Rare Headers Already Sent

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Medior .NET developer

Functie Jij gaat als Medior .NET ontwikkelaar aan de slag in ons scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om onze spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als medior .NET developer ga jij werken aan een technisch hoogwaardig platform welke bezoekerspieken verwerkt van tienduizenden tot honderdduizenden gebruikers per minuut! Ons scrumteam werkt in drie wekelijkse sprints en wij beginnen iedere ochtend met een stand-up. Jij werkt bij ons met C# .NET, .NET Core, React.JS, Xamarin, Azure, Docker en Kubernetes. Wij hechten enorm veel waarde aan het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve code. Zodra jij de

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

C#.NET Developer Jr. Functie

Functie omschrijving Bouw jij graag aan applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren? Wij zijn op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar in regio Breda die hier graag een steentje aan bijdraagt! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je krijgt veel vrijheid in de keuze van de technieken die je gaat gebruiken. Uiteraard wel binnen de gestelde kaders, en door gebruik te maken van het .NET platform. Je gaat aan de slag met de ontwikkeling van een nieuwe module binnen de WMS suite van dit bedrijf. Deze "carrier" module gaat er voor zorgen dat de selectie van een vervoerder volledig

Bekijk vacature »

Front-End Developer

As a Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Front-End Developer at Coolblue? As a Front-End Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present these within the team. You also take pride in your work and welcome any feedback. Would you like to become a Front-End Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Als Java Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van nieuwe en bestaande webservices; Het uitbreiden van functionaliteiten binnen de producten- en dienstenportefeuille; Het werken aan gegevensuitwisseling met bijvoorbeeld SOAP; Testen van frameworks met gebruik van UNIT en Selenium. Hier ga je werken De organisatie waar je komt te werken is een semi-overheidsinstelling, gesitueerd in Utrecht en zorgt voor een goede samenwerking tussen verschillende overheidsinstanties. Het is een familiaire club die gaat voor kwaliteit en langdurige relaties. Zo zorgen zij ervoor dat er op grote schaal vertrouwelijke informatie tussen verschillende overheidsinstellingen wordt uitgewisseld. Hun werk zorgt

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving Op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen PHP? Lees dan snel verder! Wij zoeken een ervaren PHP developer die binnen een organisatie gaat functioneren als verlengstuk van de klant. Wij zoeken voor deze iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme en plezier aanvliegt. Verder moet je instaat zijn om je tijd goed te managen omdat je aan meerdere projecten tegelijkertijd werkt. Je werkt met de nieuwste technieken en tijdens deze uitdaging werk je veel samen met de front-end developers van deze organisatie. Wij zoeken iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd de beste wilt zijn. Bedrijfsprofiel Waar ga

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Als Front end developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Applicatiebeheerder/ Ontwikkelaar

Dit ga je doen - Verantwoordelijkheid dragen voor het complexe applicatielandschap; - Schakelen met eindgebruikers en leveranciers; - Verdeling in werkzaamheden tussen dagelijks beheer ontwikkelen; - Het analyseren van de behoeften van gebruikers en het vertalen hiervan naar functionele specificaties voor de applicaties; - Actief bijdragen aan het leveren van passende oplossingen voor het applicatielandschap. Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de regio van Amsterdam is een van de meest toonaangevende mediaorganisaties in Nederland. Door de organisatiecultuur krijg jij veel ruimte om initiatief te nemen en zelfstandig aan het werk te gaan. Samen met het IT team zorg

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

C# .NET Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Arnhem gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Als C# .NET Developer binnen dit bedrijf houd je je niet alleen bezig met het verbeteren van

Bekijk vacature »

Software Developer C# / ASP .Net

Functie omschrijving Ben jij een software ontwikkelaar die bekend is met termen ASP .NET, C# en SQL? Lees dan snel verder! Voor een bedrijf binnen de agrarische sector zijn wij namelijk op zoek naar een zelfstandige, enthousiaste en proactieve Software Developer die open staat voor een afwisselende functie met veel uitdaging. Binnen deze organisatie ben jij als Software Developer samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Hierbij draag jij bij aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor: Schatten

Bekijk vacature »

Randstad B.V.- Freelance Senior Fullstack Develope

Startdatum: 01.05.2023 Richttarief: € 75,00 - €85,00 Duur van de opdracht: 1 jaar Uren per week: 40 Werkmodel: Hybride, dinsdag en donderdag aanwezig op kantoor in Diemen en meer wanneer dit nodig is. Functieomschrijving: De ideale kandidaat gaat onderdeel uitmaken van een junior team binnen het foundation domein. Vanuit het foundation domein werkt dit team samen met andere foundation teams en teams uit het online domein (professionals B2B en B2C) voor het bouwen en integreren van HRM functionaliteiten (verlof en benefits) in de persoonlijke portal van Interim Professionals. Er is meer backend werk dan frontend, maar kandidaat moet beiden leuk

Bekijk vacature »
PHP erik

PHP erik

01/05/2006 08:07:00
Quote Anchor link
Ik heb gisteren even een script van Lotte bekeken omdat 'ie een headers already sent melding gaf. Nu weet ik dit altijd op te lossen, maar in dit geval is het heel raar. Ik heb even het volgende scriptje laten uitvoeren en het geeft nog steeds de foutmelding. Script (geen spaties en enters ervoor):

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
session_start();
echo 'Testje';
?>

Quote:
Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /path/test.php:1) in /path/test.php on line 2

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /path/test.php:1) in /path/test.php on line 2
Testje

Er wordt niks geinclude, als het goed is ook geen htaccess Handlers, geen toegevoegde reclame, geen frames, echt helemaal niks anders.

