Qantani Ideal

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

Back End Developer

Als Back End developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Je hebt een focus op de back end van onze software, daarvoor werken wij hoofdzakelijk met C# en .NET. Wij hanteren een full-stack benadering, wat betekent dat je naast de back-end ook meehelpt bij andere onderdelen van de code. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein

Bekijk vacature »

Back-end developer

Dit ga je doen Development d.m.v. XQuery, JSON/XML en REST API's; Ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform; Koppelingen maken met de NoSQL database; Testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten; Samenwerking met andere front- en back-end ontwikkelaars. Hier ga je werken Voor een vooruitstrevende organisatie binnen de zorg in Den Haag zijn wij opzoek naar een Back-end Developer die ervaring heeft met o.a.XQuery en Vue.JS of daarin graag zou willen ontwikkelen. Je zal ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform en koppelingen maken met de NoSQL database. Ook het testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten behoort tot jouw

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

Als Front-End React Developer verbeter je de user experience van onze eigen webapplicaties voor onze collega's binnen Coolblue. Wat doe je als Front-End React Developer bij Coolblue? Als Front-end React Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten met React.js. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end React Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop

Bekijk vacature »

(Junior) Back-end Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Altijd al willen werken bij een organisatie, die maatwerk applicaties bouwt, die echt impact hebben in de maatschappij? Dit is je kans. Voor een kleine organisatie in de regio van Eindhoven ben ik op zoek naar een C# Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de ontwikkeling van maatwerk software en applicaties. Deze organisatie werkt voor grote organisaties in Nederland, maar ook voor het MKB. De projecten waar je aan gaat werken zijn erg divers, waardoor je werk uitdagend blijft en je erg veel kan leren. Verder ga je aan

Bekijk vacature »

Oracle APEX Ontwikkelaar (3.500-6.000 euro)

Bedrijfsomschrijving Ben jij een getalenteerde Oracle APEX ontwikkelaar met minimaal één jaar ervaring in het ontwikkelen van Oracle APEX-applicaties? Ben je gepassioneerd over het ontwikkelen van bedrijfskritische oplossingen en wil je werken bij een toonaangevend consultancybedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze organisatie beschikt over zowel inhouse als externe projecten, maar bovenal over een sterk team en netwerk van opdrachten waardoor jij jezelf verder kunt ontwikkelen. Het team bestaat uit een aantal junior en medior developers, maar vooral uit senioren. De business unit managers binnen het team zijn mensen die hun vak verstaan en zelf als Oracle APEX

Bekijk vacature »

Klein team zoekt grote fullstack .NET developer to

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever is marktleider in de Benelux en is Europees ook al aardig aan de weg aan het timmeren. Ze voorzien technische winkels van apparatuur om producten een langer leven te geven. Hiermee reduceren ze flink wat CO2 uitstoot en dat is natuurlijk goed voor iedereen! IT speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en de applicaties zijn van goed niveau. Als fullstack .NET developer ga jij je bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de applicaties en de interne processen. Ze zijn nu met ruim 50 medewerkers in totaal en de afdeling development bestaat uit een 5tal developers.

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Wij van CNB zijn op zoek naar een leergierige Functioneel Applicatiebeheerder CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die naast een applicatie, ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software developer - senior

Functie omschrijving Voor een echt softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking voor de afdeling Software Development! Ben jij op zoek naar een werkgever waar meerdere software developers werken aan interessante projecten? Ben jij op zoek naar een werkgever waar je onderdeel wordt van een team dat echt passie heeft voor het ontwikkelen van software? Dan ben je hier aan het juiste adres! Als softwareontwikkelaar kom je terecht bij een onafhankelijk, door kwaliteit gedreven, doortastend en daarbij op een Agile wijze werkend bedrijf. Ben jij een expert in het vertalen van Componenten van Functionaliteit naar Business lagen?

Bekijk vacature »
Erik van Beek

Erik van Beek

14/08/2013 20:49:42
Quote Anchor link
Hoi allemaal,

Ik ben bezig een simpel 1 product winkeltje te schrijven. Gaat opzich prima maar loop nu tegen een raar probleem aan, en weet nu niet of dit een bug van mijn kant is, of een limiet op test betalingen. Ik heb de gratis variant van ideal genomen van Qantani ( http://www.easy-ideal.com/webwinkeliers/ )

Opzich werkt het prima, banken worden goed opgehaald, test betalingen gaan goed.. totdat het een te hoog bedrag word, dan komt er altijd 5 euro naar boven bij het afrekenen bij qantani.

Als ik mijn code return net voordat deze naar ideal gestuurt wordt en het order object print, zijn de prijzen in orde. Op het moment dat ik de return weghaal en 'm door laat schieten naar ideal dan komt weer die 5 euro terug. Het vreemde is dat dit alleen bij zeer hoge bedragen gebeurt.

