Query naar database vanuit uitklapframe
Zand
27/04/2008 13:37:00Dag iedereen,
Ik heb nog maar weinig verstand van javascript, dus vroeg ik me af of jullie me zouden kunnen helpen met het volgende probleem.
Ik ben nu een tabel met uitklapframes aan het maken.
Zoals:
-Groep 1 (niveau 1)
*Item 1 (niveau 2)
*item 2 (niveau 2)
-Groep 2 (niveau 1)
*Item 3 (niveau 2)
*Item 4 (niveau 2)
Nou zou ik graag willen dat als de groepen worden uitgeklapt er een query verstuurd wordt naar de database met een waarde zoals 'groepid=groep 1' en alle items waarvan de groepid gelijk is aan groep 1 weer via javascript terug te krijgen in het uitgeklapte frame (wat onder het niveau van groep wordt getoond).
Mijn vraag aan jullie is of jullie misschien weten welke stukjes script er hiervoor nodig is en of er een goede handleiding bestaat om dit probleem op te lossen.
Ik heb nog maar weinig verstand van javascript, dus vroeg ik me af of jullie me zouden kunnen helpen met het volgende probleem.
Ik ben nu een tabel met uitklapframes aan het maken.
Zoals:
-Groep 1 (niveau 1)
*Item 1 (niveau 2)
*item 2 (niveau 2)
-Groep 2 (niveau 1)
*Item 3 (niveau 2)
*Item 4 (niveau 2)
Nou zou ik graag willen dat als de groepen worden uitgeklapt er een query verstuurd wordt naar de database met een waarde zoals 'groepid=groep 1' en alle items waarvan de groepid gelijk is aan groep 1 weer via javascript terug te krijgen in het uitgeklapte frame (wat onder het niveau van groep wordt getoond).
Mijn vraag aan jullie is of jullie misschien weten welke stukjes script er hiervoor nodig is en of er een goede handleiding bestaat om dit probleem op te lossen.
PHP hulp
15/11/2024 14:12:11Arjan Kapteijn
27/04/2008 13:44:00Is het niet eenvoudiger om gewoon een net <ul><li> menu neer te zetten en dat met een stukje css om te zetten naar een uitklap menu?
Hipska BE
27/04/2008 13:47:00Zand
27/04/2008 17:25:00Het verbinden met gegevens uit de database is nu gelukt met een 'onclick' gebeurtenis :). Weet iemand toevallig nog een uitklapvenster die bij het aanklikken van meerdere groepen alleen maar de laatste groep toont en de anderen dus sluit?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Zand