Progammeur gezocht voor het maken van een auto bot
Op de retail website worden er eens in de zoveel tijd exclusieve schoenen gereleased die binnen enkele seconden zijn uitverkocht. Ook is het zo dat er maar 1 paar schoenen per account besteld mogen worden.
Ik wil dus een bot hebben waar ik meerdere accounts aan kan toevoegen, productlink kan toevoegen, de maat kan toevoegen en die met 1 druk op de knop automatisch de gewenste schoen in de gewenste maat kan bestellen met een creditcard.
Het bestelproces moet dus volledig geautomatiseerd zijn. Ook wil ik dat de programma compatible is met een dedicated server die ik wil gaan huren, om het proces efficiënter en sneller te maken
Voor meer info: Skype: Sebanja van der Mull of DM
Quote:
Ook is het zo dat er maar 1 paar schoenen per account besteld mogen worden.
Ik wil dus een bot hebben waar ik meerdere accounts aan kan toevoegen
Ik wil dus een bot hebben waar ik meerdere accounts aan kan toevoegen
Dat lijkt mij... ongepast.
<devil's advocate>
En zelfs als je dit voor elkaar krijgt sta je voor een andere uitdaging. Hoe zorg je ervoor dat jouw bot-aankopen niet van echt te onderscheiden zijn. Als je hiervoor een dedicated server gebruikt zullen de verschillende aankopen van de verschillende "gebruikers" van dezelfde plek vandaan komen, ik weet niet of dat gaat vliegen. En ook als je dit meerdere keren doet, het gaat op den duur waarschijnlijk opvallen.
</devil's advocate>
Sebanja van der mull op 08/08/2015 11:50:33:
Ook is het zo dat er maar 1 paar schoenen per account besteld mogen worden.
Subtiel maar doorslaggevend verschil: Foot Locker (want daar heb je het hier ook over) kent geen limiet van één paar per account, maar per klant. Meerdere accounts helpen je dan niet — tenzij je je voordoet as iemand anders, maar daarmee pleeg je valsheid in geschrifte en/of identiteitsvervalsing.