Programma keuze laten registreren op een pagina..

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Nick ten Wolde

Nick ten Wolde

29/06/2016 20:57:17
Quote Anchor link
Beste forum leden,

mijn PHP kennis is eigenlijk niet heel groot, ik snap de werking ervan maar vaak gaat er wel iets fout waardoor je met testen en proberen het probleem vanzelf hebt gevonden... Echter vandaag schoot mij iets te binnen en ik wil er graag mee aan de slag, ik weet alleen niet waar ik moet beginnen.

Ik ben dus op zoek naar hulp, normaal gesproken 'steel' ik PHP scriptjes van het internet af en voeg dit samen, bewerk het en voila! it's working.. Dit keer gaat het een beetje anders. Misschien is er wel een soort CMS systeem voor o.i.d. ik hoor het in ieder geval erg graag.

Wat ik graag wens is een pagina waarbij ik de keuze heb direct een klant te kiezen (welke ik uiteraard van te voren allemaal heb ingevuld), wanneer de klant gekozen is dat ik een button aan kan klikken welk product de klant heeft gekozen (ook van te voren ingevuld) en op de volgende pagina een vinkje, dat de medewerker het naar waarheid heeft ingevuld en zeker weet dat het klopt.. Vervolgens moeten deze gegevens op een pagina uit te lezen zijn met daarbij datum en tijdstip van het ingevulde keuze menu van de medewerker.. Het is ook de bedoeling dat als er op een klantnaam geklikt word ik al deze geregistreerde aankopen kan uitprinten (met eventueel totaal bedrag erbij) en kan mee sturen met de maandelijkse factuur.

Iemand ideeën, suggesties, tips of denk je zelfs dit voor mij te kunnen realiseren?
Ik hoor het graag.

Groet,
Nick ten Wolde.

PHP hulp

PHP hulp

03/12/2024 00:37:06

Nick ten Wolde

Nick ten Wolde

12/07/2016 02:50:00
Quote Anchor link
Niemand?

Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/07/2016 03:05:06
Quote Anchor link
Dus als ik je goed begrijp dan bestelt de klant via de medewerker? Dus klant belt medewerker en medewerker plaatst de bestelling? Op die manier?

>> normaal gesproken 'steel' ik PHP scriptjes van het internet af en voeg dit samen, bewerk het en voila! it's working..

Dat is vroeg of laat vragen om problemen ...

Obelix Idefix

Obelix Idefix

12/07/2016 07:55:36
Quote Anchor link
Je beschrijft nogal wat wensen/eisen.
Wat heb je al geprobeerd? Waar loop je vast?
Elke afzonderlijke stap lijkt me goed te 'stelen' namelijk.

Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

12/07/2016 09:20:32
Quote Anchor link
Google eens op bijvoorbeeld POS software en POS system: het systeem dat je beschrijft, lijkt namelijk op point of sale software. Enkele bekendere voorbeelden zijn Shopify POS en Lightspeed POS.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.