programmeur gezocht voor web formulieren
Alwin
14/12/2009 18:11:00@SanThe: Klopt, Het adres 'Keukeldam' bestaat niet in Yerseke en de postcode klopt al helemaal niet. Keukeldam waordt wel vaker in z'n advertenties gebruikt, ook als woonplaats.
PHP hulp
29/11/2024 00:38:26TacoV
14/12/2009 18:17:00Alwin
14/12/2009 18:26:00Er zijn meer overeenkomsten, maar bv via paranormaleservice.com, de hosting etc. kom je steeds weer uit bij sites als paralijn etc. die ook van hem zijn.
Het netwerk is echter zó uitgebreid dat er werkelijk tientallen websites, tel.nrs, aliassen, namen en niet bestaande adressen, etc..
Heel veel Googlen...
Het netwerk is echter zó uitgebreid dat er werkelijk tientallen websites, tel.nrs, aliassen, namen en niet bestaande adressen, etc..
Heel veel Googlen...
Jason de Ridder
14/12/2009 18:35:00Ik sluit hierbij het topic, ik snap dat jullie bezig zijn om deze 'ondernemer' buiten te sluiten / zwart te maken. Maar dit zal alleen werken door hem legaal onderuit te halen.
@Robin:
Schakel een gerechtsdeurwaarder in, en misschien wel beter ga direct met een advocaat praten. Je moet je sowieso niet bang laten maken door wat hij zegt over een advocaat, als jij de opdracht naar behoren hebt uitgevoerd kan hij je niks maken. Het is niet slim geweest, denk ik, om zijn website uit de lucht te halen en via een forum met hem over betalingen te gaan hebben, maar je staat duidelijk in je recht.
Succes
@Robin:
Schakel een gerechtsdeurwaarder in, en misschien wel beter ga direct met een advocaat praten. Je moet je sowieso niet bang laten maken door wat hij zegt over een advocaat, als jij de opdracht naar behoren hebt uitgevoerd kan hij je niks maken. Het is niet slim geweest, denk ik, om zijn website uit de lucht te halen en via een forum met hem over betalingen te gaan hebben, maar je staat duidelijk in je recht.
Succes