Promadesigns.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Front-end developer (HTML, CSS, SASS, JavaScript)

Functie Momenteel zijn we voor ons Digital team op zoek naar een (medior) Front-end developer. Samen met je collega’s werk je in een Agile/Scrum omgeving aan de ontwikkeling van onze webapplicaties, websites en andere oplossingen. Je draagt bij aan een sterk ontwikkelproces waarin kwaliteit voorop staat. Hiervoor ben je niet alleen bezig met eigen code maar ook code reviews van andere collega’s. Ben jij graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in je vakgebied en wil je deze toepassen voor diverse projecten? Dan komen wij graag met je in contact! Eisen • HBO werk- en denkniveau • Minimaal 2

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

Node.js developer looking for a challenging consul

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

PHP Laravel developer

Functie omschrijving Weet jij alles van Laravel en krijg je energie van het ontwikkelen van software hiermee? Laat snel wat van je horen want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch. Jouw taken zullen bestaan uit: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Documentatie schrijven over applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein softwarebedrijf. Er werken ongeveer 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end en front-end development, projectmanagement

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel, Docker, Gitlab-CI)

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit 4 ontwikkelaars. Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. Een groot deel van de systemen is gebouwd met behulp van het Laravel framework en PHP (minimaal 7.2), Docker voor lokaab gebruik en Gitlab-CI voor het deployen

Bekijk vacature »

Back end developer Digital agency

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 20 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving We are looking for a dutch native speaker In deze uitdagende functie ga je werken als onderdeel van het development team, in de functie van C#.NET Developer, Je gaat maatwerk software bouwen voor diverse klanten. Ook optimaliseer je bestaande software en bouw je API koppelingen. Je bent vooral met back-end development bezig. Je krijgt veel vrijheid in deze functie en je krijgt de kans om mee te denken in bedrijfsprocessen. Deels thuiswerken is geen enkel probleem! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in één van de 5 IT teams van dit bedrijf. Jullie werken op basis van interne klantprojecten aan voornamelijk webapplicaties. Dit betekent dat jij continu uitgedaagd wordt en veelal met verschillende soorten projecten bezig bent. Het gave is dan ook dat jullie als team samen bekijken welke technieken het beste passen bij het project waar jullie verantwoordelijk voor zijn. Zo kan het zijn dat jij als .NET developer gaat werken aan een project, maar dat jullie als team liever gebruik maken van Haskell of F# om de klus te klaren.

Bekijk vacature »
Maikel tv

Maikel tv

05/12/2007 12:15:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,
Ik ben bezig met een nieuwe site voor een bedrijfje dat ik wil gaan beginnen.
Ik zou graag jullie meningen willen weten en eventuele tips.
De site is te vinden op:
http://www.promadesigns.nl/~newsite

Ook ben in bezig met een adminpaneel en mijn vraag is wat jullie eerste indruk is.
http://www.promadesigns.nl/~newsite/admin/
Gebruikersnaam: test
Wachtwoord: test

m.v.g.
Maikel ten Voorde
Promadesigns.nl

PHP hulp

PHP hulp

25/01/2025 22:07:44

Jordi

jordi

05/12/2007 12:17:00
Quote Anchor link
Hey VETTE site Gek..
Toppie :p
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door jordi

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

05/12/2007 12:18:00
Quote Anchor link
k ben zelf niet zo van t groen :P
maar voor de rest is een een best redelijke layout, lekker simpel en goed overzichtelijk.
en t klopt dat je admin gedeelte ook alleen nog visueel is?

- SanThe -

- SanThe -

05/12/2007 12:20:00
Quote Anchor link
Erg smal.

Terence Hersbach

Terence Hersbach

05/12/2007 12:28:00
Quote Anchor link
- naar mijn idee te smal, ik zou hem breder maken (minimaal 1000px)

- De kopjes bovenaan zou ik de effecten weghalen en gewone tekst maken

- Niet op ieder dingetje een alt zetten

- Layout overzetten naar divs en css, tables zijn daar niet voor gemaakt

- Probeer plaatjes alleen als achtergrond voor een tekst te gebruiken en niet als tekst zelf

Winston Smith

Winston Smith

05/12/2007 12:33:00
Quote Anchor link
Op zich vind ik het wel mooi, alleen de menuknopjes rechtsboven niet echt. En je site is niet echt zoekmachinevriendelijk. De textvelden in het inlogvenstertje moeten nog even gestyled worden; in Firefox (Linux) 'breken' ze uit hun vakje.

Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

05/12/2007 12:47:00
Quote Anchor link
Ik vind die menu knoppen ook niet mooi. Doet me denken aan die lelijke WordArt dingen in MS Word.

Robert -

Robert -

05/12/2007 12:51:00
Quote Anchor link
Op zich ziet het er wel goed uit.
Maar naar mijn mening gebruik je teveel afbeeldingen, wat ook gewoon tekst kan zijn. (zei terence ook al)

Maikel tv

Maikel tv

05/12/2007 12:56:00
Quote Anchor link
Terence schreef op 05.12.2007 12:28:
- naar mijn idee te smal, ik zou hem breder maken (minimaal 1000px)

- De kopjes bovenaan zou ik de effecten weghalen en gewone tekst maken

- Niet op ieder dingetje een alt zetten

- Layout overzetten naar divs en css, tables zijn daar niet voor gemaakt

- Probeer plaatjes alleen als achtergrond voor een tekst te gebruiken en niet als tekst zelf

Alts zijn verplicht www.w3.org

Terence Hersbach

Terence Hersbach

05/12/2007 13:05:00
Quote Anchor link
Maikel schreef op 05.12.2007 12:56:
Alts zijn verplicht www.w3.org

dat was het minst nuttige puntje waar je op kon reageren maar goed. Wie zegt dat je perse wat in de alt moet zetten? nu staan er bij heel veel plaatjes een 0 in..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Terence Hersbach

TJVB tvb

TJVB tvb

05/12/2007 13:40:00
Quote Anchor link
Paar dingen zijn al eerder genoemd zoals:
Nogal smal
De menu knoppen

Verder de afbeelding van die pc is naar mijn mening niet echt mooi. Daarnaast vraag ik me af host je daadwerkelijk op zulke systemen? Waar heb je die dan staan. (Is misschien wat offtopic maar ik hoop dat je die niet thuis op een adsl/kabel verbinding hebt draaien en ook iets hebt voor externe backup etc.)

Je hebt onderaan dezelfde links als bovenaan staan. Logisch zou ik vinden om daar te linken naar home, contact en algemene voorwaarden. Niet naar alle onderdelen daarvoor heb je het menu al.

Niek Vleugels

Niek Vleugels

05/12/2007 13:58:00
Quote Anchor link
Site is opzich wel leuk, maar die knoppen van het menu zijn bijna onleesbaar voor iemand met een niet zo zicht.

Orhan T

Orhan T

05/12/2007 14:11:00
Quote Anchor link
Onbeperkt Datalimiet bestaat niet. Iedereen heeft een verbinding met een bepaalde maximale snelheid. Dat moet je nodig veranderen!

Aaa Trump

aaa Trump

05/12/2007 14:19:00
Quote Anchor link
Logo is supper gaaf
maar het menu vindt ik lelijk, voor de rest is hij wel netjes.

Wouter K

Wouter K

05/12/2007 14:34:00
Quote Anchor link
menu is bagger slecht !
Het mag idd wat breder uitkomen,

Maar het is wel mooi , mooi photoshop werk :)

- -

- -

05/12/2007 15:41:00
Quote Anchor link
linkerkant inloggen zou ik wachtwoord gedeelte een type="password" meegeven ;)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.