punt vervangen voor komma
yamahadt50r
15/04/2008 19:59:00Ik ben bezig met het integreren van paypal op mijn site. Ik heb een script gemaakt. Het werkt allemaal goed, alleen geeft paypal aan dat het niet een juiste prijs is. Ik denk dat het is omdat ik een . (lees: punt) heb in plaats van een , (lees: komma). Wie heeft er een idee hoe ik dit moet wijzigen. Mag met php of javascript zijn.
var aantal = document.bestelformulier.aantal.value;
if (aantal < 2000 ) {var stukprijs = 250; document.bestelformulier.bestellen.disabled=true;}
else if (aantal < 5000 ) {var stukprijs = 250; document.bestelformulier.bestellen.disabled=false;}
else if (aantal < 7500 ) {var stukprijs = 225; document.bestelformulier.bestellen.disabled=false;}
else if (aantal < 10000 ) {var stukprijs = 200; document.bestelformulier.bestellen.disabled=false;}
else {var stukprijs = 175; document.bestelformulier.bestellen.disabled=false;}
getal = stukprijs*aantal/100000;
document.bestelformulier.showprijs.value = '€'+Math.round(getal * 100) / 100;
document.bestelformulier.prijs.value = Math.round(getal * 100) / 100;
var aantal = document.bestelformulier.aantal.value;
if (aantal < 2000 ) {var stukprijs = 250; document.bestelformulier.bestellen.disabled=true;}
else if (aantal < 5000 ) {var stukprijs = 250; document.bestelformulier.bestellen.disabled=false;}
else if (aantal < 7500 ) {var stukprijs = 225; document.bestelformulier.bestellen.disabled=false;}
else if (aantal < 10000 ) {var stukprijs = 200; document.bestelformulier.bestellen.disabled=false;}
else {var stukprijs = 175; document.bestelformulier.bestellen.disabled=false;}
getal = stukprijs*aantal/100000;
document.bestelformulier.showprijs.value = '€'+Math.round(getal * 100) / 100;
document.bestelformulier.prijs.value = Math.round(getal * 100) / 100;
PHP hulp
20/11/2024 03:43:29number_format of money_format.
En nog even over dat stukje javascript wat je daar hebt staan.
Die eerste if en else if kunnen toch gecombineerd worden?
En volgens mij moet je niet meer dingen benaderen via document.blabla, maar via getElementById enzo.
Ook dat onderste met de showprijs en prijs hoeft niet, want het enige verschil tussen die twee is dat er bij de ene een euro teken staat en de andere niet.
En dat math.round vind ik ook vaag, eerst keer honderd en dan weer delen.
En nog even over dat stukje javascript wat je daar hebt staan.
Die eerste if en else if kunnen toch gecombineerd worden?
En volgens mij moet je niet meer dingen benaderen via document.blabla, maar via getElementById enzo.
Ook dat onderste met de showprijs en prijs hoeft niet, want het enige verschil tussen die twee is dat er bij de ene een euro teken staat en de andere niet.
En dat math.round vind ik ook vaag, eerst keer honderd en dan weer delen.