Qantani Ideal

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

WordPress & Azure Developer

Dit ga je doen Zowel front- als back-end development aan de online website omgeving; Het up-to-date houden van alle WordPress-sites; Koppelingen maken tussen applicaties; Meedenken en adviseren over verbeteringen; Development door middel van WordPress, Javascript, HTML en CSS; Werken binnen Scrum/Agile team. Hier ga je werken Voor een grote overheidsinstelling in Den Haag zijn wij opzoek naar een WordPress developer, met kennis en ervaring op het gebied van Azure. De organisatie zit in een grote transitie waarbij de gehele website/online omgeving vernieuwd zal gaan worden. Binnen dit Scrum/Agile team ben je verantwoordelijk voor deze grote migratie/ombouw van de omgeving. De

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij recent jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een erkende werkgever in regio Waalwijk zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze

Bekijk vacature »

Junior Software developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een compact team met drie ervaren .NET ontwikkelaars. Wij werken op projectbasis en begeleiden zelf het hele traject van A tot Z. Wij bieden jou dan ook een brede functie aan met veel technische uitdaging! Ons traject ziet er als volgt uit: 1) Wij analyseren de behoefte van onze klant 2) Wij werken de behoefte uit en vertalen dit naar technische werkzaamheden en maken een uren/kosten schatting; 3) Wij gaan aan de slag met het ontwikkelen van het product met directe feedback van de klant, zodat datgene gerealiseerd wordt, wat gewenst is;

Bekijk vacature »

Fullstack developer (NodeJS, React, AWS)

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam, maar zoals gezegd komt er veel meer bij kijken dan alleen maar ontwikkelen. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden maar hiernaast doe je doorlopend onderzoek naar de inzet van bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Maar waar staan ze nu? Na een onderzoeksfase van ruim een jaar zijn

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »

Front-end developer (HTML, CSS, SASS, JavaScript)

Functie Momenteel zijn we voor ons Digital team op zoek naar een (medior) Front-end developer. Samen met je collega’s werk je in een Agile/Scrum omgeving aan de ontwikkeling van onze webapplicaties, websites en andere oplossingen. Je draagt bij aan een sterk ontwikkelproces waarin kwaliteit voorop staat. Hiervoor ben je niet alleen bezig met eigen code maar ook code reviews van andere collega’s. Ben jij graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in je vakgebied en wil je deze toepassen voor diverse projecten? Dan komen wij graag met je in contact! Eisen • HBO werk- en denkniveau • Minimaal 2

Bekijk vacature »

Junior PHP ontwikkelaar

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Developer (One Data)

Do you have experience with managing IT Teams in a service delivery organization? Are you keen to bring the team and our platform to a higher level? Then Nutreco has a very interesting role for you! As a One Data developer you are responsible for the management, running and functional use of our integration landscape and processes within Nutreco. Nutreco is using at this time BizTalk 2016, and Apigee for its API management, to be replaced by Azure Integration Services as of 2023. You will be part of a virtual teams of 11 people (own and outsourced) working in an

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functieomschrijving In deze uitdagende functie als Software Developer ga je de volgende taken uitvoeren: Maatwerk back-end software programmeren; API koppelingen bouwen; Software optimaliseren voor klanten; Bouwen maatwerk applicaties; Werken met Microsoft stack zoals C#, .NET (Core) en Entity framework; Bedrijfsprofiel Je gaat werken bij een klein softwareontwikkelingsbureau, die maatwerk software bouwt voor klanten door heel Nederland. Dit doen zij al meer dan 20 jaar. Het is van oorsprong een familiebedrijf, opgezet door de eigenaar, die er nog steeds werkt. Het team bestaat vooral uit back-end developers en één systeembeheerder. Je krijgt veel kans om jezelf te ontwikkelen en krijgt tevens

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Laravel PHP developer in een jong team

