programmeur gezocht voor web formulieren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 5 volgende »

Paul dewinther

paul dewinther

02/12/2009 21:29:00
Quote Anchor link
Graag kom ik in contact met een programmeur voor het volgende :

1 contact formulier met upload mogelijkheid en captcha
Email bevestiging in html ( huisstijl )
2 linksysteem met mogelijkheid om aangemelde links in categorieen onder te verdelen
3 formulier voor offerte aanvraag ( bevestiging in huisstijl )

website 2 :

1. Nieuws systeem met verkorte nieuwsberichten op de homepage , aparte pagina met de verkorte nieuwsberichten , elk nieuwsbericht onverkort weergeven op een aparte pagina.
2. Eenvoudig reserveringsformulier met beschikbaarheidscontrole ( is tijdstip nog beschikbaar dan wel een reservering toestaan , anders alternatief aanbieden. Bevestiging hiervan in huiststijl.

Beide websites beschikken over een eigen cms systeem. De formulier dienen in het huidge systeem te worden geintegreerd tenzij dit erg veel meerwerk zou kosten.

Welke programmeur doet een scherp voorstel ?

PHP hulp

PHP hulp

29/11/2024 00:52:09

TJVB tvb

TJVB tvb

02/12/2009 23:05:00
Quote Anchor link
Even kijken naar de richtlijnen

* Werkzaamheden aanwezig
* Functie eisen zeer globaal
* Wat jij biedt (contract / freelance) niet gevonden
* In geval van freelance, noem een budget of richtprijs! niet gevonden
* Naam / bedrijfsnaam en contact informatie (bijv. een e-mail adres) niet gevonden
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door TJVB tvb

Paul dewinther

paul dewinther

02/12/2009 23:32:00
Quote Anchor link
Inhoudelijk reageren zou prettig zijn geweest en dit soort mededelingen ontvang ik liever per pm maar goed wie vraagt kan het krijgen :

* Functie eisen zeer globaal :

Ruime kennis van php en MySQL zou prettig zijn.

* Wat jij biedt (contract / freelance) niet gevonden

Het betreft hier een freelance opdracht tot einde project ( je hoeft , lijkt mij niet tot je 65e te werken aan die paar formuliertjes )

* In geval van freelance, noem een budget of richtprijs! niet gevonden

De vergoeding is in overleg en vragen over budget worden liever niet genoemd daar ik anders het risico loop aanbiedingen te krijgen die exact het gehele budget opslurpen. Dit lijkt me erg logisch, maar als je het graag wil weten het budget hiervoor is toereikend dat wil zeggen ik ga hier een markt conforme vergoeding voor geven in overleg met de programmeur. Dus even ruim genomen maximaal 500 euro. Wil een programmeur dat bedrag krijgen dan moet hij of zij over een extreem groot arsenaal aan steekhoudende argumenten beschikken.

* Naam / bedrijfsnaam en contact informatie (bijv. een e-mail adres) niet gevonden

Ach ..... van even klikken word je zeker moe ?

Naam : Paul DeWinther
Email : [email protected]
Telefoon : 076-7114294

Zo beter ?

TJVB tvb

TJVB tvb

02/12/2009 23:45:00
Quote Anchor link
Paul, het zijn gewoon de regels van het forum. Ik heb zelf geen tijd voor de opdracht. Maar wat extra informatie kan er voor zorgen dat anderen sneller geïnteresseerd zijn. Het is dus zowel netheid als handig voor jou.

Ik stuur dit niet via pm omdat je anders kans hebt dat meerdere mensen het gaan sturen. En je bij een bericht op je eigen topic gewoon een mailtje krijgt.
Ik hoop trouwens dat ik je hiermee niet beledigd heb, want dat was geheel niet mijn bedoeling.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door TJVB tvb

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

03/12/2009 08:50:00
Quote Anchor link
Wanneer moet dit project voltooid zijn? Ik heb namelijk wel interesse !

Edit:

en van welk cms maken je gebruik?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas IJzelendoorn

Paul dewinther

paul dewinther

03/12/2009 13:17:00
Quote Anchor link
@nimtex : Ik heb je een pm gestuurd.

Er word gebruik gemaakt van 2 verschillende cms systemen te weten :

http://www.sitedeals.nl/scripts-and-applicaties/40263-cms-script.html

en :

http://www.basic09.com/CMS-Systems/Portfolio-CMS

Wellicht weet je nu voldoende

Groet,

Paul
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door paul dewinther

Alwin

Alwin

05/12/2009 17:34:00

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

05/12/2009 20:20:00
Quote Anchor link
edit:
Mijn excuses.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter De Schuyter

Wesley Overdijk

wesley Overdijk

05/12/2009 20:49:00
Quote Anchor link
Idd. meneertje de paul, wegwezen je bent hier niet welkom. Of naja... vast wel welkom maar, verwacht geen hulp. Viezerik bah bah ^^

05/12/2009 21:02:00
Quote Anchor link
wesley schreef op 05.12.2009 20:49:
Idd. meneertje de paul, wegwezen je bent hier niet welkom. Of naja... vast wel welkom maar, verwacht geen hulp. Viezerik bah bah ^^

Laten we even, zoals ook op sitedeals aangegeven staat ook even op antwoord wachten....

