query samen voegen
the master
31/01/2007 11:51:00Ik heb 2 queries.
Deze check de datase op alle voorkomende gegevens met de ingevoerde waarde in de tekstvakjes
$query= "SELECT * FROM vereniging WHERE ver_nr LIKE'%$ver_nr%'AND ver_naam LIKE'%$ver_naam%' AND
nm_adm LIKE '%$nm_adm%' AND pl_adm LIKE'%$pl_adm%' ;";
De volgende query controleerd of het ingevoerde nummer in het tekstvak ringnummer
valt tussen het begin en het einde van een reeks.
//$query="select * from vereniging where ver_nr = ( select ver_nr from ver_ring where '$ringnummer' between reeks_van and reeks_tot)";
ik heb bv reeks_van 1115 en reeks_tot 1125
als ik zoek op 1120 moet die de ver_nr geven waar 1120 tussen past.
deze queries werken ALLEEN heel goed, maar ik wil ze allebij uit kunnen voeren
zonder 2 knopjes te maken.
Deze check de datase op alle voorkomende gegevens met de ingevoerde waarde in de tekstvakjes
$query= "SELECT * FROM vereniging WHERE ver_nr LIKE'%$ver_nr%'AND ver_naam LIKE'%$ver_naam%' AND
nm_adm LIKE '%$nm_adm%' AND pl_adm LIKE'%$pl_adm%' ;";
De volgende query controleerd of het ingevoerde nummer in het tekstvak ringnummer
valt tussen het begin en het einde van een reeks.
//$query="select * from vereniging where ver_nr = ( select ver_nr from ver_ring where '$ringnummer' between reeks_van and reeks_tot)";
ik heb bv reeks_van 1115 en reeks_tot 1125
als ik zoek op 1120 moet die de ver_nr geven waar 1120 tussen past.
deze queries werken ALLEEN heel goed, maar ik wil ze allebij uit kunnen voeren
zonder 2 knopjes te maken.
PHP hulp
24/11/2024 11:02:49Robert Deiman
31/01/2007 12:28:00Code (php)
dus als je dan een reeks invult, dan pakt die de 2e query, als je die niet invult de 1e query, dat is al 1 oplossing.
Andere oplossing is:
the master
31/01/2007 12:54:00de tweede werkt niet, hij laad nog steeds standaard alle waarden zien :(
ga nu even de eerste testen
ga nu even de eerste testen