Project Starten: boek

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3

Erwin Okken

Erwin Okken

17/10/2008 16:33:00
Quote Anchor link
@Kasper: Ik bedoelde inderdaad het leidraad, hieruit wordt later een inhoudsopgave gegenereerd.

@ Evert: Iedereen doet dit omdat hij of zij dit zelf wil. Het is niet de bedoeling dat het 'werk' wordt maar het blijft bij een project.

Even belangrijke info: Ik voor vaak mijn naam langskomen, het is niet de bedoeling dat 'ik' een speciale functie uit ga voeren. Ik vraag jullie niet om een boek voor mij te maken.

Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die het beheren van zo'n project op zich willen nemen. Ik hoor vaak mijn naam maar de bedoeling is juist dat we het met z'n allen gaan doen!

En als laatste wou ik nog even kwijt dat als hier geen animo voor is dat er niks gestart wordt. Zonde zou je zeggen.. maar ik vind het erger dat er een half boek is geschreven en dat het project dood is.

PHP hulp

PHP hulp

06/11/2024 06:28:07

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

17/10/2008 17:13:00
Quote Anchor link
rudie schreef op 17.10.2008 14:33:
Arjan, dit is niet waar he: "PHP is een serverside scripttaal die puur bedoeld is voor webpaginas" ;) maar wat een boek hey!! Daar zitten heel wat uurtjes in, of niet?

Je moet ook wel verder lezen dan de eerste alinea ey!

Arjan schreef eerder:
Alhoewel... Als je eenmaal wat verder bent kom je erachter dat PHP eigenlijk wel iets meer kan dan alleen HTML code produceren. Je kunt met PHP emailtjes versturen, een database aanspreken, PDF'jes maken en doormiddel van uitbreidingen kan je zelfs afbeeldingen en flash-filmpjes maken en aanpassen. En doormiddel van PHP-GTK is het zelfs mogelijk om echte (cross platform) programmas te schrijven.

Er zitten redelijk wat uurtjes in, voornamelijk het voorbereidende denkwerk... Wat wil ik vertellen? Hoe wil ik dit vertellen? Voor wie wil ik het schrijven? Ik heb overigens ook nog wel ergens een 30 paginas tellende PDF hoe SQL in elkaar zit en hoe je dus een database met PHP kunt gebruiken.

Maargoed, laat ik dit project een trapje geven. Deze wikipedia is van mij en word toch niet gebruikt. Leef je uit... En als er behoefte is aan mijn handleiding (geschreven voor 4e jaars HBO studenten) hoor ik het wel.

- SanThe -

- SanThe -

17/10/2008 18:48:00
Quote Anchor link
Even neergezet als test PhpWiki.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -

Henk PHP

Henk PHP

17/10/2008 19:35:00
Quote Anchor link
Cool Santhe. Ik ben trouwens ook wel redelijk bekend met het beheren van een wiki dus ik hoor het wel.

Pagina: « vorige 1 2 3

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.