raar apache probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie Als .NET developer wordt jij onderdeel van ons ICT team. In dit multidisciplinaire team ben jij samen met onze senior .NET ontwikkelaar en medior .NET ontwikkelaar verantwoordelijk voor ons ERP systeem. In dit systeem (Navision) ga jij leren ontwikkelen. Wij bieden jou dan ook een gedegen opleiding aan, samen met de ondersteuning van onze Senior .NET developer. Daarnaast ga jij aan de slag met ons portaal geschreven in Sharepoint. Verder ben jij verantwoordelijk voor EDI verkeer en het ontwikkelen binnen het ERP systeem en andere toepassingen en rapportages. Van jou wordt verwacht dat jij het proces goed leert kennen

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

Fullstack of back-end PHP developer

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

PHP developer - Digital Agency

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Hoofddorp. Binnen deze functie vervul je een onsite learning programma waarbij je aan de slag gaat met PHP en Laravel. Hierbij ben je voornamelijk werkzaam op verschillende klantlocaties en is het jouw taak om hun wensen en eisen

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer gezocht!

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het devlopmenttean. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met de

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

Senior front-end developer (React)

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren front-end developer. Als senior werk je nauw samen met 5 collega developers. Een klein scrum team dus, met korte lijnen waardoor jouw ideeën snel tot uitvoering gebracht kunnen worden. De huidige applicaties worden veelal ontwikkeld met o.a. React, Redux, TypeScript. Ze zijn echt op zoek naar een kartrekker in het team. Naast het meedenken over, opzetten en uitvoeren van bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Hierin nemen ze graag de tijd om mensen de ruimte te

Bekijk vacature »

Oracle APEX Ontwikkelaar (3.500-6.000 euro)

Bedrijfsomschrijving Ben jij een getalenteerde Oracle APEX ontwikkelaar met minimaal één jaar ervaring in het ontwikkelen van Oracle APEX-applicaties? Ben je gepassioneerd over het ontwikkelen van bedrijfskritische oplossingen en wil je werken bij een toonaangevend consultancybedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze organisatie beschikt over zowel inhouse als externe projecten, maar bovenal over een sterk team en netwerk van opdrachten waardoor jij jezelf verder kunt ontwikkelen. Het team bestaat uit een aantal junior en medior developers, maar vooral uit senioren. De business unit managers binnen het team zijn mensen die hun vak verstaan en zelf als Oracle APEX

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

C# .NET Ontwikkelaar ASP.NET

Samengevat: Deze werkgever is een inkooporganisatie. Ben jij een ervaren .Net ontwikkelaar? Heb je ervaring met .Net en C#? Vaste baan: C# .NET Developer .Net MBO HBO €3.100 - €4.300 Onze missie is: “Een essentiële bijdrage leveren aan het verlagen van de integrale kostprijs van de aangesloten groothandels, middels het bundelen van inkoopvolume en het creëren van synergie met en tussen de groothandels en leveranciers, met scherpe inkoopprijzen, goede handelscondities en gerichte dienstverlening als resultaat” Zij werken voor MKB klanten. Deze werkgever heeft veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij hun goed! De branche van dit

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als senior .NET ontwikkelaar en aankomend lead developer ben jij in één van de drie development teams verantwoordelijk voor het volgende: • Jij hebt een oogpunt op modernisering en bent verantwoordelijk voor de technische staat en architectuur van de applicatie; • Jij bent verantwoordelijk voor het reviewen van de technische haalbaarheid van verschillende onderwerpen; • Jij bent verantwoordelijk voor een goede aansluiting binnen het multidisciplinaire team en de bijbehorende taken; • Jij bent verantwoordelijk voor het aandragen van verbetervoorstellen en ontwikkelstandaarden in zowel de techniek als architectuur; • Jij bent meewerkend voorman en ondersteunt en coacht jouw team op

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/08/2017 22:38:47
Quote Anchor link
Hier zie ik geen IPv6 staan.....

Maar goed, ik gaf net wat tips om de boel opnieuw op te bouwen.
Misschien herstelt dit de boel wel.

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 19:39:43

Mike Visser

Mike Visser

24/08/2017 22:40:14
Quote Anchor link
hoe krijg ik nu die IPv6 erin dan ?

Toevoeging op 24/08/2017 22:40:54:

of moet ik nu in directadmin weer ipv6 ip eruit gooien en opnieuw toevoegen ?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/08/2017 22:44:18
Quote Anchor link
Zoals ik al zei: Probeer eens Apache te rebuilden via de commandline. Dit herstelt ook vaak een hoop narigheid.

Mike Visser

Mike Visser

24/08/2017 22:47:07
Quote Anchor link
dus gewoon even

cd /usr/local/directadmin/custombuild/
./build update
./build clean
./build apache

Ben van Velzen

Ben van Velzen

24/08/2017 22:47:26
Quote Anchor link
Wat hier staat is een configuratie voor een schone directadmin installatie, geen verdere hosts. Is er niet gewoon een full rebuild commando voor DA?

