project beschrijving maken
Ik ben opzoek naar iemand die voor mij een (technische) project beschrijving kan maken voor een e-commerce systeem aan de hand van een lijst met punten die ik samenstel en verdere informatie die ik verstrek.
Het moet iemand zijn die ervaring heeft met uitgebreide e-commerce systemen en mee kan denken over oplossingen voor problemen en bepaalde functies.
Je dient op korte termijn beschikbaar te zijn en voldoende tijd hebben om deze beschrijving op korte termijn te kunnen maken.
Tevens dien je telefonisch bereikbaar te zijn voor telefonisch overleg over diverse punten.
Prijs in overleg.
Het gaat dus om het maken van de "technische" projectplan en niet om het bouwen van de software zelf.
plaats hier een reply of stuur een e-mail met wat informatie over jezelf en indien mogelijk voorbeelden van gemaakte e-commerce systemen plus een uur prijs naar [email protected]
Ben erg nieuwsgierig...
Het is ter vervanging van de software die ik momenteel voor mijn shops gebruik.
UML, PRINCE2 e.d. dus.
Zal je een email sturen met wat persoonlijke gegevens.
Ps. Is het een bezwaar dat ik aan de andere kant van de wereld woon? iChat, Skype, msn en email bevallen mij uitstekend als communicatiemiddel.
Frank... het is geen probleem als je aan de andere kant van de wereld zit, zolang er maar goede communicatie op normale tijden mogelijk is.
Meer info:
http://nl.wikipedia.org/wiki/uml
Prince2 lijkt me een beetje overdreven bij zoiets kleins, dus das niet nodig.
Maar voor meer infor
http://nl.wikipedia.org/wiki/prince2
Het gaat er dus om dat de werking van het e-commerce systeem vastgelegd gaat worden / beschreven gaat worden zodat er tijdens deze fase al duidelijk wordt hoe alles gaat werken en wat daarvoor allemaal nodig is en de verbanden van alle onderlinge functies/modules duidelijk worden.
Ik wil dus aan de hand van het uiteindelijke plan kunnen gaan zoeken naar een programmeur/ team met programmeurs die aan de hand van de gemaakte beschrijving tijdschema's kunnen maken en weten wat er precies moet komen.
Frank... genoemde e-mail adres werkt ook als msn adres dus voeg me maar toe.
Toegevoegd!
problemen met msn.... krijg geen verbinding meer dus vandaar plots ofline....
Ik zie het... Ik had hier ook problemen, maar MSN is hier weer in de lucht.
MM.. MSN werk hier perfect? (Limburg, België)