorde kunt proberen ;-)
curl kunnen doen:):p
Maar heb geen zin in ben ik te lui voorXD:p
GR. mebus
ik zouw inderdaad wel iets met Maar heb geen zin in ben ik te lui voorXD:p
GR. mebus
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh
hoe moet ik nu mn dagelijkse avatarchange doen :o
Je kunt nu weer dagelijks je avatar fixen wes :).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert -
Code (php)
1
2
3
4
5
6
2
3
4
5
6
Warning: Unknown(): Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3.
Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data,
unless register_globals is enabled.
You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or
session.bug_compat_warn to off, respectively. in Unknown on line 0
Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data,
unless register_globals is enabled.
You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or
session.bug_compat_warn to off, respectively. in Unknown on line 0
Voor de rest, werkt alles weer aardig volgens mij. :)
Leuk trouwens, dat je zelf je opties in het menu kunt kiezen ;)
-Chupskie
Ik vond het al een rare topic naam "Frontpage-fout"..
ik zat meer te denken aan microsoft frontpage, toen ik dit las.. haha :P
Maar nogmaals sorry, het was gewoon een tip voor bas :)
Code (php)
1
Warning: Unknown(): Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively. in Unknown on line 0
hier. Maar was weg na een refresh :-s
Code (php)
1
Warning: Unknown(): Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively. in Unknown on line 0
I saw it again!!
GR. mebus
PHP Newb, dat heb ik ook. én het is al gepost in dit topic, door mij, kijk maar ergens in het begin.
http://www.phphulp.nl/php/scripts/9/
Laatste script gaat naar:
Klik
Foutje?
Edit:
Link ingekort, i.v.m. lay-out
Link ingekort, i.v.m. lay-out
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Andries Louw Wolthuizen
Kwestie van titel aanpassen dus.