Programmeur gezocht voor 'kleine webshop'
Rob ten Thije
08/02/2011 11:09:51Voor een project ben ik op zoek naar een ‘kleine’ webshop module ten behoeve van webhosting activiteiten. De webshop moet de volgende onderdelen bevatten;
- WhoIs functie (is de domeinnaam beschikbaar?)
- Indien de domeinnaam beschikbaar is, toevoegen aan winkelmandje
- Hostingpakketten toevoegen aan winkelmandje
- Te implementeren in een huidige bestaande website
- Betaling via Ideal moegelijk
Het project is op basis van 'freelance', tegen een vaste prijs (later te bepalen/onderhandelen). Het budget voor dit project is niet heel ruim, dus graag enkel reactie welke bovenstaande tegen een redelijk/laag tarief kunnen leveren.
Belangstellende kunnen contact opnemen via [email protected]
- WhoIs functie (is de domeinnaam beschikbaar?)
- Indien de domeinnaam beschikbaar is, toevoegen aan winkelmandje
- Hostingpakketten toevoegen aan winkelmandje
- Te implementeren in een huidige bestaande website
- Betaling via Ideal moegelijk
Het project is op basis van 'freelance', tegen een vaste prijs (later te bepalen/onderhandelen). Het budget voor dit project is niet heel ruim, dus graag enkel reactie welke bovenstaande tegen een redelijk/laag tarief kunnen leveren.
Belangstellende kunnen contact opnemen via [email protected]
Gewijzigd op 08/02/2011 11:15:08 door Rob ten Thije
PHP hulp
28/11/2024 08:52:40Ozzie PHP
08/02/2011 11:11:12Lees even de criteria: http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/criteria-php-vacature-berichten/16800/
Ik mis onder andere een vergoeding.
Ik mis onder andere een vergoeding.
Gewijzigd op 08/02/2011 11:11:22 door Ozzie PHP
Bas IJzelendoorn
08/02/2011 11:15:24Pas inderdaad je vacature even aan.
Maar ik zou denken als je een webhosting bedrijfje start je toch wel een redelijke kennis van PHP zou moeten hebben.
Maar ik zou denken als je een webhosting bedrijfje start je toch wel een redelijke kennis van PHP zou moeten hebben.
Rob ten Thije
08/02/2011 11:17:46Redelijke PHP kennis is aanwezig echter loopt het in dit geval spaak bij het 'WhoIs' gedeelte en om dit uiteindelijk toe te voegen in een webshop. Vandaar dat besloten is het geheel 'uit te besteden'.
Bas IJzelendoorn
08/02/2011 11:40:46TJVB tvb
08/02/2011 11:43:09Wat denk je van WHMCS? In combinatie met bijvoorbeeld de module van TransIP zodat je domein registratie meteen doorgezet wordt en je whois ook werkt voor .nl
Voor meer informatie kun je mailen met t.vanbeek @ tjvb . nl
Na aanvulling van je vacature kan dan iemand je helpen, dit is voor iedereen te vaag.
Voor meer informatie kun je mailen met t.vanbeek @ tjvb . nl
Na aanvulling van je vacature kan dan iemand je helpen, dit is voor iedereen te vaag.
Gewijzigd op 08/02/2011 11:43:42 door TJVB tvb