Mike Visser

Mike Visser

24/08/2017 22:54:39
Quote Anchor link
apache rebuild gedaan staat nog nix van ipv6 in vhosts

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/08/2017 23:24:06
Quote Anchor link
Ben van Velzen op 24/08/2017 22:47:26:
Wat hier staat is een configuratie voor een schone directadmin installatie, geen verdere hosts. Is er niet gewoon een full rebuild commando voor DA?

Ehh, nee? Je bouwt er gewoon Apache opnieuw mee op. De custombuild is eigenlijk het software-update-systeem van DirectAdmin.

Ik zou het niet weten, en je zou het bij je hosting of DirectAdmin support neer kunnen leggen. Ik heb het idee dat je onervaren bent, en teveel prutsen helpt je misschien wel dieper de problemen in.
Gewijzigd op 24/08/2017 23:25:08 door - Ariën -

Ben van Velzen

Ben van Velzen

24/08/2017 23:28:36
Quote Anchor link
Correct, in dit soort gevallen moet je altijd zorgen dat je een werkende backup hebt.

Mike Visser

Mike Visser

24/08/2017 23:31:09
Quote Anchor link
dus ik vraag hier hulp omdat het niet werkt jij geen aan doe ff rewrite dan zijn ineens me vhosts eruit en dan ben ik te onervaren

Ben van Velzen

Ben van Velzen

24/08/2017 23:37:08
Quote Anchor link
/me doet een snelle google
Probeer vanuit custombuild eens ./build rewrite_confs

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/08/2017 23:41:32
Quote Anchor link
Mike Visser op 24/08/2017 23:31:09:
dus ik vraag hier hulp omdat het niet werkt jij geen aan doe ff rewrite dan zijn ineens me vhosts eruit en dan ben ik te onervaren

Sorry, maar het is niet aanvallend bedoeld.
Maar ik heb alleen het idee, omdat je bepaalde basis-dingen niet wist. Misschien is het anders, maar het viel mij gewoon op.

Ben van Velzen

Ben van Velzen

25/08/2017 00:08:58
Quote Anchor link
Probeer eerst die rewrite_confs eens, dan kunnen we daarna eventueel verder kijken. Helaas is het lastig om van buitenaf te zien waarom ipv6 zich anders gedraagt dan ipv4.

Mike Visser

Mike Visser

25/08/2017 11:05:49
Quote Anchor link
Krijg net een mail vd host waar we de server hebben , ivp6 staat uit heb nu gegevens gekregen zal ze vanmiddag instellen dan zal het moeten werken lijkt me wel zal ik ze ook vragen of ze rewrite config uitvoeren als het dan niet werkt kunnen hun verder zoeken

Ik wil iedereen bedanken voor zijn hulp als het werkt laat ik het nog even weten

Gr Mike

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/08/2017 11:14:36
Quote Anchor link
Fijn dat ze ernaar gaan kijken.

Een klein verzoek: Zou je voortaan leestekens willen gebruiken in je berichten? Dat leest wat makkelijker voor ons. Alvast bedankt!

E vH

E vH

25/08/2017 12:52:28
Quote Anchor link
"ik heb totaal geen problemen maar als er meerdere mensen op de website komen die hier last van hebben verlies ik klanten.."
--> Besteed het uit, als je niet weet hoe je een server moet onderhouden.

Mike Visser

Mike Visser

25/08/2017 14:10:27
Quote Anchor link
lijkt me nog al moeilijk als ipv 6 niet aanstaat

E vH

E vH

25/08/2017 14:18:16
Quote Anchor link
Mike Visser op 25/08/2017 14:10:27:
lijkt me nog al moeilijk als ipv 6 niet aanstaat

Je bedoelt eigenlijk te zeggen:
- IPv6 staat aan
---> MAAR doordat de DNS records niet goed stonden (of niet ingesteld waren), kregen de mensen een standaard apache bericht te zien als zij over IPV6 surfden.

[punt]

En nee, het is niet iets anders.
Want als IPv6 uit zou staan--> zou het IPv4 het overnemen en vervolgens worden de A records ingeladen, i.p.v. AAAA :)

Dit geldt tevens ook voor e-mail en dergelijke, maar goed dat is een andere discussie.

Ik ben van mening dat IPv6 aan staat;
- en/of je AAAA records staan niet (goed) ingesteld
- je IPv6 resolved niet goed naar je host
--> want men ziet Apache tekst.

Mike Visser

Mike Visser

25/08/2017 14:35:53
Quote Anchor link
nee op mijn dedicated server stond totaal geen IPV6 zei de hoster waar we de dedicated server huren , ipv6 stond wel aan bij pcextreme daar staan de AAA records tot op heden nog niet goed..

Pagina: « vorige 1 2 3

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.