Project, crimeside.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Hoofddorp. Binnen deze functie vervul je een onsite learning programma waarbij je aan de slag gaat met PHP en Laravel. Hierbij ben je voornamelijk werkzaam op verschillende klantlocaties en is het jouw taak om hun wensen en eisen

Bekijk vacature »

Junior/medior PHP developer Onderwijssector

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Onderdelen van jouw functie: Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een uitdagende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET programmeur. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van apps, webapplicaties en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines te scannen en vervolgens de data om te zetten in management informatie voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks, HTML, TypeScript, SQL & C++, CSS. Geen ervaring met één van deze technologieën is dan ook geen enkel probleem! Deze werkgever biedt

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

Cobol Developer

Dit ga je doen Als Cobol Ontwikkelaar zal je gaan meebouwen aan een onderdeel van het backend systeem waarbij je het functionele ontwerp vertaald naar een technische oplossing die geïntegreerd kan worden in de huidige omgeving. Je zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen op een efficiënte manier worden uitgevoerd en werkt proactief aan het verbeteren hiervan. Samen met jouw collega’s reviewen jullie elkaars code en test je je eigen code. Je werkt nauw samen met andere ontwikkelaars, testers en functioneel ontwerpers. Taken pakket: Beheren en doorontwikkelen van de bestaande omgeving; Vertalen van een functionele vragen naar een technische oplossing; Doorvoeren van

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Functieomschrijving Junior PHP Developer gezocht! Voor een opdrachtgever in de regio Gelderland zijn wij op zoek naar een Junior PHP Developer die onderdeel gaat worden van het ontwikkelingsteam van deze organisatie. In deze functie ga jij aan de slag met het schrijven van software voor de aansturing van en het managen van windparken en bijbehorende onderdelen. Hiernaast ga jij je bezighouden met het ontwikkelen, testen en onderhouden van diverse webapplicaties. Het team waarin je komt te werken bestaat uit 3 developers, hierdoor krijg je veel verantwoordelijkheid en de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Er wordt echter wel van je

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Als developer bouw je in DevOps teams aan enterprise applicaties, nieuwe IOT, Chatbots of AI oplossingen. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij vorig jaar Microsoft Partner of the year geworden.

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Enrico

Enrico

19/11/2007 20:39:00
Quote Anchor link
Beste mensen,

Ik ben een project begonnen om een uniek nieuw site
te maken die veel bezocht zal worden. Een leuk text-based
game of iets anders, maakt niet uit. Aan de hand van de
leuke ideeen van leden die niet kunnen scripten of designen
kunnen we het plan uitvoeren. En zo een leuke site te maken.
Ik ben daarom druk op zoek naar mensen die het team
willen versterken onder de designers, scripters of de mensen
met hun ideeen. Vind je het leuk om hier aan mee te doen
meld je aan op www.crimeside.nl.

- Vergoeding?

Dit wordt niet vergoed. Dit is absoluut een hobby
en we willen er aan een team aan meewerken.

Hoe wil ik dit doen?

- Ik heb 3 teams gemaakt:

- Scripters (scripten op basis van goedgekeurde ideeen)
- Designers (designen op basis van goedgekeurde ideeen)
- Ideeen (mensen die leuke idee'tjes hebben)

- Waarom de naam crimeside?

Eerder in de tijd is www.crimeside.nl een criminals geweest.
Nadat dit niet meer zo interessant was, en omdat er miljoenen
van zijn, zat ik erover te denken om iets nieuws te maken.
En daarom ook een project ermee te beginnnen. Om in de
gezelligheid samen een mooie website te maken. Vandaar
dat het project ook 'crimeside' heet. De naam wordt veranderd
als de nieuwe site klaar is.

Ik hoop dat ik nu voldoende informatie heb gegeven, en dat
jullie een beetje een positieve indruk krijgen om hier aan mee
te doen.

Bedankt voor jullie aandacht.

Mvg,
Enrico

Bron: www.crimeside.nl
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Enrico

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 18:55:49

- -

- -

19/11/2007 20:51:00
Quote Anchor link
* Werkzaamheden
* Functie eisen
* Wat jij biedt (contract / freelance)
* In geval van freelance, noem een budget of richtprijs!
* Naam / bedrijfsnaam en contact informatie (bijv. een e-mail adres)

Terence Hersbach

Terence Hersbach

19/11/2007 23:12:00
Quote Anchor link
Tommy schreef op 19.11.2007 22:47:
eerste keer dat ik iets fout heb... Maar waarom zet hij het niet in vacatures? Mods!!!!!!

Idd zegt al genoeg ja. Zeg nou is eindelijk waar het over gaat!! En weer een gokje: je bent tussen de 9 en 11 jaar oud , goed hè van mij :D

Fck! Ik heb vandaag gewoon mij dag niet of hij is een liegenaar dat
hij opt vwo zit (dat lijk mij dus :D(A))

toch vind ik dat het wat positiever mag. Hij is hier net (lees; hij heeft 5 posts).

het topic gaat naar vacatures aangezien dit een vacature is voor scripters.