Bedrijfsomschrijving Als je op zoek bent naar een werkplek waar plezier en uitdaging hand in hand gaan, dan is dit bedrijf de juiste keuze voor jou. Hier kun je werken aan uitdagende projecten en krijg je als developer veel verantwoordelijkheid. Het bedrijf waardeert kwaliteit boven kwantiteit en richt zich op het ontwikkelen van hoogwaardige applicaties en websites waar klanten enthousiast over zijn. Dit bedrijf is vooruitstrevend en streeft naar het leveren van de best mogelijke resultaten voor hun klanten. Als medior PHP ontwikkelaar met 3 jaar ervaring ben jij de persoon die we zoeken. Je krijgt hier de kans om

Bekijk vacature »

Mendix Ontwikkelaar - Vernieuwen van het applicati

Bedrijfsomschrijving De ontwikkelingen in de transportsector gaan razendsnel. Bij ons kun je een belangrijke rol spelen in deze sector. We streven ernaar om onze klanten te ontzorgen op het gebied van continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten. We willen dat onze klanten de veiligste vervoerders van Europa worden. Ons team werkt hard om deze ambitieuze doelstellingen te bereiken en we bieden een motiverende werkomgeving aan. We zijn op zoek naar zelfstarters met een focus op resultaat en beslissingsbevoegdheid. Functieomschrijving Als Mendix ontwikkelaar bij deze organisatie heb je een gevarieerde baan. Het applicatielandschap wordt vernieuwd en de “schade en

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Medior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »
Erik van Beek

Erik van Beek

14/08/2013 20:49:42
Quote Anchor link
Hoi allemaal,

Ik ben bezig een simpel 1 product winkeltje te schrijven. Gaat opzich prima maar loop nu tegen een raar probleem aan, en weet nu niet of dit een bug van mijn kant is, of een limiet op test betalingen. Ik heb de gratis variant van ideal genomen van Qantani ( http://www.easy-ideal.com/webwinkeliers/ )

Opzich werkt het prima, banken worden goed opgehaald, test betalingen gaan goed.. totdat het een te hoog bedrag word, dan komt er altijd 5 euro naar boven bij het afrekenen bij qantani.

Als ik mijn code return net voordat deze naar ideal gestuurt wordt en het order object print, zijn de prijzen in orde. Op het moment dat ik de return weghaal en 'm door laat schieten naar ideal dan komt weer die 5 euro terug. Het vreemde is dat dit alleen bij zeer hoge bedragen gebeurt.

Hieronder een stukje code met wat debug meuk erin:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
    $oOrder->tax = $this->oShoppingCart->getTax();

echo 'Aantal producten in wagen: '. $oOrder->amount .' <br />';
                echo 'Belasting is: '. $oOrder->tax . '<br />';                

$oOrder->discountused = 0;
                if(isset($_POST['usediscount']) && $_POST['usediscount'])
                    $oOrder->discountused = 1;

echo (!$oOrder->discountused ? 'Korting is niet gebruikt <br /><br />' : 'Korting is wel gebruikt <br /><br />');

if($this->oShoppingCart->item->oDiscount->discountpoints > customer::loadIdentity()->discountpoints)
                    $oOrder->discountused = 0;

echo (!$oOrder->discountused ? 'Korting is niet gebruikt <br /><br />' : 'Korting is wel gebruikt <br /><br />');

$oOrder->totalprice = $this->oShoppingCart->getTotalPrice() + $this->oShoppingCart->getTax() +  $oOrder->totalshippingcost;        

echo 'Totaalprijs zonder korting is:' . $oOrder->totalprice . '<Br />';

if($oOrder->discountused)
                    $oOrder->totalprice = ($oOrder->totalprice - $oOrder->oProduct->oDiscount->discountamount);

$oOrder->discountused == true ? 'Totaalprijs met korting is '.$oOrder->totalprice : '';

echo ($oOrder->discountused ? 'Prijs met korting is' . $oOrder->totalprice : '');

return;

De output hiervan als ik bijv 96 producten bestel :

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
Aantal producten in wagen: 96
Belasting is: 998.928
Korting is wel gebruikt

Korting is wel gebruikt

Totaalprijs zonder korting is:5762.478
Prijs met korting is 5757.478

Ik heb geprobeerd qantani geprobeerd te bereiken om te vragen of er mischien toch een limiet op het bedrag zit, maar kon ze helaas niet bereiken. Dus mijn vraag aan jullie is eigenlijk, hebben jullie ervaring met Qantani, zoja weet je mischien of er een limiet op zit?

