Publiceren van tekst op website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Johan  de graaf

johan de graaf

26/05/2014 18:44:41
Quote Anchor link
Kan u misschien alstublieft de hele code geven?? Ik heb het zo hard nodig..

PHP hulp

PHP hulp

25/12/2024 14:39:35

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/05/2014 18:49:31
Quote Anchor link
Wat houd je tegen om zelf eens wat te proberen?

De insteek van PHPhulp is dat we mensen graag helpen met hun problemen, maar niet alles voorkauwen. Je snapt immers wel dat een mens daar weinig van leert ;-)

En als je met PHP bezig wilt gaan, dan moet je nu eenmaal wel weten wat je precies doet.
Ik heb zelf nu genoeg handgrepen en know-how gegeven dat je zelf eens verder kan kijken. In de tussentijd staat je vacature uiteraard ook nog steeds open.
Gewijzigd op 26/05/2014 18:50:04 door - Ariën -

Johan  de graaf

johan de graaf

26/05/2014 19:21:57
Quote Anchor link
Ja, maar zoals ik al zei leer ik het en heb ik het vanavond nodig.
Kan u dit ALSTUBLIEFT voor mij maken

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/05/2014 19:45:35
Quote Anchor link
Ik kan het wel maken, maar dat gaat 't vanavond in ieder geval niet worden. Verder is 'vanavond' een vrij korte deadline voor iemand.

Johan  de graaf

johan de graaf

26/05/2014 19:47:27
Quote Anchor link
Voor wanneer zou u het kunnen maken?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/05/2014 19:49:13
Quote Anchor link
Wordt ergens deze week, donderdag als het lukt, anders vrijdag.
Als je je vacature even wat kan verduidelijken met criteria....

- Waar komen die afbeeldingen vandaan?
- Heb je al iets aan code, al is het een formulier
- Hoeveel teksten moeten er worden aangepast.

Toch vraag ik me af of een CMS niet handzamer zou zijn? Want dat is er eigenlijk speciaal voor bedoeld.
Gewijzigd op 26/05/2014 19:52:39 door - Ariën -

Johan  de graaf

johan de graaf

26/05/2014 20:10:28
Quote Anchor link
Nee, ik wil enkel dat ik afbeeldingen heb, zoveel als ik wil die ik er gewoon in programmeer, dus niet via een formulier aanmaak.

Die afbeeldingen gewoon met de img tag.
Geen teksten..

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/05/2014 20:19:53
Quote Anchor link
Pas dan a.u.b. je vacature-topic dan a.u.b. aan met alle eisen en hoe het moet werken.

Johan  de graaf

johan de graaf

26/05/2014 20:33:10
Quote Anchor link
Oké heb ik gedaan net als wat hierboven staat.
U heeft het dus donderdag/vrijdag af?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/05/2014 20:50:40
Quote Anchor link
Ik zal mijn best doen.

Maar als je wat concreter in de vacature kan zijn, zou dat een hoop tijd besparen.
Het is niet echt duidelijk waar de plaatjes vandaan komen. Hoe ze ingevuld worden. Hoe het systeem er functioneel uit moet zien? Met tiental regels zal alles echt een stuk duidelijker worden...

Verder heeft mijn collega Wouter nog een verzoek gedaan, waaraan nog niet voldaan is.
Gewijzigd op 26/05/2014 20:57:37 door - Ariën -

Peter  Flos

Peter Flos

26/05/2014 21:24:43
Quote Anchor link
Ik vind persoonlijk dat je zelf ergens mee moet komen, de opzet heeft Aar je gegeven, je kunt nu proberen dingen te doen, fouten op te zoeken, tuts doorlezen en zelf verder komen. Je hebt geen enkele kennis van PHP, maar dat moet je leren. Als je het script moet aanpassen moet je dat zelf kunnen doen, ipv dat je voor elk dingetje hier moet komen. Je moet met een Database om kunnen gaan, dat zijn allemaal dingen die je moet kunnen, wil je echt gebruik maken van PHP. Wat jij nu wilt is dat wij een script voor je gaan schrijver, waarna je het post en klaar bent. Zo werkt het niet, ik ben vorig jaar mei begonnen en weet nu veel van PHP, niet alles, maar kan de meeste dingen (gemakkelijk) zelf schrijven, uit mijn hoofd. Nu ga ik verder met Ajax, waar ik tegen dingen aanloop en dan eerst ga zoeken voordat ik iets post. Probeer het zo, oefen zelf en ga dan verder.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/05/2014 01:06:37
Quote Anchor link
Ik heb de eisen in het topic gezien, en het is toch wat geavanceerder dan ik had verwacht dat ik geen tot weinig tijd zie om dit te bouwen. In eerste instantie dacht ik aan een edit/invoeg-script met een simpel formuliertje en een upload met een simpele checkbox die aangeeft of een foto zichtbaar/onzichtbaar moet worden, maar dat ligt dus anders.

Verder is niet echt geheel duidelijk hoe je per afbeelding aan wilt geven of deze getoond worden. Is het een HTML-code die ergens al staat, waar mee je wilt aangeven of deze getoond mag worden? En hoe komen die afbeeldingen op je site?

Als ik zo zie zou het best een omslachtig systeem kunnen worden terwijl een beter functioneel ontwerp een logischere keuze is.

Hopelijk reageert er iemand anders op je vacature.
Gewijzigd op 28/05/2014 18:05:22 door - Ariën -

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.