Rank systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Bjorn

bjorn

21/11/2006 20:14:00
Quote Anchor link
Eay eay,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een script dat je gewoon overal zou kunnen include. of op ene of andere manier bij je site kan adden. Met een rank systeem. dus dat je cijfer van 0-10 kan geven of van 1-10 en dat er dan een gemiddelde word berekend en weergegeven. Wat je ook vaak ziet bij foto's om die te ranken. Maar dat wil ik niet.. ik wil het gewoon los hebben zodat ik het meerdere malen op dezelfde site kan toevoegen. Alvast bedankt

PHP hulp

PHP hulp

08/11/2024 02:29:47

Rick

rick

21/11/2006 20:16:00
Quote Anchor link
Dit is mijn ranking script voor me game

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
<?php
[code]<?
$tt
= 500;
if($this_user->crew != 0 && $this_user->crewrank != 1) {
  $c    = mysql_query("SELECT * FROM crews WHERE id = '$this_user->crew'");
  $crew = mysql_fetch_object($c);

$l    = mysql_query("SELECT * FROM users WHERE id = '$crew->leader'");
  $lead = mysql_fetch_object($l);

$tt = $lead->rank;
}

if($this_user->rank == 0 && $this_user->exp > 150 && ($this_user->rank + 1) < $tt) {
  $query = ("UPDATE users SET rank = 1 WHERE id = '$this_user->id'");
  mysql_query($query);
  event($this_user->id, "You have ranked to ".to_rank(1)."!", $tijd);
}

if($this_user->rank == 1 && $this_user->exp > 300 && ($this_user->rank + 1) < $tt) {
  $query = ("UPDATE users SET rank = 2 WHERE id = '$this_user->id'");
  mysql_query($query);
  event($this_user->id, "You have ranked to ".to_rank(2)."!", $tijd);
}

if($this_user->rank == 2 && $this_user->exp > 600 && ($this_user->rank + 1) < $tt) {
  $query = ("UPDATE users SET rank = 3 WHERE id = '$this_user->id'");
  mysql_query($query);
  event($this_user->id, "You have ranked to ".to_rank(3)."!", $tijd);
}

if($this_user->rank == 3 && $this_user->exp > 1250 && ($this_user->rank + 1) < $tt) {
  $query = ("UPDATE users SET rank = 4 WHERE id = '$this_user->id'");
  mysql_query($query);
  event($this_user->id, "You have ranked to ".to_rank(4)."!", $tijd);
}

?>

Bjorn

bjorn

21/11/2006 20:44:00
Quote Anchor link
Neej neej neej.. Dit is niet wat ik bedoel.. ik bedoel zegmaar een systeempje dat je Dingen kan beoordelen.. op schaal van 1 op 10.. dus dat je bijvoorbeeld 2 keer een 10 wordt gegeven en 2 keer een 5 dat de uitkomst dan 7,5 is (als ik het goed berekend heb :P)

Zim Zim

Zim Zim

21/11/2006 20:47:00
Quote Anchor link
Wat weet je van PHP? Kan helemaal zelf....
waar wil je gebruik van maken? een database? iets anders? maar het principe is simpel.

Je laat iemand stemmen (schaal 1 tot 10), die waarde kan je invullen in de database. Dan tel je hoeveel mensen erop een cijfer hebben gegeven, en tel je alles op en dan deel je dat door elkaar. En dan heb je je gemiddelde...

Kan je zoiets zelf maken? met of zonder onze hulp?

Bjorn

bjorn

21/11/2006 21:13:00
Quote Anchor link
Nou ik kan de basis van php in princiepe wel.. maar zogauw er een database bij komt kijken snap ik er niet meer zoveel van. Als ik weet hoe ik de gegevens van bijvoorbeeld een simpele html form naar een database kan krijgen. En hoe ik daar vervolgens weer mee kan verder rekenen. Dan weet ik in prenciepe genoeg. Dus eigenlijk heb ik jullie hulp hard nodig. Want ik ben nog een beginner op het gebied van php. ik weet wel hoe ik de gegevens uit een form naar een variabel moet laten verwerken. Ik hoop dat je nu een goede schatting hebt van mijn niveau.
Het liefste zou ik het natuurlijk grotendeels zelf maken. maar daar zou ik dan in ieder geval jullie hulp bij nodig moeten hebben.
Alvast bedankt voor jullie reactie's
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door bjorn

Bjorn

bjorn

22/11/2006 20:12:00
Quote Anchor link
Ik heb besloten het scipt zelf te gaan schrijven :P. Als het af is zal ik het natuurlijk gaan laten zien bij de beginner scriptjes.. Ik heb het systeem al door het het werkt met het invoeren van gegevens in een database.. en het er vervolgens weer uithalen. Als ik hulp nodig heb laat ik het wel weten in het php gedeelte ;)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.