Quote knopje bij tutorials/scripts?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Niek s

niek s

04/11/2006 13:50:00
Quote Anchor link
Hey mensen,

Ik vroeg me eigenlijk af he.. waarom is er geen quote knopje bij de reactie van een tutorial of script? zo kan niemand eigenlijk makkelijk quoten..
Zou misschien toch handig zijn?

MvG,
Niek
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niek s

PHP hulp

PHP hulp

26/12/2024 01:35:06

Jelmer -

Jelmer -

04/11/2006 13:57:00
Quote Anchor link
Omdat de reacties bij een tutorial moeten slaan op de tutorial, niet op andermans reactie. Het forum is er om op elkaar te reageren. Anders gaan de reacties ook een soort van support-forum worden, terwijl ik persoonlijk al die vragen liever zie in het forum, en eventueel een link naar het topic in een reactie op PHPhulp.

Niek s

niek s

04/11/2006 14:16:00
Quote Anchor link
Jelmer schreef op 04.11.2006 13:57:
Omdat de reacties bij een tutorial moeten slaan op de tutorial, niet op andermans reactie. Het forum is er om op elkaar te reageren. Anders gaan de reacties ook een soort van support-forum worden, terwijl ik persoonlijk al die vragen liever zie in het forum, en eventueel een link naar het topic in een reactie op PHPhulp.

Dat is het tog al... toch? (ik bedoel dat er heel veel support wort gegeven in een tutorial_reactie_dinges)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.