Wesley Overdijk

wesley Overdijk

05/12/2009 21:47:00
Quote Anchor link
Okidokie. Ik trek het wel terug. :/

Paul dewinther

paul dewinther

05/12/2009 21:52:00
Quote Anchor link
Schijnbaar blinkt dit forum , op een enkele uitzondering na , ook al uit in kinderachtig en stompzinnig gedrag.

Ik had gereageerd op het topic op SD maar dit is onmiddelijk gesloten door wss. een van de mods.

Daar ik momenteel geconfronteerd word met een persoonlijke situatie is het voor mij niet mogelijk om snel contact op te nemen met de TS op het SD forum.

Momenteel is mijn vrouw 36 weken zwanger met veel complicaties en is zij recentelijk opgenomen in het ziekenhuis ter observatie. Om wat duidelijker te zijn : de zwangerschap verloopt met veel complicaties , kindje ligt in een stuit , en mijn vrouw heeft een lichte zwangerschapsvergiftiging en een zware blaasontsteking.

Je kan je dus voorstellen , hoop ik , dat mijn hoofd niet echt bij andere werkzaamheden ligt.

De opmerking van Wesley is dus totaal ongepast en geeft blijk van de afwezigheid van functionele hersen cellen.

Wesley , ik stel voor dat je de eer aan je zelf houd en je per ommegaande afmeld als lid van dit forum !!!!!

Alwin , eerst nadenken , dan doen , ik eis van jou dat je onmiddelijk je post in dit topic verwijderd ! De TS van SD krijgt netjes betaalt zoals iedereen ! Hij moet enkel zijn IBAN en BIC codes aan mij toesturen zodat ik de betaling kan uitvoeren , ik woon immers in Belgie en niet in Nederland.

Indien iemand nog toelichting wenst , graag een pm !

dank voor uw begrip

Aan de mods :

graag de berichtgeving die voor dit topic niet relevant cq inhoudelijk zijn per direct verwijderen daar dit onbedoeld mijn naam schade toebrengt.

05/12/2009 22:11:00
Quote Anchor link
paul dewinther schreef op 05.12.2009 21:52:
Schijnbaar blinkt dit forum , op een enkele uitzondering na , ook al uit in kinderachtig en stompzinnig gedrag.

Yep, verder zijn er nog idioten, gekken, imbecielen, randdebielen, egotrippers, relschoppers, betweters en andere lui aanwezig.
Maar dat te vermelden, en dus blijk geven van minachting, is denk ik niet echt handig ten opzichte van jou.

Ik had gereageerd op het topic op SD maar dit is onmiddelijk gesloten door wss. een van de mods.

Waarschijnlijk om jou naam niet zwart te maken.

Daar ik momenteel geconfronteerd word met een persoonlijke situatie is het voor mij niet mogelijk om snel contact op te nemen met de TS op het SD forum.

Dit zou voldoende uitleg zijn. Meer zou je niet hoeven te geven. Vooral niet beginnen over hoe stompzinnig we hier wel ooit niet zijn.

Momenteel is mijn vrouw 36 weken zwanger met veel complicaties en is zij recentelijk opgenomen in het ziekenhuis ter observatie. Om wat duidelijker te zijn : de zwangerschap verloopt met veel complicaties , kindje ligt in een stuit , en mijn vrouw heeft een lichte zwangerschapsvergiftiging en een zware blaasontsteking.

Sterkte.

De opmerking van Wesley is dus totaal ongepast en geeft blijk van de afwezigheid van functionele hersen cellen.

Nah, jammer genoeg moet je tegenwoordig erg goed oppassen dat je niet opgelicht wordt. Daarom is het altijd wat verdacht als er geen contact meer wordt opgenomen. Maar inderdaad hij had het wat subtieler kunnen brengen. Jij ook.

Wesley , ik stel voor dat je de eer aan je zelf houd en je per ommegaande afmeld als lid van dit forum !!!!!

Hij weet niet (net zoals iedereen) dat er persoonlijke problemen voordeden. Hij heeft ook al gezegd dat hij zijn woorden terug neemt.
Ook als hij dat niet zei, dan vind ik dit wel een beetje ver gaan.

Alwin , eerst nadenken , dan doen , ik eis van jou dat je onmiddelijk je post in dit topic verwijderd ! De TS van SD krijgt netjes betaalt zoals iedereen ! Hij moet enkel zijn IBAN en BIC codes aan mij toesturen zodat ik de betaling kan uitvoeren , ik woon immers in Belgie en niet in Nederland.

