Rank lijst

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developer - Draag bij aan de maatschappij!

Bedrijfsomschrijving Wil jij als applicatieontwikkelaar deel uitmaken van een gedreven ontwikkelteam en werken aan innovatieve producten? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die samen met ons de technische ondergrond van onze producten verder wil ontwikkelen met behulp van PHP. Met jouw expertise geef je de finishing touch aan onze producten om jezelf steeds opnieuw weer te verrassen. Functieomschrijving Bij ons staan innovatie en creativiteit centraal. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste PHP ontwikkelaar die nieuwe ideeën en inzichten kan inbrengen en daarmee zichzelf en het team verder kan laten groeien.

Bekijk vacature »

.NET developer WO niveau voor predictive software

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf uit Den Bosch is om precies te zijn 15 medewerkers groot en ze ontwikkelen (predicitve) planning software. Dit doen zij voor allerlei mooie en bekende organisaties (bierbrouwerijen, gemeentes, oliemaatschappijen en diverse multinationals). Wegens meer en grotere vraag vanuit de klanten komen er nu posities vrij voor onder andere een .NET developer. Het bedrijf is goed met openbaar vervoer te bereiken. Functieomschrijving Je komt hier te werken in een team van 3 .NET developers en bent betrokken bij het gehele ontwikkelproces. Dus van idee naar ontwerp en van ontwikkeling tot testen en implementatie. Bij voorkeur ben je niet

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Medior/senior Fullstack developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Senior Fullstack developer wanted! (C#, Java, Angu

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Als Front end developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

C# ontwikkelaar

Functie omschrijving Werk jij graag met C# en het .NET framework in een leuk familiebedrijf? Lees dan snel verder! Jouw takenpakket hierbij is: Je gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving (ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de omgeving van Best en is een echt familiebedrijf. Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met

Bekijk vacature »

Full Stack PHP Developer

Functieomschrijving Ervaren PHP Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT team van een organisatie in de regio Ermelo gaat versterken. Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die deze innovatieve organisatie nog een stap verder gaat brengen. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je bent verantwoordelijk voor het samenwerken met een externe partij het is hierbij jouw taak om deze partij uit te dagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie Als Senior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in ons Research & development team. Ons team bestaat uit 17 collega’s! Wij zijn momenteel druk bezig met het opzetten van een geheel nieuwe architectuur voor een nieuw product. Hierbij maken wij o.a. gebruik van VS2022 en .NET 6.0. Jouw functie is dan ook voornamelijk backend georiënteerd bij ons. Aangezien wij meetapparatuur ontwikkelen voor de chemische industrie is het ook erg belangrijk om kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor de besturing hiervan. Verder ben jij verantwoordelijk voor het designen, implementeren en testen van nieuwe features. Ook zorg jij voor toekomstbestendige

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen, implementeren en testen van PHP-oplossingen en Apps voor klanten en bedrijfsprocessen; Opstellen van requirements en uitwerken van de oplossingen; Testen van software en borgen van een soepele overdracht, inclusief documentatie; Proactief adviseren vanuit eigen expertisegebied over ontwikkelingen en verbeterpunten in technische toepassingen en processen binnen de organisatie. Hier ga je werken De organisatie is een ambitieuze en vooruitstrevende speler in de markt in de regio Rotterdam. Ze zijn de snelst groeiende in hun branche. Met een excellent aanbod en service willen zij de beste keuze zijn voor hun bestaande en nieuwe klanten. Dit alles doen

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer met Laravel ervaring! Voor een groeiende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP developer met Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten in een specifieke markt. Als PHP developer ben je samen met een gemotiveerd team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het innoveren van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Als software developer ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Om

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

02/03/2004 13:10:00
Quote Anchor link
Hallo.

Ik zoek een ranklijst voor score's, als je de
punten invoerd dat hij dan ook die persoon
gelijk op die plaats zet....

Ik hoop dat dat bestaat.....

Het mag in PHP.
Groetjes Clement

PHP hulp

PHP hulp

26/11/2024 15:51:18

02/03/2004 13:14:00
Quote Anchor link
nou zoekze he ik weet niet wat wij hebben aan de info dat jij die zoekt maar leuk voor je ja dat je zoekt ;) (ehum hahaha)

Arend a

Arend a

02/03/2004 15:27:00
Quote Anchor link
-snipdubbelpost-
Gewijzigd op 02/03/2004 15:29:00 door Arend a

Arend a

Arend a

02/03/2004 15:28:00
Quote Anchor link
Lieve Celement. Op bassie na zitten hier geen telepaten. We kunnen niet aan de sterren zien wat je wilt, en de kans dat we goed raden wat je wilt is gering, en tijdrovend. Als je wilt dat we je helpen, mag je iets specifieker zijn:

[o] Wat heb je al?
[o] "als je punten invoerd dat hij dan ook die persoon gelijk op die plaats zet" bevat maarliefst 3 onduidelijkheden:
'Als je punten invoerd' => Waar invoeren? Wat voor 'punten'?
'Hij'? => Wie is hij?
'op die plaats' => Op welke plaats?