Iemand enig idee? Ik ben erg nieuwsgierig.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP erik

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 13:32:56

ArendJan

ArendJan

01/05/2006 08:17:00
Quote Anchor link
Dat is heel raar...

En het maakt ook niet uit als je de echo met quotes doet?

Ik zeg maar wat, want eigenlijk snap ik niet hoe tie een probleem kan geven...

PHP erik

PHP erik

01/05/2006 08:24:00
Quote Anchor link
De echo heeft quotes :S
Maar dat kan sowieso niet uitmaken. De echo is al ná de melding, dus is niet relevant.

Niels Beckers

Niels Beckers

01/05/2006 08:24:00
Quote Anchor link
Erik bij mij werkt het gewoon :s maar zou het niets te maken hebben met de php versie ofzo?

PHP erik

PHP erik

01/05/2006 08:26:00
Quote Anchor link
Ik denk dat het inderdaad met serverinstellingen te maken moet hebben, maar welke? De sessiondir in php.ini o.i.d.?

Niels Beckers

Niels Beckers

01/05/2006 08:33:00
Quote Anchor link
Als je wil kan je jou instellinge vergelijke met die van mij (host topservers)
klik

Jelmer -

Jelmer -

01/05/2006 08:39:00
Quote Anchor link
Even wat standaard-oplossingen afgaan:
error_reporting(E_NONE); geprobeerd?
ob_start() geprobeerd?

IK denk eerlijk gezegd dat het een of andere gesmoorde foutmelding is van PHP. De foutmelding is vervangen door een spatie, of een enter, of misshien wel niets, maar hij komt er toch uit. Van die PHP init errors.

Misschien dat je nog kan proberen om in een htaccess bestand de automatische output buffering van PHP aan te zetten.

PHP erik

PHP erik

01/05/2006 09:04:00
Quote Anchor link
Hmm gelukkig is het niet daadwerkelijk op mijn server, maar ik ben nieuwsgierig en help andere PHPhulpers graag (in dit geval lotte).

Ik vind het inderdaad ook een erg apart probleem...

ArendJan

ArendJan

01/05/2006 09:34:00
Quote Anchor link
En als je nu eerst een session_start in je pagina zet en dan een echo ? wat doet ie dan?
dus:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php

session_start();

?>

<?php

echo 'testje';

?>

Geef tie dan ook de error?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door ArendJan

PHP erik

PHP erik

01/05/2006 09:38:00
Quote Anchor link
Lieveschat, die echo is irrelevant, neem dat van mij aan.

ArendJan

ArendJan

01/05/2006 09:40:00
Quote Anchor link
Ik ben niet lief en ook niet schattig... maar goed, ik zei maar wat, maar het ligt dus aan je PHP versie?

Ik vindt het maar stom, al die verschillende browsers en versies en weet-ik-veels...

PHP erik

PHP erik

01/05/2006 09:42:00
Quote Anchor link
ArendJan:
Ik ben niet lief en ook niet schattig...
Haha, sorry. Ik vind je best aardig hoor.

ArendJan:
maar goed, ik zei maar wat, maar het ligt dus aan je PHP versie?
Kan bijna niet anders.

ArendJan:
Ik vindt het maar stom, al die verschillende browsers en versies en weet-ik-veels...
Mee eens.

Remco van Arkelen

Remco van Arkelen

01/05/2006 09:51:00
Quote Anchor link
Staat in de php.ini de session.autostart misschien op 1?

- SanThe -

- SanThe -

01/05/2006 09:58:00
Quote Anchor link
Zit er niet een of andere reclame van de hosting voor zodat je dus al output hebt gehad?

Remco van Arkelen

Remco van Arkelen

01/05/2006 09:59:00
Quote Anchor link
Kijk ook eens naar 'auto_prepend_file' in de ini-file, misschien staat hier tóch iets in? Erg vreemde situatie :)

PHP erik

PHP erik

01/05/2006 10:07:00
Quote Anchor link
SanThe:
Zit er niet een of andere reclame van de hosting voor zodat je dus al output hebt gehad?
Nee, dit heb ik gecontroleerd.

Verder ken ik de instellingen helaas niet. Maar roep alle mogelijkheden maar :)

Remco van Arkelen

Remco van Arkelen

01/05/2006 10:13:00
Quote Anchor link
Heb je je error_reporting al eens op E_ALL gezet en je display_errors aangezet? Weet je écht zeker dat er niets voor staat?? Eigenlijk twijfel ik er niet aan, maar het zijn de laatste mogelijkheden :))

PHP erik

PHP erik

01/05/2006 10:14:00
Quote Anchor link
Ik zal straks wel effe kijken of het e.e.a. getest kan worden, het is niet mijn server. Ik weet alleen zeker dat er geen reclame is, geen output (ook geen spatie) en geen includes.

B a s
Beheerder

B a s

01/05/2006 10:39:00
Quote Anchor link
En als je de code eens copy / paste in notepad en vervolgens upload.. Dan nog steeds de error??

Ik had voorheen wel eens een verkeerde encoding (UltraEdit), dit hielp dan..

Als je de broncode bekijkt (nadat je het geupload hebt), in Firefox dus, zie je dan ook iets voor Testje staan?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.