radiant cms - one.com
Bart Roelofs
15/06/2011 19:32:40hey,
ik wil een simpel, gratis, en toch gebruiktvriendelijk cms system op een website zetten. nu kwam ik bij radiant cms. iemand bekend met dit?
https://github.com/radiant/radiant/wiki
hier staan hosts die het ondersteunen (of zoiets). meer kan ik er niet van maken,
maar weten jullie of het ook gewoon bij one.com werkt, aangezien het een gewoon script is moet dat toch ook lukken?
Groeten
ik wil een simpel, gratis, en toch gebruiktvriendelijk cms system op een website zetten. nu kwam ik bij radiant cms. iemand bekend met dit?
https://github.com/radiant/radiant/wiki
hier staan hosts die het ondersteunen (of zoiets). meer kan ik er niet van maken,
maar weten jullie of het ook gewoon bij one.com werkt, aangezien het een gewoon script is moet dat toch ook lukken?
Groeten
PHP hulp
03/12/2024 18:11:58Bart Roelofs
15/06/2011 21:50:54ik heb even de live hulp optie van one.com gebruikt. was even vergeten dat die er was. het is niet mogelijk, helaas...
Groeten
Groeten
Joris van Rijn
15/06/2011 22:49:54Volgens mij is deze cms afgekeken van frogcms, het lijkt iig heel veel op elkaar.
Ik zat ook bij one.com, en het heeft een slechte service naar mijn mening. Ze hielpen me niet met problemen en ze bieden gebrekkige hosting aan.
O wacht, nu zie ik het. Volgens mij is dit niet voor php geschreven maar voor pearl of ruby of dergelijke. FrogCMS is hetzelfde maar dan geschreven in PHP.
Met FrogCMS heb ik goede ervaringen! Een aantal van mijn sites draaien er op. Zeker een aanrader!
Ik zat ook bij one.com, en het heeft een slechte service naar mijn mening. Ze hielpen me niet met problemen en ze bieden gebrekkige hosting aan.
O wacht, nu zie ik het. Volgens mij is dit niet voor php geschreven maar voor pearl of ruby of dergelijke. FrogCMS is hetzelfde maar dan geschreven in PHP.
Met FrogCMS heb ik goede ervaringen! Een aantal van mijn sites draaien er op. Zeker een aanrader!
Jelmer -
15/06/2011 23:08:39FrogCMS, aah, doet me denken aan Wolf CMS en inderdaad Wolf CMS is een fork.
Als ik zo op github kijk wordt FrogCMS niet meer actief onderhouden, en Wolf CMS wel.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, wel goeie dingen over gehoord.
Als ik zo op github kijk wordt FrogCMS niet meer actief onderhouden, en Wolf CMS wel.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, wel goeie dingen over gehoord.
Gewijzigd op 15/06/2011 23:10:25 door Jelmer -
Erik van de Locht
15/06/2011 23:22:16Bart,
Je bent er van op de hoogte dat deze CMS gebouwd is op Ruby on Rails en dus een host nodig heeft met Rails geinstalleerd? Een simpele PHP host gaat niet voldoen.
Je bent er van op de hoogte dat deze CMS gebouwd is op Ruby on Rails en dus een host nodig heeft met Rails geinstalleerd? Een simpele PHP host gaat niet voldoen.
Bas IJzelendoorn
16/06/2011 00:48:20Bart Roelofs
16/06/2011 07:21:53hmmm, maar mijn klant zou een cms fijn vinden... maar misschien kan ik er aan het eind van het jaar zelf een maken... ;)
Groeten
Groeten