Profielenscript gezocht
PHP is een zeer interessante materie en ik wil het graag leren.
Echter ben ik op kotertermijn opzoek naar een profielensysteem script.
Voorbeeld: http://dawhois.com/www/turkishplace.com.html
Heeft iemand een soortgelijk script? Of kan iemand een mooi script in elkaar zetten?
Ik hoor het graag via het forum of stuur een PM.
Mvg
Dennis
Dat gezegd hebbende: wat is je budget?
Ja heel erg en veel functies had dat website niet.
Johan de wit op 16/10/2016 18:58:57:
Ja heel erg en veel functies had dat website niet.
Que?
Bedoel je TurkishPlace?
Misschien is het handig voor de topicstarter om een lijst te maken met de functies.
Dan kan er een mooie schatting worden gemaakt op wat hij er voor kwijt kan zijn. Als het een heel script is zoals Hyves was... dan heb je echt een smak met geld nodig.
Maar de vraag is ook of het nog zinvol is. Facebook heeft met zijn opmars een hoop andere profielensites omlaag gekregen, dus zou het nog lonend zijn om een profielensite op te richten?
Gewijzigd op 16/10/2016 19:54:01 door - Ariën -
ik heb een profielen script voor jouw een oude wel maar deze mag je goedkoop overnemen.
Als het oud is, werkt het dan nog? Verouderde functies e.d.?
Daarnaast ... heb je dat script zelf gemaakt? Zo nee, mag je het dan wel doorverkopen?
Ozzie PHP op 15/11/2016 15:50:37:
>> ik heb een profielen script voor jouw een oude wel maar deze mag je goedkoop overnemen.
Daarnaast ... heb je dat script zelf gemaakt? Zo nee, mag je het dan wel doorverkopen?
Goede vraag eerlijk gezegd niet bij stil gestaan. Dan moet ik even na lezen toen ik het kocht of ik het mag doorverkopen.
En hou er ook rekening mee dat (als je het überhaupt mag doorverkopen wat ik niet verwacht) de koper bij jou aan de bel zal trekken als het niet werkt ;-)
Ik wil er wel een voor je maken hoor, de prijs komen we wel uit denk ik.
Wil je me bellen of zullen we dit via de PM/mail bepraten?
Ik hoor graag van je!
Met vriendelijke groet,
Koen Hollander
www: www.koenhollander.nl
Offtopic: Welkom op het forum Dennis!