radiobutton vooraf vullen met voorgaande keuze
john Fuijkkink
03/06/2013 09:34:05Het is mij gelukt om verbinding te maken met een database en via radio buttons informatie naar mijn colom te versturen
nou heb ik een enquete waarbij de geenqueteerde de volgende maand zijn wijzigingen gaat doorgeven
de vraag is nu kan ik de radio button alvast de invoer van de vorige keer laten zien
of wel als in record 1 selectie vakje 2 is opgeslagen dat dit wordt weergegeven bij opnieuw openen van de pagina.
dit is voor mij en de gebruiker handig zodat alleen de mutaties worden aangepast.
alvast bedankt voor de hulp
nou heb ik een enquete waarbij de geenqueteerde de volgende maand zijn wijzigingen gaat doorgeven
de vraag is nu kan ik de radio button alvast de invoer van de vorige keer laten zien
of wel als in record 1 selectie vakje 2 is opgeslagen dat dit wordt weergegeven bij opnieuw openen van de pagina.
dit is voor mij en de gebruiker handig zodat alleen de mutaties worden aangepast.
alvast bedankt voor de hulp
PHP hulp
17/11/2024 14:24:27Kris Peeters
03/06/2013 11:24:25Zoals je de gegevens de eerste maand hebt opgeslaan, kan je ze op maand 2 gebruiken om de radio's in te vullen.
-Is dat een site waarbij de gebruiker geregistreerd en ingelogd is?
-Wordt die bevraging de eerste keer opgeslaan in de database, met de value* en met de id van de gebruiker? Toon eens
* O ja, wordt de value (bv. 'groen', 'geel', ...)van de radio of de index (0, 1, 2, ...) opgeslaan?
Als de index wordt opgeslaan, wordt het gemakkelijker om achteraf de radio terug goed te zetten.
-Is dat een site waarbij de gebruiker geregistreerd en ingelogd is?
-Wordt die bevraging de eerste keer opgeslaan in de database, met de value* en met de id van de gebruiker? Toon eens
* O ja, wordt de value (bv. 'groen', 'geel', ...)van de radio of de index (0, 1, 2, ...) opgeslaan?
Als de index wordt opgeslaan, wordt het gemakkelijker om achteraf de radio terug goed te zetten.
Gewijzigd op 03/06/2013 11:31:02 door Kris Peeters
john Fuijkkink
03/06/2013 12:03:45Ben nog is een vrij premature fase
Bedoeling is inloggen van d gebruiker en elke gebruiker krijgt een eigen database
Toevoeging op 03/06/2013 12:04:36:
De index wordt opgeslagen
Bedoeling is inloggen van d gebruiker en elke gebruiker krijgt een eigen database
Toevoeging op 03/06/2013 12:04:36:
De index wordt opgeslagen