promo site theater stuk

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »

Fullstack developer (NodeJS, React, AWS)

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam, maar zoals gezegd komt er veel meer bij kijken dan alleen maar ontwikkelen. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden maar hiernaast doe je doorlopend onderzoek naar de inzet van bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Maar waar staan ze nu? Na een onderzoeksfase van ruim een jaar zijn

Bekijk vacature »

Back end developer Python, PHP

Functie Jij als full stack ontwikkelaar zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar een PO en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult voornamelijk (lees 75%) werken aan de roostersoftware. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere flexwerkers ingezet kan worden. Verder willen ze financiële koppelingen gaan maken

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

SQL developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de omgeving van Tilburg zijn wij op zoek naar een ervaren SQL ontwikkelaar. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt er als volgt uit te zien: Het ontwerpen en implementeren van databaseschema's: Je bent in staat om een database te ontwerpen en de structuur van tabellen, relaties, indexen en andere objecten te definiëren; Het schrijven van complexe SQL-query's: Je kunt complexe query's schrijven om gegevens uit de database

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer begint jouw dag na een bak koffie met een stand up. De vorderingen worden tijdens de stand up besproken en de doelen worden opgesteld waar jullie als team in de volgende sprint naartoe gaan werken. Onze backend is geschreven in .NET Core en onze Front-end in Angular. Bij ons ga jij dan ook Fullstack aan de slag. Jij wordt hier opgeleid om zelfstandig te kunnen programmeren en applicaties te kunnen implementeren. Er wordt op projectbasis gewerkt, dit bied leuke uitdagingen omdat elke klant een andere visie heeft over de applicatie die wij maken. Je gaat

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »

(Junior) Back-end Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Altijd al willen werken bij een organisatie, die maatwerk applicaties bouwt, die echt impact hebben in de maatschappij? Dit is je kans. Voor een kleine organisatie in de regio van Eindhoven ben ik op zoek naar een C# Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de ontwikkeling van maatwerk software en applicaties. Deze organisatie werkt voor grote organisaties in Nederland, maar ook voor het MKB. De projecten waar je aan gaat werken zijn erg divers, waardoor je werk uitdagend blijft en je erg veel kan leren. Verder ga je aan

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »
Tiono Wasriya

Tiono Wasriya

29/12/2010 16:35:20
Quote Anchor link
Ik ben eigenlijk meer een vormgever drukwerk etc.
Maar ze wilden graag een zelfde pagina als de poster :)

dus even nachtje online een spoed cursus html en css gevolgd en ben best tevreden!www.futureindance.com

btw ben nog op zoek naar een partner met php,html,css skills etc.
liefst in bezit van kvk pm voor meer info.

groetjes.

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 03:16:32

- Dave -

- Dave -

29/12/2010 16:37:38
Quote Anchor link
Op zich wel een goede site.

Twee puntjes die ik in een keer zag.
- Het logo / tekst dat rechts boven staat is moeilijk te lezen. (Future Dance) Misschien iets lichter?
- Het tekst is een beetje saai. Misschien een andere letter type?
Gewijzigd op 29/12/2010 16:44:22 door - Dave -

Tiono Wasriya

Tiono Wasriya

29/12/2010 16:40:33
Quote Anchor link
hmm ja de logo heb ik express wat donkerder gemaakt omdat het eigenlijk om het theaterstuk gaat en niet de dans company future in dance. en ander lettertype oke suggesties?

thx voor je krits

Bart V B

Bart V B

29/12/2010 16:41:42
Quote Anchor link
Het letter type wat je gebruikt voor de content zou ik iets van arial maken.
Misschien die scrolbalk ook nog wat creatiever aanpakken. ;)
Maar moet toegeven, voor een nachtje online spoedcursus is dit zeker niet slecht.

Tiono Wasriya

Tiono Wasriya

29/12/2010 16:46:05
Quote Anchor link
hmm ja ben nog een beetje noob maar begin het wel erg leuk te vinden! ik heb idd al de scrolbar proberen te tweaken maar dat ging me nog niet goed af lol.. ik wou het dezelfde kleur blauw geven als ik in de gfx gebruik.

en andere fonts is ook wel beperkt toch? niet iedereen heeft toch dezelfde fonts op ze comp?
Gewijzigd op 29/12/2010 16:47:33 door Tiono Wasriya

Wouter J

Wouter J

29/12/2010 16:56:36
Quote Anchor link
Fonts die vaak wel op iemands computer staan zijn arial, times new roman en dat soort troep.

Ik zou zeker niet arial gebruiken, dat vind ik een saai lettertype. Kijk eens rond bij word en zoek een lettertype uit die jij mooi hierbij vind passen. Georgia of verdana gebruik ik heel vaak.

Verder zag ik niet eens dat rechtsboven in een logo stond...
Dat de tekst zomaar ophoud is niet mooi. Ik zou zelf altijd een site maken zodat de content gewoon over de pagina kan gaan (zoals hier) en niet opeens stopt met een scrollbar halverwege de site.

De HTML code ziet er wel goed uit. Alleen de CSS kan je nog wel sneller maken:
- Margin kan je gewoon bij elkaar stoppen. In deze volgorde:
margin: [maring-top] [margin-right] [margin-bottom] [margin-left];
- Een margin/padding reset kan ook geen kwaad, want IE hanteert andere standaard margin/padding.
- Je kan alle backgrounds ook bij elkaar doen. Je hebt background-position enzo niet nodig.
- Position: relatieve; is bij jou nergens nodig.

Maar het ziet er goed uit voor een noob!
Gewijzigd op 29/12/2010 16:56:50 door Wouter J

Bart V B

Bart V B

29/12/2010 16:57:36
Quote Anchor link
Simpel gezegt: gebruik fonts die bij een standaard OS installatie zit en dan komt het meestal goed. Ga vooral geen exotische fonts gebruiken.
En lees eens even snel over font-face font-family e.d.
Dan word dat wel duidelijker denk ik.

Hoewel, dat is ook mogelijk maar dan moet je met javascript aan de slag.
Bijvoorbeeld met cufon.

Wat lukt er niet met de scrolbalk?
Geef eens een stukje CSS waar je hem tweaked.

Tiono Wasriya

Tiono Wasriya

29/12/2010 17:22:54
Quote Anchor link
@ Wouter,
Thx! ik zal vannacht ff de css opcleanen, vond het persooonlijk wel mooi staan als alles op 1 scherm blijft zonder scroll..
En met position relative bedoel je degene die in bv .header staan toch?

@ Bart
Ik volgde een tut (weet niet meer welke) maar het lukte niet dus heb ik het weer verwijderd

Toevoeging op 30/12/2010 15:09:11:

@ wouter kun je me uitleggen waarom ik bij .nav wel de position: relative; moet laten staan? als ik die weghaal shift mijn content gedeelte naar links

Tiono Wasriya

Tiono Wasriya

30/12/2010 23:10:23
Quote Anchor link
@wouter ik heb ook een
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
html, body { margin:0px; padding:0px;}
toegevoegd

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.