Reacties a.u.b. op deze site
Mocht je iets tegen komen dat niet goed is, beter kan etc. dan zou ik het graag van jullie horen. Alle (opbouwende) kritiek is welkom!
De site is www.skoebie.nl
Alvast bedankt!!
Richard
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Richard v/d Veen
Waarom verandert jouw site mijn browser formaat? Bij dat soort sites ben ik altijd direct weer weg. Zo ook bij deze.
Richard
Ook die weer widget kent alleen maar Amerikaanse plaatsen.
.. 't menu.. ja.. ben ik nog niet helemaal over uit.
Bottomline; er is zeker nog wel werk aan de winkel.
Quote:
Lastig is het niet, de meeste mensen vinden het gewoonweg irritant ... Je moet gebruikers zelf laten beslissen hoe ze de site bekijken, als bouwer moet je gewoon zorgen dat een site goed blijft als het scherm groter of kleiner wordt gemaakt.Dit gebeurt om de content in de gadgets meer ruimte te geven... Als mensen dit als lastig ervaren kan ik dit natuurlijk aanpassen...
Als je gaat zoeken gaat ie naar google, dat is geen probleem, maar hij opent in een nieuw venster en dat vind ik niet fijn.
Verder ziet je site er mooi uit, duidelijk en fijn in gebruik.
Richard v/d Veen schreef op 13.02.2008 11:18:
Ik heb onlangs een site gemaakt, en zou graag wat opbouwende kritiek willen. De site is nog niet volledig af (niet alle gadgets werken) maar is al wel 'reviewbaar'. Het is een combinatie van HTML, CSS, PHP, Javascript an AJAX.... Dit is allemaal vrij nieuw voor mij, dus er zullen nog wel wat dingen in zitten dit beter kunnen...
Mocht je iets tegen komen dat niet goed is, beter kan etc. dan zou ik het graag van jullie horen. Alle (opbouwende) kritiek is welkom!
Alvast bedankt!!
Richard
Alvast bedankt!!
Richard
Is dus een website die bij mij op de blocklijst komt te staan. Wat valt hier aan te revieuwen? Niks dus want nadat mijn venster werd ge-resized kwam er alleen maar van boven zo'n balkje te staan met skoebie, doorzoek het internet. Kun je net zo goed een iframe maken naar google want dan ziet het er nog beter uit.
Ik snap dus niet wat je hier aan wilt reviewen.
Quote:
Is dus een website die bij mij op de blocklijst komt te staan. Wat valt hier aan te revieuwen? Niks dus want nadat mijn venster werd ge-resized kwam er alleen maar van boven zo'n balkje te staan met skoebie, doorzoek het internet. Kun je net zo goed een iframe maken naar google want dan ziet het er nog beter uit.
Dit is wat je standaard ziet als er geen Gadgets en Nieuws RSS Feeds zijn geselecteerd... Dan valt er inderdaad niet veel te zien...
1) Sloop die resizer eruit;
2) Selecteer standaard Gadgets en Nieuws RSS!
Zodat er dan iets is te zien.
Want op de manier hoe het nu is, is het gewoonweg onvriendelijk.
Edit:
Zitten trouwens nog wat bug's in mbt het bewegeven van de boxjes via AJAX :-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
Verder idd erg leeg, voeg al wat standaard inhoud toe.
Ik heb dus zo'n nieuws dingetje van nu.nl van sport toegevoegd, maar de text loopt buiten het venstertje (het browser formaat verandert bij mij niet?)
Chris schreef op 13.02.2008 18:28:
Het menu mag je nog wel wat aan het werken, die popups doen vreemd.
OK, resize is eruit gehaald, en ik zal er standaard content in zetten, anders is het inderdaad maar een leeg scherm waar je mee begint...
Welke browser (versie) gebruik je? Ik heb getest in IE7 en FF2, daar zie ik geen problemen?
Bedankt voor jullie reacties overigens... Ik weet dat de site niet spectaculair is, maar het is voor mij de eerste keer dat ik iets maak, en kan alle reacties/hulp gebruiken...
Richard
mod-edit::
Bumpen
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten, voordat andere forumleden gereageerd hebben, heet "bumpen". Omdat het opdringerig overkomt is bumpen pas na 24 uur toegestaan. Bumpen kan een reden zijn voor de admins en mods om een topic te sluiten. Gebruik het knopje om je tekst aan te passen indien nodig.
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten, voordat andere forumleden gereageerd hebben, heet "bumpen". Omdat het opdringerig overkomt is bumpen pas na 24 uur toegestaan. Bumpen kan een reden zijn voor de admins en mods om een topic te sluiten. Gebruik het knopje om je tekst aan te passen indien nodig.
jimmy schreef op 13.02.2008 18:37:
Ik heb dus zo'n nieuws dingetje van nu.nl van sport toegevoegd, maar de text loopt buiten het venstertje (het browser formaat verandert bij mij niet?)
Als de regel niet in het schempje past (div) dan gaat ie als het goed is door op de volgende, en loopt het niet buiten het schermpje, maar misschien browse je met een andere browser, welke browser is dat?
Richard
Zie niet in waarom mensen dit zouden gaan gebruiken.
Mooi logo trouwens.
Mvg
Pepijn
Pepijn schreef op 14.02.2008 17:41:
Het is gewoon een zoekbalkje van google met een logootje erboven.
Mooi logo trouwens.
Mvg
Pepijn
Mooi logo trouwens.
Mvg
Pepijn
Standaard werd er geen content geactiveerd. Dit is nu gewijzigd, als je nu voor de eerste keer op de site komt, worden een aantal gadgets en RSS-feeds geactiveerd...Die kun je natuurlijk ook weer uitschakelen, en andere/nieuwe gadgets (wordt aan gewerkt) of RSS-feeds (idem) toevoegen...
Heeft er iemand trouwens een leuk idee wat voor gadget ik erbij zou kunnen maken??
Richard