Reclame..
het is mij opgevallen dat de reclame weg is licht dit aan mij (en mijn computer?...) of is die echt weg (1e bericht na een topic bericht!)
Dan lijkt het net alsof je afzuigkap hebt uitgezet, zo rustgevend.
@ Maurice: ik zie ze ook niet meer, dus het ligt niet aan jou of jouw computer.
Je bijschift: ABN graag :-)
Het is niert ABN Maar AN
sorry voor offtopic
als je niet ingelogd bent zie je het wel...
Matthias schreef op 19.09.2009 07:47:
Je bijschift: ABN graag :-)
Het is niert ABN Maar AN
Het is niert ABN Maar AN
En waar haal jij deze kennis vandaan??? Ben benieuwd :-) Het internet noemt AN namelijk oud (of vlaams), en ABN ook oud, maar nog wel steeds gebruikt... Maar ach :)
Vietnam schreef op 19.09.2009 09:13:
ehm volgens mij is het zo als je ingelogd bent dan krijg je geen reclame te zien.
=== true
Hahahahaha bas en reclame weghalen droom lekker verder meneer moet wel genoeg money maken en daar gaat die echt geen vinger aan uitstekken
Ik wilde net zeggen, ik zie die reclame nog steeds hoor?..
Jezpur schreef op 19.09.2009 13:26:
De reclame bovenaan en rechts ja, maar ts heeft het over de google ads tussen de 1e en 2e post... die zie je niet als je ingelogd bent, en anders moet je eens met Bas gaan praten ;-)
Rens schreef op 19.09.2009 13:30:
De reclame bovenaan en rechts ja, maar ts heeft het over de google ads tussen de 1e en 2e post... die zie je niet als je ingelogd bent, en anders moet je eens met Bas gaan praten ;-)
Jezpur schreef op 19.09.2009 13:26:
Hoe weet jij nou dat die het daarover heeft?
De TS'er heeft het over reclame.
Deze site is afgeladen onder de reclame, over welke hij het heeft is dus onduidelijk.
De hoeveelheid reclame is nog steeds even erg als het was. En die reclame die bij de berichten staan als je niet ingelogd bent is er ook al héél lang.
Quote:
(1e bericht na een topic bericht!)
Denk dat het dat is wat hij bedoelt Karl... :P Had daar even overheen gelezen. Klopt dat je die alleen ziet als je niet ingelogd bent, maar ja, oud nieuws.
Jezpur schreef op 19.09.2009 13:54:
Denk dat het dat is wat hij bedoelt Karl... :P Had daar even overheen gelezen.
Quote:
(1e bericht na een topic bericht!)
Denk dat het dat is wat hij bedoelt Karl... :P Had daar even overheen gelezen.
Yep, sorry.
En ik vind het zelf niet echt een bericht. Het is er gewoon aan het vorige bericht geplakt vind ik.
Verder komt het bij mij wel eens voor dat phphulp wat raar doet, dan ben je half ingelogd. Want bovenaan is wel het menu dat je alleen hebt als je ingelogd bent, maar onderaan staan dan wel die ads en dat je niet ingelogd bent.
Karl schreef op 19.09.2009 13:50:
Deze site is afgeladen onder de reclame, over welke hij het heeft is dus onduidelijk.
Welke reclame???
Blokkeer gewoon alle afbeeldingen van *websocial.nl* en je hebt nergens last van.
Oke... je hebt boven een topic een paar pixels lege/witte ruimte. Ach.. lekker belangrijk.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Eddy E
ik zelf heb ook geen last van de reclame!... maar in topic's ben ik wel blij dat het weg is :)
Eddy Erkelens schreef op 19.09.2009 14:56:
Welke reclame???
Blokkeer gewoon alle afbeeldingen van *websocial.nl* en je hebt nergens last van.
Karl schreef op 19.09.2009 13:50:
Welke reclame???
Jaja, maar dan blijft het zo dat er allemaal reclame op deze site zit....
In het verleden heb ik ook al in die topics van dat phphulp zo traag is aangegeven dat je dat websocial moet blocken. En dat, dat met Opera heel makkelijk is.
opera is wel 1 van de MINST gebruikte Browser :D zie poll :P
maurice schreef op 19.09.2009 16:30:
opera is wel 1 van de MINST gebruikte Browser :D zie poll :P
Dus?
Ik vind het de beste. Als je veel pagina's open hebt staan dan gaat Opera veel beter met het geheugen om. Je hoeft geen toeters en bellen d.m.v. extensions of hoe die mormels heten te installeren, want Opera heeft van alles al in zich: een irc client, een email client, een feed client, een block systeem, een webdebugger. Je noemt het maar op, of het zit eigenlijk wel in Opera.
En opera ziet er ook nog eens leuk uit :P
@ reclame:
Heb alles nog hier.....
Ik zie het probleem van reclames niet ik heb ze er gewoon staan als je gewoon goed kan leezen dan heb je der geen last van ik zie ze nog genees meer lees er gewoon over heen dat gaat van zelf.
joey schreef op 19.09.2009 17:48:
Ik zie het probleem van reclames niet ik heb ze er gewoon staan als je gewoon goed kan leezen dan heb je der geen last van ik zie ze nog genees meer lees er gewoon over heen dat gaat van zelf.
Kan je in die zin even wat punten en komma's neer zetten?
(En ook Opera downloaden en de spellingscontrole aanzetten.)
Dankje.