Query naar database vanuit uitklapframe

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Zand

Zand

27/04/2008 13:37:00
Quote Anchor link
Dag iedereen,

Ik heb nog maar weinig verstand van javascript, dus vroeg ik me af of jullie me zouden kunnen helpen met het volgende probleem.

Ik ben nu een tabel met uitklapframes aan het maken.
Zoals:

-Groep 1 (niveau 1)
*Item 1 (niveau 2)
*item 2 (niveau 2)

-Groep 2 (niveau 1)
*Item 3 (niveau 2)
*Item 4 (niveau 2)

Nou zou ik graag willen dat als de groepen worden uitgeklapt er een query verstuurd wordt naar de database met een waarde zoals 'groepid=groep 1' en alle items waarvan de groepid gelijk is aan groep 1 weer via javascript terug te krijgen in het uitgeklapte frame (wat onder het niveau van groep wordt getoond).

Mijn vraag aan jullie is of jullie misschien weten welke stukjes script er hiervoor nodig is en of er een goede handleiding bestaat om dit probleem op te lossen.

PHP hulp

PHP hulp

15/11/2024 14:12:11

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

27/04/2008 13:44:00
Quote Anchor link
Is het niet eenvoudiger om gewoon een net <ul><li> menu neer te zetten en dat met een stukje css om te zetten naar een uitklap menu?

Hipska BE

Hipska BE

27/04/2008 13:47:00
Quote Anchor link
idd, of eventueel ook met js (voor grafische schuif effectjes)

Zand

Zand

27/04/2008 17:25:00
Quote Anchor link
Het verbinden met gegevens uit de database is nu gelukt met een 'onclick' gebeurtenis :). Weet iemand toevallig nog een uitklapvenster die bij het aanklikken van meerdere groepen alleen maar de laatste groep toont en de anderen dus sluit?

Alvast bedankt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Zand

Zand

Zand

27/04/2008 19:26:00
Quote Anchor link
Iemand??? :S

Jesper Diovo

Jesper Diovo

27/04/2008 19:31:00
Quote Anchor link
Loop alles langs sluit. Open dan los de laatste. Niet zo moeilijk om zelf te bedenken lijkt me?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.