programmeur gezocht voor web formulieren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

06/12/2009 12:50:00
Quote Anchor link
Hebben jullie wel een contract of iets dergelijks?

PHP hulp

PHP hulp

29/11/2024 00:51:56

Paul dewinther

paul dewinther

06/12/2009 21:27:00
Quote Anchor link
Het moge duidelijk zijn dat ik gezien de vele criminele activiteiten hier op dit forum ik besloten heb hier mij niet meer te vertonen veelicht een opluchting voor de vele kinderen die hier aanwezig zijn.

Schijnbaar geld hier geen principe van hoor en wederhoor maar hoort men enkel zichzelf ondanks een duidelijke uitleg van mij als TS. Dat ik mijn bij mijn werk betrek is geenzins waar , ik heb enkel gemeend er goed aan te doen door enige uitleg te geven.

Robin kan wat mij betreft fluiten naar zijn centen. Wat hij wel kan verwachten is een brief van mijn advocaat wegens diverse strafbare feiten :

smaad
laster
belediging
ongeoorloofd toegang verkrijgen tot mijn website

deze lijst is niet volledig maar zal wel uitgebreid worden indien ik moet besluiten tot het nemen van juridische stappen.

Ik wens de moderators succes met het in toom houden van de gebruikers van dit forum waarbij ik wil aantekenen dat het gemiddelde niveau gelijk ligt met een doorsnee kleuterklasje.

Tot slot een goede wens voor iedereen :

GET A LIFE !!!!

- SanThe -

- SanThe -

06/12/2009 21:51:00
Quote Anchor link
paul dewinther schreef op 06.12.2009 21:27:
Robin kan wat mij betreft fluiten naar zijn centen.

Dus alle 'kinderen' op dit forum hadden toch gelijk.....
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

06/12/2009 22:12:00
Quote Anchor link
@paul,
Ik heb zo maar een gevoel dat je echt geen enkel benul heb, wat je in hemelsnaam aan het doen bent.
Je wilt iemand voor de rechter slepen, die is opgelicht door jou,
(Ja, dat is echt zo, jij hebt nu officieel toe gegeven dat je niet betaald).
Voor de rest kan jij, door deze post, ook smaad, laster, en belediging worden opgelegd, (was dat even een stomme zet van jou).
Uiteindelijk ben jij degeen die Robin de gebruikersnaam en wachtwoord hebt verleend, dus hij heeft daarbij ook gelijk jou toestemming gekregen om toegang te krijgen tot je website.

Natuurlijk heeft onze lieve (Sint )Nico(laas) ook nog wat tips voor jou.
Als de dienst geleverd is, betaal dan gewoon, dat kan je een hele hoop kopzorgen besparen, en nog veel meer tijd.
Ook kan dit je nog wat geld gaan kosten, omdat er officieel gezien, er na verloop van de uiterste betaling data, er extra kosten over mogen worden berekent.
En ik hoop dat mijn pieten een memo blok hebben bezorgd aan jou adres, zodat je al je verhalen bij kunt houden, en het dus ook niet zomaar vergeet.

Alwin

Alwin

06/12/2009 22:17:00
Quote Anchor link
Mooi Paul, mijn vermoeden dat je een lulverhaal hebt opgehangen is andermaal bevestigd door je reactie.
IK ga, als 47-jarig kind Robin persoonlijk bijstaan door hem de hulp van onze bedrijfsjurist aan te bieden om jou aan te pakken.

Onze bedrijfsjurist weet nl. wél waar hij je kan vinden om de dagvaarding te bezorgen.

Vele malen ernstiger dan de beschuldigingen aan het adrs van Robin zijn nl:

- flessentrekkerij
- oplichting c.q. poging tot oplichting
- het verstrekken van valse informatie aan de domeinhost
etc..etc...

Jouw opmerking op dit forum dat Robin naar zijn centen kan fluiten is geen verrassing en wel de domste actie die je had kunnen begaan.
Uiteraard heb ik een screenshot gemaakt, een beter bewijs dat Robin werkzaamheden voor jou heeft verricht is er namelijk niet.

Inderdaad Paul, het word je te heet onder de voeten op dit forum omdat mensen je door hebben en je gaat ongetwijfeld op een ander forum mensen een rad voor ogen draaien en verder met je praktijken.

Ik zal je in ieder geval blijven volgen, daar helpt geen andere nickname aan.

Inderdaad: GET A LIFE!

06/12/2009 23:07:00
Quote Anchor link
Het moge duidelijk zijn dat ik gezien de vele criminele activiteiten hier op dit forum ik besloten heb hier mij niet meer te vertonen veelicht een opluchting voor de vele kinderen die hier aanwezig zijn.

En wat zijn dan die criminele activiteiten dan? Behalve dan ene meneer zijn rekeningen niet betaald?
Je komt zelf nogal over als een kind die niet om kan gaan met zijn woede. Die z'n moeder terroriseert omdat hij niet krijgt wat hij wilt...

Schijnbaar geld hier geen principe van hoor en wederhoor maar hoort men enkel zichzelf ondanks een duidelijke uitleg van mij als TS. Dat ik mijn bij mijn werk betrek is geenzins waar , ik heb enkel gemeend er goed aan te doen door enige uitleg te geven.

Je hebt een account, het topic is niet gesloten, dus je kunt gewoon reageren. Maar je maakt jezelf dus wel verdacht als je niet even kan betalen maar wel de whois gegevens gaat aanpassen. Plus dat er weer iemand anders komt die zegt dat jij je verplichtingen niet nakomt.
Dat zijn nieuwe feiten. Denk je dan nog dat wat jij zegt wordt gelooft?

