Programmeurs gezocht voor middelgroot project

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

24/06/2004 11:52:00
Quote Anchor link
--------------------------------------------------------------------------------

Ik zoek een of meerdere programmeurs die voor mij een redelijk complexe website kunnen bouwen.
Nadere informatie per e-mail: [email protected]

Vermeld wel wat je precieze capaciteiten zijn, mogelijkheden en onmogelijkheden. Portfolio is ook een optie.

Vergoeding in overleg.

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 01:46:32

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

24/06/2004 12:06:00
Quote Anchor link
Wat voor project? Wat is middelgroot? Wat vind jij complex?

Elwin

24/06/2004 12:10:00
Quote Anchor link
Graag even e-mailen :)

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

24/06/2004 12:19:00
Quote Anchor link
Alleen tegen €37,50 ex BTW per uur.. ;)

Elwin

Mitch X

Mitch X

24/06/2004 12:33:00
Quote Anchor link
En dan stiekum heel veel uurtjes maken he?
Afbeelding

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

24/06/2004 13:01:00
Quote Anchor link
Nee.. vastgelegd in een offerte.. :D

Elwin

24/06/2004 13:02:00
Quote Anchor link
nu de serieuze reacties nog

Mitch X

Mitch X

24/06/2004 13:30:00
Quote Anchor link
Hoe weet je dan hoeveel uur je gaat maken? Afbeelding

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

24/06/2004 13:41:00
Quote Anchor link
Schatting op basis van de werkzaamheden...

Elwin

09/07/2004 19:00:00
Quote Anchor link
Voor ik hier serieus op reageer wil ik eerst weten wat voor soort project het is. Ben voor veel in, maar er zijn grenzen. Dit blijft me iets te vaag zo

Christophe

christophe

11/08/2004 16:09:00
Quote Anchor link
ik wil wel als jullie de host hebben natuurlijk begin ik er morgen al aan wat ik ervoor wil zijn oftewel gewoon geld op een rekening oftewel www.infinite.xchoasx.com punte zeg maar hoe of wat

zeg maar wat jullie willen ik kan toch wel redelik coderen en ik kan de site zeker draaiende hebben in 1week(normaal gezien toch)

nog een vraag wat wil je er allemaal op :(alleen de php bedoel ik ingelogt dat je het kunt aanpassen door gwn in een text/db op teslaan)
login(1-2-3 lvl's?)
links
member list(kicken bewerken)
ect .....

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.