programmeur gezocht voor web formulieren
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »
Zit de koffie er al in?
Ik ben aan mijn tweede bak en las toevallig even mee.
Heeft meneer al betaald aan Robin?
of heeft Robin verkeerde code aangeleverd?
wat is de deal met dat dan?
Marcel schreef op 07.12.2009 10:12:
Eerlijk gezegd ziet die man op de foto er niet uit als een (internet) oplichter.
Dit valt onder 'domme opmerkingen'.
Meneer heeft nog steeds niet betaald, wel tijd gehad om zijn website weer te kunnen herstellen.
Meneer Paul, u wilt mij aangeveen voor smaad, laster, het wijzigen van de inhoud van uw site, et cetera et cetera. Ik weet niet, maar zolang u niet betaald heeft voor mij werk, beschik ik nog altijd over de rechten van het scriptwerk. Overigens heeft u genoeg tijd om op verschillende site's opnieuw deze berichten te plaatsen waar u op zoek bent naar een programmeur..
Indien u het bedrag netjes over maakt / contact met mij op neemt ga ik er persoonlijk voor zorgen dat alle berichten die volgens u onder 'smaad en laster' vallen, verwijderd worden.
Indien u, zoals u al aangekaart had, 'me geen cent gaat betalen', onderneem ik niks.
U kunt mij bereiken via een privé bericht op phphulp, sitedeals, of gewoon mail.
Indien iemand anders iets voor me kan betekenen hoor ik dat graag. :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robin
Die man op de foto heeft er ws niets mee te maken Marcel, het gaat om de reactie op een advertentie van deze man
Indien paul binnen 24 uur vanaf nu geen contact met mij opneemt via welke weg dan ook, zal ik ook serieus actie gaan ondernemen.
Dinsdag 8 December na 12:00 uur geen bericht van Paul/Jean betekent voor mij dat ik aangifte zal doen bij de politie, contact op zal nemen met www.opgelicht.nl / zijn hosting RRPProxy.net/Hosted.nl en nog met een incassobureau om te vragen wat zij voor mij kunnen betekenen. Paul, je hebt me telefoonnummer, kunt me bereiken via een privé bericht, via de mail, of zelfs me persoonlijke mail ( _robintjee [@] live [.] nl )
Ook heb ik recent contact opgenomen met beheerders van sitedeals om de accounts Paul Dewinther en Jean Douflons te controleren op een 'dubbel account', indien dit het geval is zal ik ook contact opnemen met de andere gedupeerden die in de feedback daarvan staan, wellicht kunnen zij mij ook verder helpen.
Paul, je hebt het over hoor & wederhoor, maar ik heb nog geen enkele reactie op mijn berichten gehad, zelfs niet hier in dit topic! Je wilt MIJ nu aangeven voor smaad & laster terwijl het enige wat ik doe is gewoon mijn geld vragen. JIJ licht MIJ op, en wilt MIJ nu aangeven, hoe grappig is dat! Ik denk dat ik jou eerder aan mag geven voor het verstrekken van foute persoonlijke gegevens aan je registrar en het niet betalen van meerdere mensen (mits je Jean Douflons bent)
Paul, alsjeblieft, besef het nu eens, hoe langer je wacht hoe erger de situatie escaleert!
'Paul' gaat niets ondernemen. Hij probeert met dreigementen indruk te maken of mensen bang te maken.
Alwin schreef op 07.12.2009 11:50:
'Paul' gaat niets ondernemen. Hij probeert met dreigementen indruk te maken of mensen bang te maken.
Wellicht hij niet, ik wel.
Update:
Eerste e-mail is de deur uit richting zijn hoster.
Update2:
Contact opgenomen met gedupeerden van Jean Douflons.
@Robin, laat je bevindingen anders hier achter, ben benieuwd naar de uitkomst.
Heb nu live contact met een hoster van hem, hij schijnt al eerder geblokkeerd te zijn van zijn hoster. Hou jullie op de hoogte!
Update;
Hij had 2 webhostingpaketten besteld, beide valse gegevens ingevuld
Update4!!
Zijn hosting pakket is geblokkeerd!
http://spirituelegids.eu
Paul, get a live, het is me nu 100% duidelijk dat je me keihard hebt opgelicht, maar dont worry paul, ik zal niet rusten..
heel goed Robin......
Mooi zo Robin. Ik ben ook aan het zoeken wat nou de echte naam en echte identiteit van deze oplichter is.
wow, ik denk dat ik het hele topic eerst even ga lezen.
haha neem je tijd. Is een flink topic. Ik ben al een keer lekker uitgescheten door die vent, waar op zich, ik geen bewijs had dat hij een oplichter is. ondertussen mag het wel duiderlijk zijn dat het een oplichter is. niet?
100% Ja!
Ik verzamel alles over deze meneer.
Misschien kunnen we gezamelijk het plaatje rond krijgen.
Dus IP-adres(sen) n(a)am(en), adres(sen), MSN, tel.nr(s) Posts op forums, 'verdachte' posts elders etc. etc.
Samen sta je sterker
Wie zegt dat Alwin de persoon in kwestie niet is? Sorry hoor maar ik ben altijd een beetje paranoïde
Z'n hosting is momenteel offline gehaald omdat hij incorrecte adresgegevens had opgegeven daar, dat lijkt me al genoeg te zeggen.
Overigens heeft ie dus waarschijnlijk ook onder andere accounts gewerkt (Sprekende over Jean Douflons)
Netjes werk Robin, keep up the good work !
Dennis de Vries schreef op 07.12.2009 13:13:
Wie zegt dat Alwin de persoon in kwestie niet is? Sorry hoor maar ik ben altijd een beetje paranoïde
IP-nummers liggen een beetje ver uit elkaar.
Alwin, houd er echter wel rekening mee dat dit topic dus ook een bewijsstuk is. Je zal vanaf nu je berichten formeel en aangetekend moeten doen, en op een fatsoenlijke manier. Dreigingen doen zal dus in jouw tegendeel werken. Houd hier dus rekening mee als je écht verdere stappen wilt maken.. (Geld overigens voor iedereen, laatste pagina zag ik alleen Alwin (dus niet persoonlijk bedoeld!))