Zit me nu al 2 dagen blind te staren en achter m'n oren te krabben, maar ik krijg het niet gefixt :(

---------
Edit, ben een klein beetje dom bezig. Heb een bedrag van 1000000 hard in de code gezet, en hij wil deze gewoon afrekenen. Bug zit dus aan mijn kant, waarschijnlijk is de prijs niet goed geformat boven een 1.xxx bedrag.

Excuses voor het openen van dit topic.

---

Nog een edit:

Bovenstaande bleek het geval. Om het bedrag netjes te krijgen op facturen gebruik ik de volgende functie :

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
function formatMoney($number, $fractional=true) {
    if ($fractional) {
        $number = sprintf('%.2f', $number);
    }
    while (true) {
        $replaced = preg_replace('/(-?\d+)(\d\d\d)/', '$1,$2', $number);
        if ($replaced != $number) {
            $number = $replaced;
        } else {
            break;
        }
    }
    return $number;
}

Deze maakt er een net leesbaar bedrag van, en zo stuurde ik het bedrag ook door naar Ideal, maar Ideal wil een float hebben, dus alles achter de komma rekende hij niet mee.

Aan de ene kant toch fijn dat ik het topic heb geplaatst, anders had ik er waarschijnlijk nog steeds niet uitgekomen haha.

Toevoeging op 14/08/2013 21:31:55:

Ik begin eigenlijk toch een beetje twijfels te krijgen over deze Ideal aanbieder, aangezien ik een foutief bedrag meestuurde en er vervolgens maar iets van word gemaakt. Een foutmelding of iets had hier mischien wel handig geweest.

Ik heb verder 0 ervaring met ideal, en heb deze gekozen omdat deze echt heel simpel in gebruik is en er geen abonnementskosten aan vast zitten.

Kan iemand me van jullie aan goede Ideal variant aanraden ? Ik schat zo'n 20-30 producten per maand te verkopen.
Gewijzigd op 14/08/2013 21:09:22 door Erik van Beek

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 04:32:11

Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

14/08/2013 22:59:30
Quote Anchor link
Qantani ken ik ook niet. (had er nog nooit van gehoord zelfs).

Ik zou dan voor Paytor gaan.
Is van Mollie, je kunt ook de Api van Mollie gebruiken. Is ook erg makkelijk, en geen setup/maandelijkse kosten.
Hier moet je het bedrag ook in centen doorsturen. Zo kan het dus nooit fout gaan met een komma/punt.
Gewijzigd op 14/08/2013 23:00:27 door Nick Dijkstra

Qantani Support

Qantani Support

15/08/2013 12:27:40
Quote Anchor link
Beste Erik

Goed om te horen dat je het probleem hebt gevonden en opgelost.
Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd een mailtje sturen naar [email protected]. We zullen je vraag dan altijd zo spoedig mogelijk beantwoorden. Onze helpdesk is daarnaast ook telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 op het volgende telefoonnummer: 050-2110169.

Met vriendelijke groet,

Ronald
Qantani Support

Danny L

Danny L

15/08/2013 12:36:27
Quote Anchor link
Ik heb altijd al gebruik gemaakt van TargetPay.com, naast iDEAL bieden ze ook veel andere betaalmethodes!

Voor een leesbaar bedrag kan je ook dit gebruiken:
Code (php)
1
number_format($mijnBedrag, 2, ',', '.');

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.