Denk eerst eens technisch na over hoe je het wilt uitvoeren, en ga dan eens vragen of iets soortgelijks bestaat.
Gewijzigd op 02/03/2004 15:29:00 door Arend a

02/03/2004 15:47:00
Quote Anchor link
Het gaat over punten scores voor een wedstrijd
schieten.... mijn baas vroeg dat aan mij...

Dus bijvoorbeeld: als je punten invoerd, dat hij dan gelijk die persoon op de juiste plaats zet...
dat dus voor meerdere personen in een lijst...

Snappie?

Anders mail je maar naar: [email protected]

Hartelijk dank alvast...

Mitch X

Mitch X

02/03/2004 16:42:00
Quote Anchor link
Je wilt een systeem met punten die auto gerangschikt worden van hoog naar laag. Wat weet je al? Wat heb je al? Welke ervaring heb je?

02/03/2004 17:13:00
Quote Anchor link
Van php weet ik helemaal niet... of is dat niet wat je bedoeld...

Het moet een nieuw systeem zijn... het begint dus pas te lopen met die punten... en wat mitch zij moet ik inderdaad hebben.. op internet is dat niet te vinden....

Mitch X

Mitch X

02/03/2004 19:03:00
Quote Anchor link
Wat ik zij ? :P

... Volgende vragen:
[1] Wie moet de punten invoeren (jij, iedereen?)?
[2] Waar wil je de punten invoeren (MySQL db?)?
[3] Hoe wil je ze in vullen of laten vullen? (admin page?)?

02/03/2004 19:06:00
Quote Anchor link
Nee niet door iedereen.... 1 iemand die dat mag doen..... en mysql zegt me niet zoveel... maar het zal wel goed zijn.....

En een admin page zal ook wel goed zijn jah...

Maar nu ben ik nog niet verder hiero....
Bestaat dit of verdoe ik mijn tijd nu hier????

Groetjes

Eris -

Eris -

02/03/2004 19:10:00
Quote Anchor link
Ligt aan hoe je het wilt doen
Als je een database werkt is het het heel makkelijk. Dus meer info aub

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

02/03/2004 19:53:00
Quote Anchor link
Quote:
Anders mail je maar naar: [email protected]

*snif* *snif* .. Hee, daar gaat weer een spamrobot! :D
Maar even wat anders. De bedoeling van een forum is dat mensen samen een discussie kunnen opbouwen naar aanleiding van een vraag en de daarop gegeven antwoorden [1]. Je hoeft dus niet te verwachten dat veel mensen antwoord per mail gaan geven.

Quote:
Maar nu ben ik nog niet verder hiero....
Bestaat dit of verdoe ik mijn tijd nu hier????

Je verdoet je tijd niet hoor. Integendeel zelfs! Door de reacties die je hier hebt gekregen heb je in ieder geval geleerd hoe je je vraag duidelijker moet stellen. En dat is iets wat je baas toch ook wel leuk vind? Een beetje communiceren kan nooit kwaad.

Een systeem wat jij bedoeld bestaat vast en zeker wel. Alleen het zal er niet op maat zijn. De ene wilt namelijk een hyperlink kunnen 'raten' en de andere (jij) een naam. De ene wil drie punten omhoog, de andere weer 1. Dus op basis van al aardig wat scripts zou je een script kunnen maken. Zaak is het natuurlijk wel dat je enige ervaring met PHP hebt.

Maar je zal meer informatie moeten geven over de technieken die je baas je ter bechikking stelt. Je zal ergens je gegevens (naam, aantal punten) op moeten slaan. Anders kan je ze net zo goed in een statisch HTML-document zetten.

Elwin

[1] Aldus Van Dale: http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=forum

[Edit: Typo]
Gewijzigd op 02/03/2004 19:55:00 door Elwin - Fratsloos

14/06/2004 20:21:00
Quote Anchor link
ik heb een game die een highscore + naam post naar een bestand dus geen mysql maar hoe rangschik ik die van hoogste score naar laagste? kan dat met tekstbestand of moet dat met mysql?

Bram Z

Bram Z

14/06/2004 20:26:00
Quote Anchor link
JE zal een antwoord krijgen van de spambots :D

B a s
Beheerder

B a s

14/06/2004 23:19:00
Quote Anchor link
Quote:
*snif* *snif* .. Hee, daar gaat weer een spamrobot! :D

Straks is dat verleden tijd :p

Mitch X

Mitch X

15/06/2004 10:36:00
Quote Anchor link
En waar0m dan? :)

B a s
Beheerder

B a s

15/06/2004 10:42:00
Quote Anchor link
email adressen worden auto omgezet in gifjes..

Arend a

Arend a

15/06/2004 11:22:00
Quote Anchor link
Gifjes nog wel.

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

15/06/2004 13:47:00
Quote Anchor link
Quote:
email adressen worden auto omgezet in gifjes..
Cool.

ELwin

Frisbee

Frisbee

15/06/2004 17:52:00
Quote Anchor link
is nog niet wat ik zoek :(

zal een makkelijker voorbeeld geven

heb een tabel met naam, score1, score2, score3

nu wil ik een lijst maken met wie het hoogste totaal heeft.. kan dat??

of moet ik perse een veld met totaalpunten maken??

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.