Robin kan wat mij betreft fluiten naar zijn centen. Wat hij wel kan verwachten is een brief van mijn advocaat wegens diverse strafbare feiten :

smaad
laster
belediging
ongeoorloofd toegang verkrijgen tot mijn website

Zo kan ik er ook makkelijk vanaf komen. Jij bent hem een betaling verschuldigd, je had het (misschien?) ook kunnen oplossen door te zeggen wanneer je hem betaald. Maar zoiets. Dan maak je gewoon duidelijk dat het je niks uitmaakt.
Jij had nog dat wat hij gemaakt had in gebruik, dat is diefstal.
Ook vraag ik mij af of een advocaat je wilt helpen met die smaad en laster aangezien je dus wel fout hebt gehandeld en hij je beschuldigd van feiten die waar zijn. Verder zou ik als ik jou was ook een beetje opletten wat je zegt, aangezien je mensen wel wilt gaan aanklagen (o.i.d.) wegens belediging, maar jij beledigd de mensen hier ook (en niet alleen de mensen die het over jou hebben).

deze lijst is niet volledig maar zal wel uitgebreid worden indien ik moet besluiten tot het nemen van juridische stappen.

Wat ga je erbij verzinnen? Diefstal? Ook onderneem je in principe ook al juridische stappen als je een advocaat inhuurt én helemaal als je hem een brief laat sturen.

Ik wens de moderators succes met het in toom houden van de gebruikers van dit forum waarbij ik wil aantekenen dat het gemiddelde niveau gelijk ligt met een doorsnee kleuterklasje.

Volgens mij wordt het niveau momenteel heel erg door jou omlaag getrokken. Je spreekt over wederhoor, maar je geeft niks voor wederhoor. Je beledigd alleen maar de gebruikers van phphulp...

Tot slot een goede wens voor iedereen :

GET A LIFE !!!!

Achja, je krijgt niet wat je wilt, dus roep je maar wat dingetjes hé...

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

06/12/2009 23:13:00
Quote Anchor link
Applausje voor de Professioneel InformatieVeroveraar En DingenVerstrekker.
En natuurlijk ook voor Alwin.

06/12/2009 23:17:00
Quote Anchor link
nico schreef op 06.12.2009 23:13:
Applausje voor de Professioneel InformatieVeroveraar En DingenVerstrekker.
En natuurlijk ook voor Alwin.

Jij hebt anders ook wel een duidelijk verhaal :-).

Alwin

Alwin

07/12/2009 00:07:00
Quote Anchor link
Bovendien heeft hij het wel érg druk terwijl z'n vrouw zo ziek is :o
http://www.phpfreakz.nl/forum.php?iid=1279151
Laten we met z'n allen opletten een ook op phpfreakz.nl de mensen waarschuwen.

Dank je Nico ;)
Ik volg deze meneer al een poosje ;) en trek 't me persoonlijk aan.
Ik kan niet tegen sluwe kl**tzakken die jonge ontwerpers/scripters die voor een zakcentje werk verrichten worden naaien.

Hij gaat gepakt worden en IK ga er, met hulp van eenieder die dat wil voor zorgen.

Alwin

Alwin

07/12/2009 00:13:00

Alwin

Alwin

07/12/2009 00:14:00
Quote Anchor link
wees gewaarschuwd, nogmaals: http://www.sitedeals.nl/lid/jean-douflons-18564.html

Vervelend hè Paul Dewinther, of zal ik je 'Jean Douflons' noemen? ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Alwin

Alwin

Alwin

07/12/2009 00:17:00

Alwin

Alwin

07/12/2009 00:18:00
Quote Anchor link
Oh ja, 'Paul, 'Jean' of hoe je ook mag heten: deze pagina's en advertenties zijn ook gelogd en een printscreen van gemaakt.
Ik geef je nog 24 uur om te betalen...
Hij maakt er ook écht een gewoonte van: http://www.sitedeals.nl/itrader.php?u=18564

Wesley Overdijk

wesley Overdijk

07/12/2009 00:19:00
Quote Anchor link
EDIT:

Ik ging wel erg ver.

Mijn punt is: ... Ik kan niks aardigs verzinnen laat maar.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door wesley Overdijk

Alwin

Alwin

07/12/2009 00:25:00
Quote Anchor link
http://www.paracoach.eu

http://www.lilac-go.nl

Ook deze domeinen schijnen van hem te zijn.
Hier woont hij weer in Utrecht.

Vervelend hè 'Paul' a.k.a. 'Jean'

Je hebt nog 23,5 uur....

Alwin

Alwin

07/12/2009 00:28:00

Alwin

Alwin

07/12/2009 00:37:00

Wesley Overdijk

wesley Overdijk

07/12/2009 00:39:00
Quote Anchor link
Edit je post. anders is het bumpen. btw, dhr 'John Groeneweg.' op die marktplaats link heeft ook een foto.... haal je niet 2, 3, 4 mensen door elkaar heen? Ik weet dat het een eikel is maar, *mag ik btw eikel zeggen? :)* je kan ook over enthousiast zijn he.

Alwin

Alwin

07/12/2009 00:43:00
Quote Anchor link
@wesley

Nee ik haal geen mensen door elkaar en ben 100% zeker van m'n zaak ;)
Die John Groeneweg is óf een slachtoffer, óf misschien wel hem??
Maar hij heeft als 'Jean Douflons' gereageerd in die ad.

ALs hij de heer Groeneweg heeft ingehuurd dan is het helemaal schande: Jonge knullen oplichten en je laten vervoeren in een Rolls of Bentley

Hij geeft zich ook uit als 'Laurens' uit Waregem

Gelieve Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.

Mar cel

Mar cel

07/12/2009 10:12:00
Quote Anchor link
Eerlijk gezegd ziet die man op de foto er niet uit als een (internet) oplichter. Ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben he...

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.