Robert Deiman

Robert Deiman

19/11/2007 23:14:00
Quote Anchor link
Ook hebben we het topic even opgeruimd van de onzinnige en de meest negatieve posts. Het is prima als jullie mensen op de regels wijzen, maar hou het wel allemaal een beetje gezellig hier.

Waarom ik het heb verwijderd? -> Nieuwe members, of mensen die misschien members wouden worden lezen dit soort dingen ook, dat zal de drempel om lid te worden niet verlagen.

@Enrico

Vul de dingen die werden aangegeven eens aan in je eigen bericht (gebruik de edit knop) Overige gegevens zet je ook in je eigen bericht en niet op je website. (ook wel op je website, maar we willen hier graag het volledige verhaal van je hebben)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman

Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

19/11/2007 23:42:00
Quote Anchor link
Ik dacht al.. waar kwamen die ex-reacties vandaan.

Anyway, je zegt dat je een leuke text-based game wil. Maar je zit met de naam 'crimeside' wat dus alleen maar kan duiden op een crime game.. (ja, je kan wel iets anders doen, maar da's niet logisch, snap je?)

Dus wil je hier echt aan gaan werken? Schrijf dan een plan uit van hoe het spel er uit moet zien en wat je wilt doen. Ga dan een naam verzinnen, dan een layout en dan de game zelf.

45% van je tijd gaat in het login/registreer systeem zitten dus neem hier ook goed de tijd voor. Dit is je basis.

Enrico

Enrico

20/11/2007 08:51:00
Quote Anchor link
Vacature is geupdate ^

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

20/11/2007 10:18:00
Quote Anchor link
Heb je een plan van aanpak hoe je dit gaat realiseren?

Enrico

Enrico

20/11/2007 16:03:00
Quote Anchor link
Kijk even op www.crimeside.nl, kleine moeite.

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

20/11/2007 16:35:00
Quote Anchor link
Je maakt mensen niet geintreresseerd door mensen te vragen als je niet eens weet wat je wilt gaan maken voor 'uniek nieuws'.

Maak eerst een beginnetje.

Ik had laatst het idee van een 3e wereld oorlog game. Maar ik ehb geen zin/tijd om dat te maken.

Het gaat zo: mensen kunnen een land kiezen waar ze bij horen, dan ben je één met dat land, je kunt verschillende beroepen krijgen, oa in leger, luchtmacht en marine. Maar je moet daarvoor ook trainingen volgen, die kosten geld, daarvoor moet je ook andere dingen doen, bijv in een fabriek werken, daar worden dan wapens gemaakt voor je land. Dus je helpt eigenlijk je hele land door je op te werken. Ook kun je bijv spelers werven, maar daar krijg je niets voor, je land wordt er dus uiteindelijk beter van. En er zijn verschillende posities, zoals president ect.. Je moet je dus opwerken.

Je mag het idee kopen, €0,00 euro, voor 5 uur op mijn rekening.

Edit: Ben ik nou wel aardig? (A)..

BTW: als je wilt dat ik help met wat script werk (kleine dingen) en ideetjes, dat wil ik best doen: [email protected] (MSN)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend

Enrico

Enrico

20/11/2007 16:54:00
Quote Anchor link
Tommy schreef op 20.11.2007 16:35:
Je maakt mensen niet geintreresseerd door mensen te vragen als je niet eens weet wat je wilt gaan maken voor 'uniek nieuws'.

Maak eerst een beginnetje.

Ik had laatst het idee van een 3e wereld oorlog game. Maar ik ehb geen zin/tijd om dat te maken.

Het gaat zo: mensen kunnen een land kiezen waar ze bij horen, dan ben je één met dat land, je kunt verschillende beroepen krijgen, oa in leger, luchtmacht en marine. Maar je moet daarvoor ook trainingen volgen, die kosten geld, daarvoor moet je ook andere dingen doen, bijv in een fabriek werken, daar worden dan wapens gemaakt voor je land. Dus je helpt eigenlijk je hele land door je op te werken. Ook kun je bijv spelers werven, maar daar krijg je niets voor, je land wordt er dus uiteindelijk beter van. En er zijn verschillende posities, zoals president ect.. Je moet je dus opwerken.

Je mag het idee kopen, €0,00 euro, voor 5 uur op mijn rekening.

Edit: Ben ik nou wel aardig? (A)..

BTW: als je wilt dat ik help met wat script werk (kleine dingen) en ideetjes, dat wil ik best doen: [email protected] (MSN)

Hardstikke fijn als je mee wilt helpen. Iedereen is welkom, het is ook niet dat 1 iemand een heel compleet script moet maken, maar we werken in een team. Als je je alleen even wilt registreren op www.crimeside.nl kan je daar ook de benodigde scripts posten.

