Raar iets bij weergave array in tabel
Ik probeer een aantal resultaten uit sessie array via een query weer te geven in een html tabel. Als er nog geen result is dan print ik een echo anders de tabel.
Maar nu zakt mijn tabel bij meer resultaten?
Nu probeer ik dit al de hele middag op te lossen maar kom er niet uit snap het gewoon niet wat er mis kan zijn.
Als ik de "witruimte" boven de tabel selecteer dan zijn dit 12 regels en de selectie kan als ik verder sleep ook alle resultaatregels in tabel omvatten??
Ik heb dit getest met meerdere dingen in de aray en de witregels zijn evenredig aan het aantal regels in de tabel * aantal resultaatkolommen
Het is erg lastig uit te leggen en de code is nogal veel.
Voor een voorbeeld kijk op:
Linkje naar de pagina
bestel een produkt en dan nog 1 dan zie je wat ik bedoel.
Hoop dat iemand wet wat hier aan de hand is?
BuNNY : Linkje gemaakt :)
Gewijzigd op 27/09/2004 11:02:00 door Kees
Ik kan niets bestellen ...
D@rk:
Ik kan niets bestellen ...
??
Als je op een afbeelding klikt dan krijg je toch een popup met een bestelknopje onderin?
Of heb je een popupbloker aanstaan?
In firefox werkt eea niet moet ik nog uitzoeken waarom niet: op de een of andere manier worden de sessie variabelen niet doorgegeven
Gewijzigd op 26/09/2004 20:18:00 door kees
post je code eens want ik word hier niet wijzer uit..
Quote:
In firefox werkt eea niet moet ik nog uitzoeken waarom niet: op de een of andere manier worden de sessie variabelen niet doorgegeven
Dan is er dus iets mis met de code.
Firefox gaat (volgens mij, hehe) wel volgens de officieele w3c standaard.
dat sessie variable niet doorgegeven worden kan toch niks met firefox te maken hebben of maak ik nu een denk fout?
Onder wijnwinkel krijg ik enkel 'winkelwagentje' te zien en klik ik erop krijg ik volgende foutmelding :
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/html/grootvertroue_sessie/winkel/winkelwagentje.php on line 19
Als ik trouwens op wijn van de maand klik dan krijg ik:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/html/grootvertroue_sessie/winkel/wijnvdmaand_1.php:2) in /var/www/html/grootvertroue_sessie/winkel/wijnvdmaand_1.php on line 2