Hieronder een stukje code met wat debug meuk erin:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
    $oOrder->tax = $this->oShoppingCart->getTax();

echo 'Aantal producten in wagen: '. $oOrder->amount .' <br />';
                echo 'Belasting is: '. $oOrder->tax . '<br />';                

$oOrder->discountused = 0;
                if(isset($_POST['usediscount']) && $_POST['usediscount'])
                    $oOrder->discountused = 1;

echo (!$oOrder->discountused ? 'Korting is niet gebruikt <br /><br />' : 'Korting is wel gebruikt <br /><br />');

if($this->oShoppingCart->item->oDiscount->discountpoints > customer::loadIdentity()->discountpoints)
                    $oOrder->discountused = 0;

echo (!$oOrder->discountused ? 'Korting is niet gebruikt <br /><br />' : 'Korting is wel gebruikt <br /><br />');

$oOrder->totalprice = $this->oShoppingCart->getTotalPrice() + $this->oShoppingCart->getTax() +  $oOrder->totalshippingcost;        

echo 'Totaalprijs zonder korting is:' . $oOrder->totalprice . '<Br />';

if($oOrder->discountused)
                    $oOrder->totalprice = ($oOrder->totalprice - $oOrder->oProduct->oDiscount->discountamount);

$oOrder->discountused == true ? 'Totaalprijs met korting is '.$oOrder->totalprice : '';

echo ($oOrder->discountused ? 'Prijs met korting is' . $oOrder->totalprice : '');

return;

De output hiervan als ik bijv 96 producten bestel :

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
Aantal producten in wagen: 96
Belasting is: 998.928
Korting is wel gebruikt

Korting is wel gebruikt

Totaalprijs zonder korting is:5762.478
Prijs met korting is 5757.478

Ik heb geprobeerd qantani geprobeerd te bereiken om te vragen of er mischien toch een limiet op het bedrag zit, maar kon ze helaas niet bereiken. Dus mijn vraag aan jullie is eigenlijk, hebben jullie ervaring met Qantani, zoja weet je mischien of er een limiet op zit?

Zit me nu al 2 dagen blind te staren en achter m'n oren te krabben, maar ik krijg het niet gefixt :(

---------
Edit, ben een klein beetje dom bezig. Heb een bedrag van 1000000 hard in de code gezet, en hij wil deze gewoon afrekenen. Bug zit dus aan mijn kant, waarschijnlijk is de prijs niet goed geformat boven een 1.xxx bedrag.

Excuses voor het openen van dit topic.

---

Nog een edit:

Bovenstaande bleek het geval. Om het bedrag netjes te krijgen op facturen gebruik ik de volgende functie :

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
function formatMoney($number, $fractional=true) {
    if ($fractional) {
        $number = sprintf('%.2f', $number);
    }
    while (true) {
        $replaced = preg_replace('/(-?\d+)(\d\d\d)/', '$1,$2', $number);
        if ($replaced != $number) {
            $number = $replaced;
        } else {
            break;
        }
    }
    return $number;
}

Deze maakt er een net leesbaar bedrag van, en zo stuurde ik het bedrag ook door naar Ideal, maar Ideal wil een float hebben, dus alles achter de komma rekende hij niet mee.

Aan de ene kant toch fijn dat ik het topic heb geplaatst, anders had ik er waarschijnlijk nog steeds niet uitgekomen haha.

Toevoeging op 14/08/2013 21:31:55:

Ik begin eigenlijk toch een beetje twijfels te krijgen over deze Ideal aanbieder, aangezien ik een foutief bedrag meestuurde en er vervolgens maar iets van word gemaakt. Een foutmelding of iets had hier mischien wel handig geweest.

Ik heb verder 0 ervaring met ideal, en heb deze gekozen omdat deze echt heel simpel in gebruik is en er geen abonnementskosten aan vast zitten.

Kan iemand me van jullie aan goede Ideal variant aanraden ? Ik schat zo'n 20-30 producten per maand te verkopen.
Gewijzigd op 14/08/2013 21:09:22 door Erik van Beek

PHP hulp

PHP hulp

20/11/2024 13:30:58

Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

14/08/2013 22:59:30
Quote Anchor link
Qantani ken ik ook niet. (had er nog nooit van gehoord zelfs).

Ik zou dan voor Paytor gaan.
Is van Mollie, je kunt ook de Api van Mollie gebruiken. Is ook erg makkelijk, en geen setup/maandelijkse kosten.
Hier moet je het bedrag ook in centen doorsturen. Zo kan het dus nooit fout gaan met een komma/punt.
Gewijzigd op 14/08/2013 23:00:27 door Nick Dijkstra

Qantani Support

Qantani Support

15/08/2013 12:27:40
Quote Anchor link
Beste Erik

Goed om te horen dat je het probleem hebt gevonden en opgelost.
Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd een mailtje sturen naar [email protected]. We zullen je vraag dan altijd zo spoedig mogelijk beantwoorden. Onze helpdesk is daarnaast ook telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 op het volgende telefoonnummer: 050-2110169.

Met vriendelijke groet,

Ronald
Qantani Support

Danny L

Danny L

15/08/2013 12:36:27
Quote Anchor link
Ik heb altijd al gebruik gemaakt van TargetPay.com, naast iDEAL bieden ze ook veel andere betaalmethodes!

Voor een leesbaar bedrag kan je ook dit gebruiken:
Code (php)
1
number_format($mijnBedrag, 2, ',', '.');

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.