Rare Tekens

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front end ontwikkelaar

Functie Het huidige team bestaat uit momenteel uit 5 back end developers verdeeld van senior tot junior. Omdat de gehele front end van applicaties anders gaan insteken zijn ze op zoek naar een ervaren Front end developer die hen kan helpen de juiste keuzes te maken. Je krijgt veel vrijheid om te bepalen hoe je dit wilt ontwikkelen en vrijheid in welke techniek je hiervoor wilt gebruiken. Je zult je dus bezighouden met architectuur, documentatie en natuurlijk ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten binnen de verschillende applicaties. natuurlijk heb jij ook mogelijkheden om te sparren binnen het team, maar ze gaan uit

Bekijk vacature »

IT Infrastructuur Developer

IT Infrastructuur Developer Ben jij (bijna) klaar met je HBO studie in de richting van IT? Opzoek naar een spannende eerste baan, waar je ontzettend veel kan leren? Dan hebben wij de ultieme job voor jou! Voor een goede klant van ons in de financiële dienstverlening zijn wij opzoek naar een Junior Infrastructure Developer. Deze baan is een mooie kans om een sterke start te geven aan jouw carrière binnen de IT! De job Je werkt nauw samen met het Devops team, en zal je voornamelijk bezighouden met het automatiseren van infrastructure componenten. De componenten worden opgevraagd door het DevOps

Bekijk vacature »

Lead javascript developer Node.js React

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer werk jij samen in een multidisciplinair ontwikkel team met 1-2 Senior .NET developers, twee front-end developers, Data Scientists en één UX designer. Als team werken jullie aan het ontwikkelen van een Cloud based applicatie en aan het stabieler maken van deze applicatie. Ook unit testing gaat erg belangrijk worden in jouw nieuwe functie. Samen met de Senior .NET ontwikkelaar wordt jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de API. Jullie werken met veel data en incidenteel komen er ook data vraagstukken en zullen er wat queries gedraaid moeten worden. Dit betekend dat jij veel gaat werken met

Bekijk vacature »

Oracle Developer / PL SQL

Dit ga je doen Software ontwikkeling aan een internationaal gebruikt pakket; Werken met technieken als Oracle 19c, Toad, PL/SQL, Oracle Forms, Reports en Designer; Meedraaien in internationale projecten; Meedenken over technisch en functioneel ontwerp; Samenwerken met collega's als Informatie Analisten, Testers en Release Managers; Soms wensen en eisen afstemmen met de business. Hier ga je werken Onze klant, een internationaal bekend bedrijf dat essentiële producten maakt waar iedereen graag gebruik van maakt, zoekt versterking in het Software Development team. Samen met 3 developers, een release manager, een informatie analist en 3 testers werk jij aan een systeem waarmee complexe producten

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaar - Het schoolsysteem verbeteren!

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een prettige en kleinschalige organisatie waar hard gewerkt wordt om het onderwijs te verbeteren. Daarom werken ze aan complexe om administratieve, financiële en facilitaire processen te versnellen en te verbeteren. Dit doen ze vanuit een platte organisatie voor klanten die door geheel Nederland verspreid zitten, hier horen vanzelfsprekend een aantal aansprekende HBO scholen en universiteiten toe. Functieomschrijving Je komt terecht in een organisatie waar op dit moment 2 scrumteams werken. Jij zal als .Net developer binnen 1 van deze scrumteams functioneren, iedereen binnen dit team heeft zijn/haar eigen expertise waardoor er met verschillende invalshoeken aan een

Bekijk vacature »

Junior/Medior Front-end developer

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Functieomschrijving Junior PHP Developer gezocht! Voor een opdrachtgever in de regio Gelderland zijn wij op zoek naar een Junior PHP Developer die onderdeel gaat worden van het ontwikkelingsteam van deze organisatie. In deze functie ga jij aan de slag met het schrijven van software voor de aansturing van en het managen van windparken en bijbehorende onderdelen. Hiernaast ga jij je bezighouden met het ontwikkelen, testen en onderhouden van diverse webapplicaties. Het team waarin je komt te werken bestaat uit 3 developers, hierdoor krijg je veel verantwoordelijkheid en de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Er wordt echter wel van je

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

The role of Lead C++ Developer As Lead C++ Developer at KUBUS you will be responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the desktop applications of BIMcollab, our platform for 3D model validation and issue management aimed at improving the quality of 3D building design models. Better 3D models lead to better buildings, thus contributing to the sustainability of the built environment with smarter use of materials, less waste and energy-efficient buildings. A good user experience is of paramount importance to us; we go for innovation and quality in our development. In your role as

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Thomas D

Thomas D

19/07/2008 21:08:00
Quote Anchor link
Hy,

Ik krijg allemaal van die rare tekens bovenaan mijn site. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Ik heb het script gekregen van onze scripter, maar die is met vakantie dus kan ik het hem niet vragen. Volgens mij moet het ergens liggen aan het stukje code bovenaan, want als ik dit wegdoe krijg ik die rare tekens niet meer.

http://www.plaatscode.be/12415/
http://img525.imageshack.us/img525/3203/afbeelding1pe6.png

Tomate

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 07:20:55

Noppes

Noppes

19/07/2008 21:16:00
Quote Anchor link
Je moet dan eerst vertellen wat jij verstaat onder `rare tekens`, ik kan dit niet vertalen naar wat je gepost hebt. Je moet exact aangeven wat je weg haalt, want op deze manier kan ik geen antwoord geven.

