Programmeur hosting script
Hosting script:
Wat zoek je?
Het script dat ik graag wil hebben is een systeem dat hosting en reseller pakketten verkoopt. Dit in combinatie met de {hosting bedrijf}/mollie/directadmin API.
Belangrijk: Het moet goed beveiligd zijn.
Stuur een pm, dan stuur ik de precieze uitleg van wat ik wil hebben.
In welke programmeertaal?
- PHP
- HTML
- MySQL
- Klein beetje CSS (voor standaard cssje, geen design)
- (eventueel AJAX?)
vergoeding
Ik leg het plan voor, hierop kun je een prijs geven. Ik heb nog geen idee wat zoiets ongeveer kost, ik zal dan beslissen wat ik doe.
Bedankt!
Gewijzigd op 09/07/2012 17:50:48 door Tom Brouwer
Misschien weet je niet hoeveel zoiets kost? Maar heb je een budget? Zoiets kost over het algemeen een hoop geld.
Ik ben van mening dat het niet handig is om over een budget te praten. Dit in meerdere opzichten niet. Ten eerste niet om een eerlijke prijs te krijgen voor mijzelf. Wanneer ik een budget neerzet is het makkelijk om het bedrag omhoog te schroeven wanneer dat budget te hoog is. Daarbij is een budget dynamisch. Ik heb dit script nodig, mocht de prijs echt ver van mijn gereserveerde bedrag afliggen, dan zal dit zijn omdat ontwikkelaars dan meer vragen dan het bedrag waar ik rekening mee gehouden heb. Hierin is één van de weinige opties om het budget te verhogen.
Ook staat hier een klein deel van het daadwerkelijke plan. Wanneer ik hier een budget op zet kunnen de mensen het te veel of te weinig vinden zonder dat ze daadwerkelijk weten wat het plan is (zoals u zelf de conclusie trekt dat dit in het algemeen een hoop geld gaat kosten (overigens geef ik u hier geen ongelijk in)).
Ik hoor graag van de personen die mij een pm sturen of gestuurd hebben wat zij willen verdienen voor dit project. Dit is ook voor mijzelf om een goede indicatie te krijgen voor wat zo een systeem mij ongeveer gaat kosten.