Project partner gezocht voor online project
Timo Klaput
07/12/2010 15:52:15Goedendag,
Alvorens ik mijn verhaal doe zal ik mij eerst eens voorstellen.
Mijn naam is Timo Klaput, 28 jaar en woonachtig in Gorinchem.
Momenteel ben ik eigenaar van een bedrijf dat werkzaam is in de branche internetdiensten.
Vaak ben ik alleen bezig met het opzetten van online projecten zoals o.a. een sms job site waar mensen zich in kunnen schrijven voor een baan en recent ben ik nog bezig geweest met een Herdenkingswebsite project.
Zoals ik al zei, ik doe dit vaak alleen, daarom ben ik op zoek naar iemand die deze projecten samen met mij zou willen en kunnen opzetten.
De werkzaamheden van degene die ik zoek zijn vooral het programmeren van de website en meedenken over het design.
Mijn ervaring op het internet is begonnen in 2005.
Ik heb ervaring met SEO, E-commerce, in- en verkoop van domeinnamen (als hobby),beheer webhosting ,online marketing & sales.
Het idee is dat degene waar ik mee ga samenwerken een deel krijgt uit de opbrengsten van de projecten.
Functie eisen:
Je moet minimaal 10 uur per week beschikbaar zijn.
Je moet ook geen problemen hebben met het ondertekenen van een geheimhoudingsverklaring.
Het hoeft niet op locatie, het kan allemaal gewoon vanuit huis.
Ben je geïnteresseerd dan hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Timo Klaput
[email protected]
+31612559989
Alvorens ik mijn verhaal doe zal ik mij eerst eens voorstellen.
Mijn naam is Timo Klaput, 28 jaar en woonachtig in Gorinchem.
Momenteel ben ik eigenaar van een bedrijf dat werkzaam is in de branche internetdiensten.
Vaak ben ik alleen bezig met het opzetten van online projecten zoals o.a. een sms job site waar mensen zich in kunnen schrijven voor een baan en recent ben ik nog bezig geweest met een Herdenkingswebsite project.
Zoals ik al zei, ik doe dit vaak alleen, daarom ben ik op zoek naar iemand die deze projecten samen met mij zou willen en kunnen opzetten.
De werkzaamheden van degene die ik zoek zijn vooral het programmeren van de website en meedenken over het design.
Mijn ervaring op het internet is begonnen in 2005.
Ik heb ervaring met SEO, E-commerce, in- en verkoop van domeinnamen (als hobby),beheer webhosting ,online marketing & sales.
Het idee is dat degene waar ik mee ga samenwerken een deel krijgt uit de opbrengsten van de projecten.
Functie eisen:
Je moet minimaal 10 uur per week beschikbaar zijn.
Je moet ook geen problemen hebben met het ondertekenen van een geheimhoudingsverklaring.
Het hoeft niet op locatie, het kan allemaal gewoon vanuit huis.
Ben je geïnteresseerd dan hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Timo Klaput
[email protected]
+31612559989
Gewijzigd op 07/12/2010 16:05:39 door Timo Klaput
PHP hulp
28/11/2024 12:01:46- SanThe -
07/12/2010 16:00:42Niet helemaal volgens de richtlijnen van een vacature.