En die scripter zal toch beter moeten weten, namnelijk dat output naar de browser altijd als laatste komt. PHP en HTML scheiden voorkomt zo ie zo al een hoop shit.

Thomas D

Thomas D

19/07/2008 21:23:00
Quote Anchor link
Wel die rare tekens kun je zien op de screenshotje dat ik bij mijn post gevoeg heb. De geselecteerde tekst. Het rare is als ik het op mijn lokale server draai krijg ik die tekens, maar als het upgeload is op de server van mijn scripter krijg ik dit niet.

Ik haal deze code weg:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<?php
@include("module/laadtijd_begin.php");
// systeem bestanden inladen
if (is_dir("system/")) {
        if ($dh = opendir("system/")) {
                while (($file = readdir($dh)) !== false) {
                        if ($file != "." && $file != "..") {
                                include("system/".$file);
                        }
                }

closedir($dh);
        }
}
else {
        die("Systeem gegevens konden niet worden geladen.");
}
[
/code]
?>

--

--

19/07/2008 22:30:00
Quote Anchor link
Quote:
Het rare is als ik het op mijn lokale server draai krijg ik die tekens, maar als het upgeload is op de server van mijn scripter krijg ik dit niet.
Ligt het dan niet gewoon aan je lokale server? Gebruik je Wamp of Xamp met verkeerde instellingen of zoiets?

Noppes

Noppes

19/07/2008 22:36:00
Quote Anchor link
Zo te zien heb je code welke beschermd is tegen misbruik, waarvan de levensduur is verlopen.

Dus dan is het `helaas pindakaas`

--

--

19/07/2008 22:39:00
Quote Anchor link
Wachten tot de scripter terug is van Hawaii.

Ed

Ed

19/07/2008 22:57:00
Quote Anchor link
Dat stuk code wat je weghaalt dat include elke file uit je dir 'system'. Waarschijnlijk staat daar een file die dit veroorzaakt. Op de include zit ook geen nette extensie check.

Kijk eens welke files er in je directory 'system' staan.

Thomas D

Thomas D

19/07/2008 23:25:00
Quote Anchor link
Moet ik eens de codes posten van de bestanden van de system directory?

Ik gebruik Xampp op Mac OS X Leopard
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thomas D

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

19/07/2008 23:27:00
Quote Anchor link
Misschien eerst alleen eens de bestandsnamen ;-)

Thomas D

Thomas D

19/07/2008 23:32:00
Quote Anchor link
database.php
wie_waar.php
copyright.php

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

19/07/2008 23:42:00
Quote Anchor link
Okee, laat maar eens zien.

Thomas D

Thomas D

19/07/2008 23:49:00
Quote Anchor link
http://www.plaatscode.be/12438/

Ziezo. Hopelijk ben je er iets mee.

Joren de Wit

Joren de Wit

19/07/2008 23:53:00
Quote Anchor link
Kijk eens in de broncode van die pagina. Die vraagtekentjes staan namelijk voor tekens die de browser niet weer kan geven, hoogstwaarschijnlijk doordat je niet de juiste character set gebruikt.

Wat voor tekens zie je in de broncode staan?

Thomas D

Thomas D

19/07/2008 23:56:00
Quote Anchor link
ook vraagtekens

Joren de Wit

Joren de Wit

19/07/2008 23:59:00
Quote Anchor link
Kun je daar eens een stukje van posten?

Thomas D

Thomas D

20/07/2008 00:00:00
Quote Anchor link
van die vraagtekens?
http://www.plaatscode.be/12440/
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thomas D

Joren de Wit

Joren de Wit

20/07/2008 00:41:00
Quote Anchor link
Dat zijn geen vraagtekens, maar htmlentities van een bepaald teken. Als ik google naar de betreffende code, lijkt het erop dat het het teken voor een engelse pond (de valuta) is.

Nu aan jou de taak om uit te vinden hoe die reeks tekens daar je code terecht komt...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit

Thomas D

Thomas D

20/07/2008 00:44:00
Quote Anchor link
wel dat weet ik dus inet, ik ben geen pro scripter

Joren de Wit

Joren de Wit

20/07/2008 01:03:00
Quote Anchor link
Tja, het blijft toch een kwestie van zoeken. Gooi op verschillende plaatsen eens wat echo's in je script om te zien wat de verschillende variabelen voor inhoud hebben.

Laat verder eens delen weg uit je script (comment ze uit) en bekijk dan wat de output is. Je zult toch ergens die vreemde tekens als output naar de browser versturen, dat kan gewoon niet anders.

- SanThe -

- SanThe -

20/07/2008 01:06:00
Quote Anchor link
Het zit in het allereerste stukje. Vanaf DOCTYPE gaat het goed.

Thomas D

Thomas D

20/07/2008 01:07:00
Quote Anchor link
Dat wist ik al

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.