programmeur gezocht voor web formulieren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Robin

Robin

07/12/2009 14:13:00
Quote Anchor link
Update5;
Krijg steeds meer informatie binnen via de mail/privé berichten en op msn. Ben bezig een volledig document op te stellen over zogenaamde Paul. Heb inmiddels al meerdere namen van Paul a.k.a. Jean. Laten we er in ieder geval met z'n allen voor zorgen dat hij geen kans krijgt om meerdere mensen op te lichten..

Indien iemand adres-gegevens, een andere naam, een ip-adres, een telefoonnummer, een domeinnaam of wat ook maar voor informatie heeft die wellicht een bijdrage kan leveren ontvang ik deze informatie graag per PB.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robin

PHP hulp

PHP hulp

29/11/2024 00:38:05

Alwin

Alwin

07/12/2009 15:00:00
Quote Anchor link
@Chris: Uiteraard Chris, ik zal nooit dreigen, hooguit met stappen die ik werkelijk onderneem. Ik verzamel alle posts en alle info en de stappen die gedaan gaan worden zijn gewoon wettelijke stappen.
Ook mededelingen over de persoon die ik doe in het openbaar in topics e.d. doe ik alleen maar als ik 100% zeker weet dat het de waarheid is.

@Dennis: als je in een PM mijn volledige adresgegevens, Kvk nummer, BTW-nummer BSN-nummer, email en telefoonnummer wil hebben om mij te verifiëren dan kan dat, vraag het anders aan Robin.

Winston Smith

Winston Smith

07/12/2009 16:49:00
Quote Anchor link
Het enige wat je imho kan doen is aangifte doen (al dan niet met anderen, eventueel verenigd in een stichting), en de politie de NAW-gegevens laten vorderen bij de ISP aan de hand van ip-adres(-sen) van Paul. Het lijkt me dus dat je vanaf phphulp zijn ip moet hebben (van een moderator), en van de hosting. Mogelijk ook Marktplaats, maar die zullen dat vermoedelijk pas doen op verzoek van de politie (en niet op jouw verzoek).

Houdt er echter rekening mee dat je nu heel veel moeite stopt in iets wat nooit tot resultaat zal leiden, ofwel omdat de politie Paul (of Jean) niet kan herleiden tot iemand (doordat ook valse gegevens zijn opgegeven bij de ISP, doordat hij via proxy's of openbare netwerken surft etc.), ofwel omdat de politie teveel tijd en moeite erin zou moeten stoppen (als hij in Belgie woont, of een ander land, wordt het ook weer iets gecompliceerder).

Robin

Robin

07/12/2009 17:18:00
Quote Anchor link
@Kasper,

Tuurlijk begrijp ik alle dingen die je vermeldt in je post, maar het geld is niet het enige wat mij boeit..

Het zit me eerder dwars dat deze persoon al meerdere mensen heeft opgelicht, en ook gewoon door zal gaan indien mensen hem niet hinderen in zijn oplichtingspraktijken. Wellicht kan Opgelicht ook nog een hoop voor mij betekenen, zal binnenkort contact met hun opnemen.

Iedereen wordt alvast bedankt voor de moeite!

Winston Smith

Winston Smith

07/12/2009 18:22:00
Quote Anchor link
Ik had het dan ook niet over het geld, maar meer over de moeite die je erin stopt, terwijl het resultaat wel eens teleurstellend zou kunnen zijn. En, zoals het er nu uitziet, is alleen politie/justitie in staat om daadwerkelijk persoonsgegevens te achterhalen.

Robin

Robin

08/12/2009 01:01:00
Quote Anchor link
@Kasper,

Dat begrijp ik, maar in dit geval zal ik deze moeite er wel voor over hebben, misschien niet eens voor het geld, wat ik overigens als student wel kan gebruiken. Het gaat me ook meer om het feit dat iemand dit zomaar kan maken zonder dat hem iets gedaan wordt. Ik heb twee keuze's, het laten rusten en wachten totdat Paul een nieuw slachtoffer zoekt, of actie ondernemen en hopen dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.

Ik ga zeker weten voor de laatste keuze.

