radio stream op het forum

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ritch

ritch

12/10/2004 21:33:00
Quote Anchor link
volgende vraag

ik wil op de achtergrond van het forum een stream van een internet radio horen is dat mogenlijk welke bestand moet ik daar voor aanmaken???

PHP hulp

PHP hulp

05/11/2024 17:26:50

Alfred -

Alfred -

12/10/2004 21:34:00
Quote Anchor link
Zet gewoon je winamp (of desnoods win media player) open en luister naar je favo radio?

Ritch

ritch

12/10/2004 21:42:00
Quote Anchor link
nee dat bedoel ik niet

Dat op mijn forum iedereen mijn stream kan horen ;)

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

12/10/2004 21:46:00
Quote Anchor link
Vraag je eerst af of je bezoekers het op prijs zullen stellen als ze lekker een muziekje aan hebben en jouw forum gaat er doorheen scheeuwen.

Vraag je verder af of het slim is. Een forum vraagt vaak nieuwe pagina's op (posten, wijzigen, lezen, ga maar door). Elke keer moet de stream opnieuw verbinden met de server.

Doe het beter in een pop-up. Dan kunnen mensen zelf beslissen of ze het willen en de stream hoeft niet elke keer te verbinden.

Elwin

Baken

Baken

12/10/2004 21:46:00
Quote Anchor link
Ik denk dat je dan het beste gewoon links naar kunt leggen naar de live pagina's. Dan kunnen mensen ook nog kiezen!
Anders moet je gewoon het scripje met bijvoorbeeld windows media player gebruiken.

Maar ik zou gewoon linken!
( Hier heb je al een link: http://www.noordzeefm.nl/pages/player/live) :-)

Ritch

ritch

12/10/2004 21:57:00
Quote Anchor link
oke oke

En hoe maak je zo'n script

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.