En ik eis een ijsje.
Jij mag ook wel eens gaan nadenken. Hij kan het ook niet zien wat er aan de hand was. Hij las alleen dat er een 'oplichter' was, dus daar wou hij voor waarschuwen. (Wat ik wel vreemd vind is dat hij niet weet dat jij een Belg bent. Miscommunicatie?)

graag de berichtgeving die voor dit topic niet relevant cq inhoudelijk zijn per direct verwijderen daar dit onbedoeld mijn naam schade toebrengt.

Zelfde is waarschijnlijk op sitedeals gebeurd.

Robin

Robin

06/12/2009 11:13:00
Quote Anchor link
Beste Paul,

Via deze weg eis ik alsnog mijn betaling, wat ook te zien is op spirituelegids.eu

Hier zeg je mij mooi te gaan betalen, maar ik heb de afgelopen 4/5 dagen geen enkel bericht van je gehad via de mail of MSN, ook ben je hier offline. Backup van je site met mijn scriptwerk heb je gewoon weer geüpload.

Ik verneem graag iets van je, telefonisch contact is ook oke, deze staat wel in de herinnering van betaling die ik je heb opgestuurd!

Overigens zei je de betaling dinsdagochtend voor 12 uur al gedaan te hebben, en heb ik niks gehoord over IBAN code's e.d.

Met vriendelijke groet,

Robin Losse.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robin

Alwin

Alwin

06/12/2009 11:19:00
Quote Anchor link
Zodra Paul Dewinther betaalt heeft, trek ik mijn aandeel aan dit verhaal in.

Overigens is het vreemd dat hij geen tijd heeft om mensen die werk voor hem verrichten te betalen maar wel om DAARNA hier te gaan posten.

Bovendien heeft deze heer ook DAARNA ingelogd op het SD-forum.

Iemand betalen via telebanking kost ongeveer 1 minuut.

Hij woont in België, met een telefoonnummer in Breda en een niet te traceren emailadres?
Ga niet zeggen dat is op m'n werk.....

m.a.w. het is een mooi verhaal allemaal maar IK geloof er geen zak van...

Maar Paul ik ben de beroerdste niet: betaal en ik trek mijn post in...

06/12/2009 11:22:00
Quote Anchor link
Ah, kijk, volgens mij wordt het nu wel wat anders ja...
Inderdaad, adres in Breda bestaat niet.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Robin

Robin

06/12/2009 11:26:00
Quote Anchor link
@Alwin,

Nog sterkere verhalen;
- Telefoonnummer wordt niet beantwoord (gister niet in ieder geval)
- Zijn hosting zit in duitsland (RRProxy ofzo)
- Zijn domeinhosting zit in nederland (Hosted.nl)
- Hij heeft gister zijn domeinnaam gegevens gewijzigd, woonplaats naar breda (voorheen waregem)
- Keukeldam is in Waregem, niet in Breda

Alwin

Alwin

06/12/2009 11:34:00
Quote Anchor link
Kortom Paul Dewinther heeft het sinds de topic op SD érg druk gehad met domeinregistratie aan laten passen, hier een nieuw topic starten, verschijnen op SD... De topic op SD laten verwijderen, verhuizen(?) etc.....
Het enige waar hij geen tijd voor had was betalen.... of degene die hem werk levert te bellen of een berichtje te sturen via msn, mail of anderszins.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Alwin

Robin

Robin

06/12/2009 11:41:00
Quote Anchor link
@Alwin,

Daar komt het inderdaad wel op neer.

Paul, bij deze verzoek ik je nogmaals iets van je te laten horen.

Arwin  vdv

Arwin vdv

06/12/2009 12:05:00
Quote Anchor link

Heel erg triest Paul, of het nou waar is of niet, dat je je vrouw betrekt bij je "werk".
Zo te zien ben je een oplichter, of in ieder geval iemand die niet betaald.
Heel erg triest.

Je kan je dus voorstellen , hoop ik , dat mijn hoofd niet echt bij andere werkzaamheden ligt.

Waarom kom je dan hier om te vragen of iemand voor je kan werken?
Wanneer je dan toch hier komt, lijkt met het ook niet heel moeilijk om wat geld over te maken.

---
Iedereen die nog steeds niet is betaald door Paul roep ik op om zicht te melden bij http://www.opgelicht.nl en aangifte te doen bij de Politie. Tips.
Alleen op die manier kunnen we voorkomen dat hij nog meer slachtoffers maakt.

---
Uiteraard, Paul, als je gewoon niet snapt hoe internet bankieren werkt en je gewoon moeite hebt om geld over te maken, zal ik mijn excuses maken en heel misschien mijn account hier op PHPHulp verwijderen....
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arwin vdv

Robin

Robin

06/12/2009 12:24:00
Quote Anchor link
@Arwin,

Ik gun hem eerst nog de tijd om contact met me op te nemen, maar op een gegeven moment raakt mijn geduld ook op.

Indien ik niet betaald krijg zal ik inderdaad je tips opvolgen.

Pagina: 1 2 3 4 5 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.