Project Medewerker
Ik ben sinds kort gestart met een nieuw project, en heb gemerkt dat ik het zelf niet allemaal aankan. Ik ben daarom op zoek naar iemand die het volgende kan:
OOP
PHP
MySQL
HTML
En eventueel: CSS etc.
Het gaat om een nieuw project waarbij mensen hun eigen restaurant kunnen beheren, uitbreiden en nog veel meer.
Verdiensten: Ja, die zijn er zeker. 30/70 de eerste gedurende 15 maanden. Daarna 50/50
De eerste 15 maanden verdien jij dus 70% van de winst. Na 15 maanden wordt dat gehalveerd naar 50% van de winst, met daaraan een gedurende periode van maximaal 1 jaar.
Gelieve contact op te nemen per privebericht, of e-mail.
Houd even rekening met de geschiedenis van Alex Ruter :)
Chris Kortaan schreef op 29.08.2009 13:08:
Houd even rekening met de geschiedenis van Alex Ruter :)
en die luidt?
Dat Wmcity nou zo'n afsloebersite is ;)
Ik heb vroeger wel vaker projecten gestart, en sommige lukte niet dus moest ik stoppen. Maar sommige hebben er een hekel aan. Ja mensen moeten eerst paar keer falen voordat ze door krijgen hoe ze het moeten doen. Ik ben heel erg evranderd in alles, en in me projecten al sowieso. Dit is een project wat online zla komen, en wat zeker wel 10 jaar online zal blijven!;) En alle leden die van Wmcity heirheen komen of wat dan ook, laat die maar lekker praten. Wmcity wordt je afgekraakt als je wat vraagt, redelijke hulp is er niet. Ze doen net of dat ze professioneel zijn, maar zelf heb ik ze nooit wat zien doen;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Alex Ruter
Ik zou in ieder geval niet ingaan op het aanbod om het eerste jaar 70/30 van de inkomsten te krijgen. Kom met een budget, dat is realistischer en wekt meer vertrouwen. Het tijdperk van "jij maakt X, jij krijgt eerste jaar gedeelte van de inkomsten" is voorbij. Je hosting project zou toch ook zo succesvol zijn? ;-)
Ik geef gewoon een tip aan eventuele geinteresseerden.
(Wie zegt overigens dat ik van WmCity kom?)
Alex Ruter schreef op 29.08.2009 11:11:
Verdiensten: Ja, die zijn er zeker. 30/70 de eerste gedurende 15 maanden. Daarna 50/50
De eerste 15 maanden verdien jij dus 70% van de winst. Na 15 maanden wordt dat gehalveerd naar 50% van de winst, met daaraan een gedurende periode van maximaal 1 jaar.
Moet je niet zo'n marketingplan e.d. hebben, zeker met als je iemand zo wilt uitbetalen. Misschien is er de eerste tijd (zeg 6 maand) geen winst, en dan maar 2 euro winst ofzo (zeg nog eens 6 maand). Dat betekend dat iemand dan maar 8.40 heeft verdient. Dat staat niet in verhouding.
Zeker niet voor het werk wat er gedaan moet worden (zo te zien alles).
(Deze constructie lijkt op de constructies die in de Amerikaanse huizenmarkt werd toegepast.)
Overigens ben ik niet bekend met de geschiedenis van Alex Ruter, maar projecten kunnen nu eenmaal mislukken, dat is het risico wat je neemt. Je moet dan alleen wel als projecteigenaar de verantwoordelijkheid nemen om daar volledig voor op te draaien, en je hulp dus gewoon uitbetalen. Ik weet niet of dat gebeurd is of niet, maar zoals Chris het vertelt lijkt het daarop.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Alex+Ruter&btnG=Google+zoeken&meta=&rlz=
Dus wel opletten bij het reageren
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ceasar Feijen
Quote:
Alex Ruter (Alex R.), Permanent ban
Ik wil je best helpen, tegen een uurloon van 70 euro per uur met vooruitbetaling.
Succes
Arwin schreef op 29.08.2009 16:02:
Bij tbforum vinden ze je ook niet zo aardig zie ik:
Ik wil je best helpen, tegen een uurloon van 70 euro per uur met vooruitbetaling.
Succes
Quote:
Alex Ruter (Alex R.), Permanent ban
Succes
Ik denk dat jij je met 70 euro per uur wat hoog in schat als 16 jarig ventje.
Arwin, 70 euro per uur. En je bent 16 jaar (Gelezen). Hahahahaha, sorry hoor. Maar ga jij nog maar even kijken wat geld inhoudt.;)
@Alex: Je zei een half jaar geleden ook te veranderen, stond in je geschiedenis. Je geschiedenis zal je blijven achtervolgen gozer, en met "achteraf betalen" kom je nergens mee. Stel een uurloon of een prijs in, dan maak je wellicht "iets meer" kans..
Geschiedenis blijft je volgen, als je hetzelfde blijft ;)
Alex Ruter:
Houd even rekening met dat ik veranderd ben. Toekomst in zicht ;)
Alex Ruter schreef op 29.08.2009 16:33:
Geschiedenis blijft je volgen, als je hetzelfde blijft ;)
Nu spreek je jezelf toch even flink tegen...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jesper Diovo