'read dir' / Google

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Joris

Joris

11/03/2009 21:53:00
Quote Anchor link
Ik heb een vraag die ik iets wat moeilijk kan testen ..

Word de content uit een dir die via een readdir functie word opgehaald opgenomen in google ea zoekmachines?

gr joris
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joris

PHP hulp

PHP hulp

16/11/2024 14:42:43

Jelmer -

Jelmer -

11/03/2009 22:05:00
Quote Anchor link
Zet je Javascript en je plugins eens uit in je browser. Alle pagina's die je nu kan bereiken door enkel op links te drukken, kan Google ook bereiken en daarmee indexeren.

(Google zal daarnaast nog naar je robots.txt en eventuele *[rel~="nofollow"] kijken, maar dat is detail)

Joris

Joris

11/03/2009 22:12:00
Quote Anchor link
tnx

robots.txt zijn er toch voor om niet geïindexeerd te worden. (??) De bedoeling is juist dat alles opgenomen wordt!

Jelmer -

Jelmer -

11/03/2009 22:22:00
Quote Anchor link
Dat bedoelde ik ook :) Google ziet wel alles wat jij ook ziet, maar zal zich laten beperken door wat jij hem verbiedt in robots.txt en met nofollow-links.

Je kan ook een sitemap xml genereren, maar gewoon een pagina met links zal wel werken volgens mij. Zie wat je krijgt wanneer ik site:phphulp.ikhoefgeen.nl in tik. Die website is ook een veredelde directory index, en google pakt het allemaal.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.