- Extra info

Zoals ik in me vacature had gezet, heb ik een idee team.
Die mensen zetten hun ideeen neer, en moderators keuren
het goed na overleg. Zo kunnen scripters en designers dat
plan uitvoeren en posten. Net als hier kan er dan gereageerd
worden op het script, en natuurlijk veranderd worden. Is
hij goedgekeurd, dan word hij geupload. En zo, stukje voor
stukje, moet het toch iets leuks worden.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Enrico

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

20/11/2007 17:01:00
Quote Anchor link
Ik denk dat je het professioneler moet aanpakken, niet op een forum (waar iedereen op kan) scripts moet gaan posten, wat snippets bij elkaar doen ect.. Maar een selecte groep, iedereen een taak geven, ect.

Maar ik heb nog een idee:
Een site waar mensen hun eigen criminals/rpg kunnen maken, in een paar klikken, dan kunnen ze bijv kiezen voor een rpg (in de middeleeuwen, criminals, 3e ww ect.) en ze kunnen hun eigen layout maken, of een standaard layout kiezen. Dat lijkt me echt goed verdienen zeker als je bijv in hun game dan meer opties beschikbaar maakt voor éénmalig of per maand/jaar €1,30. Dan kun je er ook nog domeinnamen voor verkopen ect.

- wes  -

- wes -

20/11/2007 17:03:00
Quote Anchor link
Ook dat bestaat al tommy.

helaasch

voor de wereld dan he

J A

J A

20/11/2007 17:05:00
Quote Anchor link
Als ik tijd heb wil ik wel wat design werk voor je doen ;)

Ik heb me aangemeld op je forum, naam: Sosix
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door J A

Enrico

Enrico

20/11/2007 17:19:00
Quote Anchor link
Hardstikke bedankt!!! Hoe groter het team, hoe sterker we staan!!

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

20/11/2007 17:32:00
Quote Anchor link
Groot team vind ik niet fijn (ik heb een klein, dat is al vervelend). Als iemand een file bewerkt en die upload, iemand anders bewerkt die en heeft de oude versie nog en upload die, dat is niet leuk, dan kun je aan de gang blijven.

Wat bestaat al? 3e ww? Of 3-click-criminal?

- -

- -

20/11/2007 18:33:00
Quote Anchor link
die 3-click-criminal bestaat al Tommy :)

Frank -

Frank -

20/11/2007 18:38:00
Quote Anchor link
Tommy schreef op 20.11.2007 17:32:
Groot team vind ik niet fijn (ik heb een klein, dat is al vervelend). Als iemand een file bewerkt en die upload, iemand anders bewerkt die en heeft de oude versie nog en upload die, dat is niet leuk, dan kun je aan de gang blijven.
Daar hebben ze versiebeheer voor uitgevonden, denk aan CVS en SVN. Dan heb je dit soort problemen niet meer.

- -

- -

20/11/2007 18:41:00
Quote Anchor link
Maar inderdaad, een te groot team is niet fijn, zelf werk ik in me eentje en af en toe hulp van anderen. Werkt fijner omdat je zelf alles in de hand heb.

En je kan niemand blamen als er wat fout gaat dan jezelf ;)

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

20/11/2007 18:46:00
Quote Anchor link
Klopt, maar dat is allemaal gedoe, je moet gewoon even aanleren de laatste versie te downloaden en door te geven aan welk bestand je werkt.

Frank -

Frank -

20/11/2007 18:51:00
Quote Anchor link
Tommy schreef op 20.11.2007 18:46:
Klopt, maar dat is allemaal gedoe, je moet gewoon even aanleren de laatste versie te downloaden en door te geven aan welk bestand je werkt.
Dan heb je blijkbaar nog nooit met dit soort systemen gewerkt, het namelijk helemaal geen gedoe. Zorg voor een goede IDE, bv. Eclipse of Zend Studio, en ga het bestand bewerken die jij wilt bewerken. Voer de wijzigingen door en sla het bestand weer op. That's it!

Mocht iemand anders gelijktijdig bezig zijn, dan krijgt de ander een melding en kan de verschillen bekijken. Zo kan hij/zij bepalen wat er met de verschillende versies moet gebeuren.

De kracht van versiebeheer is juist het gebruikersgemak. Wanneer dat er niet is, kun je dit beter vergeten, dan gaat het niet werken.

Arend a

Arend a

20/11/2007 20:31:00
Quote Anchor link
Quote:
En je kan niemand blamen als er wat fout gaat dan jezelf ;)

Jazeker wel. In svn zit zelfs de functie "blame"!

Quote:
Mocht iemand anders gelijktijdig bezig zijn, dan krijgt de ander een melding en kan de verschillen bekijken. Zo kan hij/zij bepalen wat er met de verschillende versies moet gebeuren.

Sterker nog, het gaat gewoon goed zolang je niet dezelfde stukken aanpast.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arend a

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.