Programmeur gezocht voor websites

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Sander Huisman

Sander Huisman

12/01/2010 21:28:00
Quote Anchor link
Programmeur gezocht voor websites

Een kennis van mij heeft mij gevraagd zijn websites te redesignen. Hij is actief in de botenbranche waar hij boten inkoopt en verkoopt.
Ikzelf ben bekwaam in het designen van websites, maar mijn kennis houdt op als het op programmeren en databases aankomt. Daarom zoek ik iemand die mij kan helpen deze websites te bouwen. Oftewel; ik zoek een webdeveloper met verstand van (X)HTML, CSS, PHP en MySQL.

Het gaat om redesignen en herbouwen van onderstaande websites:

ContantGeldvoorjeBoot.nl
Hier kan men een boot aanbieden. De site is vrij basic en is nu geheel statisch. Het is de bedoeling dat de content op de homepage via een backend te voorzien is van nieuwe afbeeldingen en aan het formulier onder 'Boot aanbieden' moet een functie toegevoegd worden om afbeeldingen te kunnen uploaden. Alle ingevulde data in het formulier dient te worden opgeslagen en bij een nieuwe aanbieding moet er een mail naar de beheerder worden verstuurd.
De site is in het Nederlands, Engels en Duits.
http://www.contantgeldvoorjeboot.nl/

Hulshofyachttrade.nl en VoordeligeBoten.nl
Het botenaanbod op deze twee sites dient vanuit een backend te komen. In die backend kan worden aangegeven op welke site een object (bootadvertentie) dient te worden geplaatst. Het grootste verschil is dus de grafische schil. De reden hiervoor is dat beide websites een andere doelgroep bedienen. Ten opzichte van de huidige sites zal hier qua functionaliteiten nog wel het een en ander veranderen, maar het gaat wat te ver om dat hier tot in detail te beschrijven.
De sitea zijn beide in het Nederlands, Engels en Duits.
http://www.hulshofyachttrade.nl/
http://www.voordeligeboten.nl/

Wie kan en wil mij helpen?
Als je interesse hebt stuur mij dan een mail met een kostenindicatie, vertel even wat je expertise is en laat wat voorbeelden van eerder werk zien. Als ik er een goed gevoel bij heb dan neem ik contact op om verdere details, planning en definitieve kostenplaatje met je door te spreken.

Met vriendelijke groet,

Sander

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 08:51:13

TJVB tvb

TJVB tvb

14/01/2010 13:32:00
Quote Anchor link
Heb je toevallig gekeken naar bestaande cms systemen met hun addons/extensies? Ik krijg het vermoeden dat je daar ver mee kunt komen. Dit scheelt je misschien een hoop werk (en onderhoudt want dat hoef je niet steeds zelf te doen)

Justin S

Justin S

14/01/2010 14:12:00
Quote Anchor link
Wat is de vergoeding?

Ceasar Feijen

Ceasar Feijen

14/01/2010 14:31:00
Quote Anchor link
Hai sander,

Als je samenwerking zoekt voor het ontwikkelen van deze websites dan zijn wij zeer zeker in de markt daarvoor.
Wij hebben een nederlandstalig cms systeem die ook door grafische vormgevers eenvoudig zelf kan worden opgezet en meertalig is. Voor extra functionaliteiten kunnen wij elke hulp bieden die nodig is.
Info cms http://www.maxicms.nl
Wil je telefonisch meer informatie dan is dat geen probleem
Vraag naar Steven Tel: 033 - 47.66.211

Tamara

Tamara

14/01/2010 15:30:00
Quote Anchor link
gebruik gewoon Wordpress

John D

John D

14/01/2010 15:57:00
Quote Anchor link
Wordpress is te kort door de bocht hoor voor deze verkoopsites. Dat gaat echt niet werken.

Edit:
De genoemde sites zijn er opeens niet meer.....

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (111) in /home/hulshofy/public_html/voordeligeboten/includes/mysql.php on line 9
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door John D

Tamara

Tamara

14/01/2010 16:21:00
Quote Anchor link
ik denk eerlijk gezegd dat je met wordpress al een heel eind kan komen....

Niels K

Niels K

14/01/2010 16:27:00
Quote Anchor link
Ik denk dat je beter joomla kan gebruiken..

Justin S

Justin S

16/01/2010 13:59:00
Quote Anchor link
Jongens, er staat toch dat hij iemand zoekt...

Pepijn

Pepijn

16/01/2010 14:29:00
Quote Anchor link
Beste Sander, wat is je mail?

Aaa Trump

aaa Trump

16/01/2010 14:44:00
Quote Anchor link
Gewoon helemaal opnieuw scripten @ framework, joomla en Wordpress gaat niet werken.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.