Mr.Ark

Mr.Ark

08/12/2009 01:02:00
Quote Anchor link
Quote:
Ik ga zeker weten voor de laatste keuze.

Wijs besluit..

Alwin

Alwin

10/12/2009 09:13:00
Quote Anchor link
geen nieuws?

John Cena

John Cena

10/12/2009 09:33:00
Quote Anchor link
Als er nog wat nieuws binnen komt zijn we zeer tevreden natuurlijk...

Misschien een (kleine) website online gooien? Daar kan iedereen terecht voor alle informatie en tips!

Evt wil ik wel helpen :)

Groeten.

Alwin

Alwin

10/12/2009 12:11:00
Quote Anchor link
Dát vind ik een goed idee.
Verder ogen en oren openhouden want ik kan me niet voorstellen dat hij gewoon stopt.
Een andere naam + emailadres zijn zo aangemaakt

Mr.Ark

Mr.Ark

10/12/2009 12:14:00
Quote Anchor link
Quote:
want ik kan me niet voorstellen dat hij gewoon stopt.

Enige manier hoe oplichters te stoppen zijn is om ze hard aan te pakken ^-^ (Kijk naar Radar, Opgelicht)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark

Wesley Overdijk

wesley Overdijk

10/12/2009 12:20:00
Quote Anchor link
ja. zeg... de mensen van phphulp wouden een meeting toch? waarom niet bij die gast thuis. neem ik wat vrienden mee. Word gezellig ^^

John Cena

John Cena

10/12/2009 14:14:00
Quote Anchor link
Alwin schreef op 10.12.2009 12:11:
Dát vind ik een goed idee.
Verder ogen en oren openhouden want ik kan me niet voorstellen dat hij gewoon stopt.
Een andere naam + emailadres zijn zo aangemaakt

PM maar als je er wat concreets mee wilt doen. :)

Robin

Robin

11/12/2009 11:01:00
Quote Anchor link
Nog geen voortgang echt.. Dat wil overigens nog niet zeggen dat de zaak stil ligt..

Ben momenteel bezig met een document over de webgeschiedenis van Paul Dewinther en heb ondertussen nog contact met andere personen (gedupeerden, contacten et cetera). Ook probeer ik juridisch advies te verkrijgen via een advocaat..

Ga waarschijnlijk binnenkort aangifte doen maar wil eerst het een en ander op een rijtje hebben. Wellicht dat ik ook opgelicht op de hoogte ga stellen van de zaak..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robin

Alwin

Alwin

14/12/2009 14:48:00

Alwin

Alwin

14/12/2009 17:23:00

Daan

Daan

14/12/2009 17:55:00
Quote Anchor link
Ik heb de bovenstaande zojuist verwijderd bij ons. Voor meer info kun je contact met me opnemen via de site.

Niek s

niek s

14/12/2009 18:04:00
Quote Anchor link
Dat het hier om een oplichter gaat zal best, toch wil ik dit effe onderuit halen -_-'

Robin schreef op 06.12.2009 11:26:
- Telefoonnummer wordt niet beantwoord (gister niet in ieder geval)

Mensen zitten niet 24/7 langs hun telefoon te wachten

- Zijn hosting zit in duitsland (RRProxy ofzo)

RRProxy is een grote leverancier van verschillende TLD's. Veel nederlandse providers zijn bij RRProxy "klant", en RRProxy verzorgd dan het registreren van buitenlandse TLD's, zodat nederlandse providers die licentie niet altijd zelf hoeven te halen.
- Keukeldam is in Waregem, niet in Breda

De burgerking heeft hamburgers, geen pizza.

Ja het zal best om een oplichter gaan ofzo, maar dit wilde ik effe melden.

Verder:

Have a nice day

Alwin

Alwin

14/12/2009 18:07:00

- SanThe -

- SanThe -

14/12/2009 18:09:00
Quote Anchor link
Dan wil ik ook even wat kwijt: De adresgegevens die bij de advertentie op www.ictergezocht.nl stonden betreft een niet bestaand adres en een niet bestaande postcode.

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.